11 Mayıs 2015

Şubat-Nisan Postcrossing #7

Günaydınlar herkeseeee

Postcrossing yazısı yazmayalı epey oldu. Çünkü kartpostallar hala Ankara'ya geliyor. Orada fotoğraf çekip buraya gelince düzenlemek filan uğraştırıcı epey:/ Neyse buarada gelen kartpostalların sanırım çoğunu çekmişim hemen başlayayım:)

1) Hemingway'in Nobel Edebiyat Ödüllü kitabı Yaşlı Adam ve Deniz 'in 1958 yapımı filminin afişi. Almanya'dan gelmiş


2) Malezya'dan gelen bu kart Boh Plantation'ı , Malezya'nın en büyük çay üreticisinin çay fidanlarını gösteriyor.



3) Almanya'dan gelen bu kediş çok ciciş! <3


4) Ukrayna'dan çok güzel kartpostallar geliyor. Bu arabada onlardan biri


5) Şunun güzelliğine bakar mısınız<3 Rusya'dan gelen bu kart Sibirya kedisini gösteriyor.



6) Eski zaman İngiltere'sinden bir kare.. İngiltere'den gönderilmiş


7) Ukrayna'dan bir doktor göndermiş bunu. Bayıldım yaa


8) Belarus'tan gelen bu kart camışlarının ünlü olduğunu mu gösteriyor ki.. Anlamadım. :)


9) İtalya'dan gelen bu kart Como Gölü'nün yanındaki Varenna kentini gösteriyor


10) Bu kart California'dan gelmiş. Bugün plajda denizin ve güneşin tadını çıkarıyoruz yazmış gönderen. Oh ne ala cicim


11) Bu kartı 2. alışım olsa da çok hoşuma gidiyor:) Rusya'dan gelmiş


12) Bu kart da Rusya'dan


13) Brüksel'de burayı görmüştüm. Sanırım şehrin güzel olan tek yeriydi..


14) Moldova'dan aldığım ilk kart! Çok da özel. Çünkü kartı gönderenin eşi körler için kitap yazan bir yayınevinde çalışıyormuş. Ve bana zarfta bir örnek göndermiş^^




Bu hafta artık ben de yazıp göndericem. Ondan sonra yeni evimize taşınana kadar yazamam da çok alamam da sanırım:( Kartpostallara bayılıyoruuum^^












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose