5 Haziran 2015

Gosh Light'n Shine Lip Glaze 03 Soft Rosa

Bugün en en en güzel cuma! <3

Neden miiii?
Ankara'ya gidiyoruz birkaç saate ^,^ Malum haftaya cumartesi düğünümüz var. Sonrasında balayı filan derken 20 gün yokum bu şehirde, oooh canıma minnet:P

Sanıyorum ki dönene kadar bloga bakamam:( Sizi özlicem:( Ama burayı paylaşımsız bırakmam;) Instagramın pratikliğini seviyoruuum.

Benim için ilkbahar, yaz = Gloss !
Evet ben bir gloss severim(parlatıcısever diyelim türkçeleştirip)


Klasik bir parlatıcı ambalajına sahip ama bi kenarında aynası var
İçini açınca da türlü türlü oyunları var


Işıklı gloss, yılın icadı! Fırça kapağındaki mini LEDler sayesinde olur da elektrikler kesilirse ve o sırada parıl parıl gözükme isteğiniz kabarırsa hemen bu gloss açıp ışığıyla kendinizi ve etrafı aydınlatabilirsiniz, çok şükür ki parlatıcınızı hemen aynasına bakarak sürebilirsiniz! :D



**Simli, parıl parıl aslında hiç tarzım olmayan bi gloss
** Dudakları parlak, sulu (juicy:p), dolgun gösteriyor
** Oldukça şeffaf yapıda, renk dudağa geçmiyor sadece sim geçiyo bu tonda
** Çizgilere dolma, birikme yapmıyor
** Aplikatörü fırça şeklinde sünger şeklinde değil. Kimine göre uygulaması daha kolay kimine göre daha zor. Fırçanın kılları biraz tiftik görünüm aldı
**Yapış yapış bir his bırakmıyor
**1-2 saat kadar kalıcı:/
**Vanilyamsı bi kokusu var
** Gosh Gratislerde satılıyor bildiğiniz üzere. Fiyatı da sanırım 30 tl civarı.
** Yazın tek başına veya pembe tonlu rujların üstüne kullanırım ama bitince tekrar almam


Yapış yapış olmayan parlatıcı önerilerinizi bekler hepinizi öpücüklerim :-*
"Beni özleyin anacıım, baaaay"



18 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Güzel durmuş şimdi baktım da bi :P :p

      Sil
  2. Çok yakışmış! Victoria 's Secret 'ın dudak parlatıcıları da iyi kuzum, onlara da bak istersen döndüğünde :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa yapış yapış değiller mi? Canısı Victoria's Secret'in devasa mağazaları varmış Dubai'de, dalarım ben orda da:)) Erkut çok gloss un var diyo ama :D :D :D
      Teşekkür ettim bebeyiiim

      Sil
  3. Işıklı ve aynalı yapmışlar ha ben almayalı epey gelişim olmuş lipglosslarda ^^ Yves Rocher'in Sexy pulp glossları güzeldi diye hatırlıyorum yani yapış yapış değildi :) Seni özlemem mi hiç çook özlicim ama hayırlı iş diyor susuyorum :P Şaka maka bekar gönderip, evli bir fıstık olarak bulacağız seni :)) Her şey gönlünüzce olsun keyfini çıkar canikom :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Nilayım. Gün geçmiyor ki kozmetik sektöründe absürd bi gelişme olmasın:))
      Aaa sexy pulp dolgunlaştırıcı etkisi de olaaaan <3 Avrupa taraflarına gidersem kesin alayım Yves rocher oralarda epey uygun;)
      Hehehe hakkaten yaa şaka maka bekar gidip evli döncem :-O
      Çok teşekkürler tatlımmm

      Sil
  4. bende amwayin var hem rengi aynı hem de ışığı var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa demek ki ilk amway düşünmüş bunu. Amway in roll on unu denemek istiyorum ben yaa temsilcileri dışında alabilceğimiz bi yer var mı bildiğiniz?

      Sil
  5. Tatlım şimdiden mutluluklar, iyi eğlenceler ve tatiller :)
    Geldiğinde düğün detaylarını paylaş mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiim^^
      Paylaşırım tabiii:-*

      Sil
  6. "Beni özleyin anacıım, baaaay" cümlene ve gif'e koptum ya :D Yazılarını okumayı çok seviyoruum, ellerine sağlıık ^-^

    YanıtlaSil
  7. Güzel duruyor dudakta ama ben gosh'un dudak ürünlerini pek sevemedim :/ Bu arada herşey gönlünce olur inşallah :) Bekar gidip evli döndüğünde evli olmanın nasıl bir duygu olduğunu da paylaşırsın artık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını şuan hatırlayamadığım bi ruju vardı onu her kullanan çok seviyor ama onun dışında ben de tercih etmem açıkçası.
      Çok teşekkür ederim tatlıcımmmm darısı başına:-*
      Tamam anlatırıııım^^

      Sil
  8. "Mutlu Son" a çok az kaldı ^^ Seni özleyeceğimmmm.... <3 Yapış yapış olmayan bir parlatıcı ben de arıyorum, Note'unkiler fena değildi sanki testerlarına bakmıştım, fırsatın olursa sen de bir bak derim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet son 4 gün!!
      Aaaa evet Note'un bende 2 gloss u var ikisini de ciddi ciddi çok seviyorum bak iyi hatırlattın;)
      Ben de özlüyoruuuum;:-*

      Sil
  9. Çok hoş görünüyor, mutlaka deneyeceğim paylaşım için teşekkürler.
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose