24 Haziran 2015

Döndümmmmmm

Herkese yeniden merhabaaaa

Aşağıdaki gifteki gibi "dönmüş olmak güzel!"  Bekar gidip evli dönmek daha güzel ^.^

Lakin nereden başlayacağımı bilemiyorum. Düğün? Balayı? Kozmetik? Alışveriş?


Düğün yazım muhtemelen temmuz-ağustos gibi gelir ama onu diyim baştan:) Çünkü fotoğraflarımızı ancak o zaman alabilcez Ankara'ya gittiğimizde. 

Diğerleri içinse yorumlarınıza açığım. Nereden başlayayım:)

Hooof çok özledim yahu sizleri! Sabah direkt zaten yazıları okumaya başladım. 2 hafta geriden itibaren geliyorummm;)

14 yorum :

  1. Hoşgeldin tatlımm özledik seni ;) Umarim yeni yaşantın sana kat kat uğur getirir çok mutlu olursunn <3 Ben balayından yanayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum bebeyiiim!
      İnşallah öyle olur<3 Darısı başına
      Hehehe tamam yazmaya başlayayım ben yavaştan öyleyse:)

      Sil
  2. Çok bi çok özledimmm seni artık ''evli'' olan fıstığım hoşgeldin :D Sen nereden başlarsan başla yeter ki başla (bitsin bu hasretlik gayrı :))) mesela kırmızı rujlu bir makyajla güzel bir başlangıç yapabilirsin tabii kozmetik adına (unutmadıııım bak :) Balayı ve alışveriş kısmı da cazip geliyor o da olabilirmiş deyip bundan sonrasını sana bırakıyorum bol bol muck :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhihihi ben de seniiiiii <3 Ayakkabımın altına adını yazdıııım hep aklımdaydın;) Paylaşımını yapcam ilerki günlerde
      Uuuu kırmızı rujlu makyajı valla iyi hatırladın ve hatırlattın!! Hemen ajandama not aldım;)
      Alışveriş fotosunu dün çektim, balayı fotolarını da aktarmam lazım laptopa, yazıları hazırlayadurayım ben:)
      Muckkkkkkkkkkkkkk:-*

      Sil
    2. Sağolasın canımcım ben de seni düşündüm bizim kız gelin oldu (nazarlık takabildin mi? ),balayına da gitti diye kalplerimiz karşılıklı hep :))) Paylaşımı merakla beklicem artık silindi mi acaba adım nasıl da meraklıymışım bu işlere kendime şaştım valla :P Dönüşün muhteşem olacak bu gidişle merakla okunacak yazılar ve harika fotolar geliyor sinyalleri alıyorum senden :D Sonradan aklıma geldi bak sürmesi çok meşhurmuş Dubai'nin aldın mı kız :)) Hadi bakalım kolay gelsin sana şekerciim :-*

      Sil
    3. Ahaha evet iki arada bi derede annem taktı nazarlığı:)
      Hehehe bakalım silinmiş mi görcez birlikte >.< :)
      Yaaaa ama ben onu hiç bi yerde okumamıştııııım! Kadınların hepsinin gözleri simsiyahtı ama bak doğruuu! Tü allahım yaa alamadım:(

      Sil
  3. Olleyy!!! İnşallah mükemmel zaman geçirmişsindir tatlım :) Her geziyi her alışverişi duymak / okumak istiyorum :* Özledik seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaydıııııııııııı^^
      Tamamdırrrrrr yazmaya başlıyorum vakit buldukçaaa;)

      Sil
  4. Tebrikler çok güzel ve mutlu bir ömür dilerim.tekrar hoşgeldin :-)

    YanıtlaSil
  5. Welcome back! :)
    Teprikler terkrardan ^.^
    Sen başla bir yerlerden biz okuruz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! :)
      Çok teşkür ediyoruuum tamamdır;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose