28 Mayıs 2015

Ürün Bitirme Projesi 1. Ay #2

 Günaydın kankitellalarımmm

Havalar burda hep yağmurlu 2 haftadır. Resmen Londra'dan hallice. İçimiz çıktı bee! Sizin oralar nasıl?

Burda yazdığım ürünleri bitirme çabasındaydım malumunuz. Tam 1 ay oldu. Kıyaslama yapayım dedim.

Üstteki foto dün çekilmiş hali. Alttaki 1 ay önceki.


Bir eksilme sezmiş olmalısınız. Evet doğru gördünüz. Sağdaki Avon ruja kardeşim çöktü, en sağdaki Lancome gloss un da kokusu bi garipleşti çöpe gitti.

Bronzer bitirmek çok zor. Bayaaaa zor. Bronzera verilen paralar boşa gitmiyor canlar :) Dibinde nokta kadar bile açık oluşmadı.

Jane Iredale üçlü farda krem ve kahverengideki açıklık büyüdüüü^^ Ama somon renkte dibini göremedim daha

Eyeliner, kalem, rimel biraz daha azaldı

Nivea, Max factor ve Calvin Klein rujlarım epey azaldı.

Bundan sonra bitenlerde görürsünüz artıkın :) İnşallah yani:)

10 yorum :

  1. insallahhh azalmışlar bayaa :)) gitsin eskiler gelsin yenilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeeeeet, yenilere yer açmak lazım:)

      Sil
  2. başarılar... umarım biterler kısa sürede..

    YanıtlaSil
  3. Basarilarr. Keske ben de yapabilsem ve istikrarli olabilsem . Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstikrar kısmı en zoru bence de:) Teşekkür ederiiiiiiiim

      Sil
  4. Wuuuuu rujlarin nasıl azalmis oyle tebrikler tatlim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sııııkça tazeliyorum tabi :) Teşekkür ederiiiiiiiiiim:-*

      Sil
  5. Bloga yazı girdikçe insan daha çok istikrarlı oluyor sanki,başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Kendi kendime bayadır bitireyim dedikçe bitiremiyordum ama şimdi buraya yazıcam fotoğraf çekicem diye özeniyorum epey kullanıyorum=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose