3 Haziran 2015

Günlük #14

Dün damacana su sipariş ettim. Yarım sa sonra kapı çaldı

- Abla buyur getirdim
- ...
- ?
- İyi de ben tüp istemedim ki su istedim!
- Ne suyu?
- Ne suyu olcak damacana su!
- Abla suyumuz bugün bitti az önce. Tüp getirdim. Alır mısın abla?
- Şaka mı? Tüp istemedim ki ben. Suyum bitti su istedim, sizde tamam getiriyoruz dediniz.
- Ama işte tam o sırada bitti, yeni bitti.
- Su bitince tüp mü getiriyosunuz?
- O zaman bugünlük başka yerden sipariş ver suyu abla, sonra yine bizden verirsin.
- İyi akşamlar!!



 Ruh halimi ve tipimi ifade edecek daha güzel resim/gif bulamazdım



"Su isteyene tüp getirildiği nerde görülmüş?" derlerse Van diyiniz...

14 yorum :

  1. Bayılıyorum şu senin diyaloglu günlüklerine ya tatlış insan :D Bu tarz hikayeler sadece Van'da yaşanmıyor canikom hiç yalnız hissetme kendini buralarda da neler neler oluyor :) Pratik zekalı arkadaşa hayran kaldım yalnız hemi de takdir ettim eli boş gelmemiş su yerine tüp getirmiş yakın ikame canım :P Pazarlama ve satış taktikleri alanında ders verebilir yani ben başarılı buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajhaaahhahah tipik Türk, eli boş gitmeyelim ayıp olur mantığıyla yaklaştı herhalde olaya:D Harcanıyo burda bence önü çok açık..Biri anlatsa şaka mı yapıyosun derdim ama birebir valla böyle geçti diyalog. İlginçler ya:)))

      Sil
  2. İlk defa böyle bir şey duydum - ben şok !! :))))

    YanıtlaSil
  3. Ay güliyim mi ağliyim mi bilemedim yaa okuyana komikte yaşayana ağlamalık bir durum yani kendimi hayal ettimde bi an, nasıl sinirlenirdim kim bilir. xD Şaka gibi ya ilk defa duydum böyle bişey, bide üşenmemiş getirmiş :D Şu gif lere bayılıyorum yaa >.<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahsaha aynen ben de bilemedim. Çok sinir bozucu ama komik de.. Neyseki aşırı acil ihtiyacım yoktu. Yoksa ben de sinirlenir kızardım herhalde. Gifler süper oluyo:D

      Sil
  4. ayyyh koptum ama ya, garipsel olayların sıkça yaşandığı yer galiba van :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha vala bana mı denk geliyoo bura mı böyle onu çözemedim :D :D

      Sil
  5. zuhahhh koptum ifadeye de olaya da :D

    YanıtlaSil
  6. Aaa en azından gelmişler, suyun bittiğini haber vermişler hatta ayıp olmasın diye eli de boş gelmemişler :D :D Haber bile vermeye tenezzür etmeyenlerin yanında daha masum kalıyor :D Enteresan olayların yaşandığı yer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha aynen ayıp olmasın diye eli boş gelmemek resmen bu :D :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose