27 Mayıs 2015

Yeni marka alarmıııı : Couleurs !

Günaydın canlar

23 Nisan'da QNet'ten bir kargo aldım. Alla allaaa içinde ne var ki diye düşünürken çok şık bi paket çıktı. Şu üzerinde kız çizimi olan harika kutu, içinde de ürünlerle ^.^

Türkiye'de üretilen ve dünyanın dört bir yanında satışa sunulan Couleurs markası beğenimize sunulmuş efenim. Couleurs Fransızca da renkler anlamına geliyor, markanın mottosu da "Sevdiğin Rengi Yaşa"

Genel olarak ürünlerin kadifemsi ambalajlarını şık ve kaliteli buldum.
Hayvanlar üzerinde test edilmediğini öğrendim.
Hepsinin son kullanma tarihi 2019-2020 ^.^
Ürünlere ad yerine numara verilmesinden pek hoşlaşmıyorum. Bunda da öyle numaralandırılmış.
Ürünler paraben içermiyor ama içeriklerini pek temiz bulmadım.





Couleurs ruj, tabakalaşmayan ince dokunuşlu ve kalıcı formülüyle aynı zamanda dudaklara ihtiyacı olan nemi vermeyi vaat ediyor. Başarıyor mu peki? Kesinlikle evet! Çok canlı bi kırmızı ruj olmasından mütevellit öncelikle evde sürdüm denedim. 5-6 sa o kadar şey yiyip içmeme rağmen dudaklarımda kalarak beni şaşırttı. Çizgilere dolmadı, birikme yapmadı. 12 farklı çeşidi mevcut rujun. Fiyatı 27 tl. Bendeki 18 numara



Pakette en sevdiğim ürün Couleurs dörtlü göz farı oldu. Renkleri görünce çoook sevindim çünkü hep günlük makyajda kullandığım renkler.Yapısı çok değişik. Yumuşacık satenimsi, tozutmuyor, pigmentasyonu beklentimin epey üstünde. 
6 farklı set mevcut. Bendeki 50 numara. Fiyatı 34 tl


İçeriği:




Couleurs allık, kocaman! Saten gibi bi dokusu var, parmaklarımı değdirince inanamadım çünkü o koyu şeftali gözüken rengine rağmen simsiz sedefli ışıl ışıl bi mercan-turuncu! Yzüme uyguladığımda da inanılmaz canlı durdu ve pigmentasyonu inanılmaz! Allıklarım arasında en pigmentli olan diyebilirim. Yalnız çok beyazsanız bu rengi oldukça hafif, elinize fazlalığını alıp uygulamanızı tavsiye ederim. Aşağıdaki resimde fırçanın ucuna alıp tek kat sürmüştüm epey belirgin gördüğünüz gibi.
Bu allığı kardeşime verdim. Esmer olduğu için ona daha çok yakıştı, çok da sevdi. 4 renk seçeneği varmış. Fiyatı 30 tl

  

70 numara bendeki allık. İçeriğini merak edenler için :


Couleurs pudra, tam benim cilt tonumda! Cilt tonunu dengeleyen, kırışıklık ve ince çizgilerin görünümünün azalmasını destekleyen bu pudra kaşmirin yumuşaklığından ilham alınarak tasarlanmış. Kalıcılık iddiası da var. Gerçekten kaşmir kadar yumuşak, cakey dediğimiz kalıp gibi bi görüntü asla oluşturmadı, çizgilere dolmadı. Fakat ince çizgiler, kırışıklıklar, kalıcılık üzerine çok yorum yapamayacağım çünkü pudra kullanmam yasak uzun süreli deneyemicem:( Bu pudranın da 4 renk tonu var. Fiyatı 28 tl


Bendeki 81 numara. Açık buğday, buğdaylara uyacak cinsten. İçerik :



Ürünlere bu siteden göz atabilir, satın alabilirsiniz. Ne yazık ki mağazalarda satılmıyor.

Herkese mutlu günler dileriiiim^^

13 yorum :

  1. Rujunun rengiini cok sevdimm :)

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim ürünleri rujun rengi 10 numara

    YanıtlaSil
  3. çok hoş ürünler ben de çok sevdim güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdiiiim, güle güle kullanalım :)

      Sil
  4. Ben bu markanın ürünlerine bayıldım çok kaliteli görünüyorlar :)
    Güzel günlerde kullan :)
    Sevgiler
    Mehtap
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet epey kaliteli ambalajı da performansı da:) teşekkürler Mehtap :-*

      Sil
  5. Günden güne yeni markalarla tanışıyoruz sektör epey canlandı son yıllarda sevindirici gelişmeler :) Tasarımları güzel olmuş ama ben en çok slogana bayıldım kim bulduysa güzel bulmuş :D ''Sevdiğin rengi yaşa '' tam bizim gibilere uygun bana senin moritoryus mürdümos teşhisini hatırlattı ^^ En çok paleti ve rujun rengini beğendim ben ama bir de dudaklarında görseydik be kuzum ne de olsa sana kırmızı çok yakışıyor ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa gün geçmiyor ki yeni bir marka, yeni bir ürün duymayalım. Ülkemizde bu konuda epey girişken
      Sevdiğim rengi yaşarsam mürdüm bi dünyanın içine düşerim^^ Kahverengiyi de göz makyajında acayip seviyorum. Oyyh bilemedim:P
      Yyiia şöyle ki kırmızı ruju sürmek epey maharet istiyor. Hata yaparım kesin, güzel de durmaz diye çekmediydim ama ahanda buraya yazıyorum düğün dönüşü kırmızı rujlu bi majyaj yapıp paylaşcam;)

      Sil
    2. Mürdüm dünya kulağa çok hoş geliyor ^^ Harika bir haber tamam o zaman düğünden sonra beklemedeyim :D Hata falan yapmazsın çok da güzel durur merak etme hiç tatlışım :)

      Sil
  6. Ürünleri ben de genel olarak güzel buldum :) Ama ama en çok allığı beğendim :) Sana da belirgin olmasına rağmen çok hoş durmuş. Keşke vermeseymişsin ama yabancıya da gitmemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı ürünler yani şimdi ne diyelim:)
      Evet allığı da çok beğendim ben ama yazın çok kullanamıyorum güneş kremini zırt pırt tazelediğimden. Senoşuma da çok yakıştı yabancıya da gitmedi tabi:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose