12 Mayıs 2015

Son Yaptığım Alışverişler (Missha, Mamacım, Amerika Sephora)

Anneler gününden hemen önce Ankara'daydım ve boş olan 5-6 dk mı hemen değerlendirip Gratis'e de girdim. Ama yok anam. Ben doymuşum Gratis'e. Kızılay'a yeni açılan Gratis'e gittim üstelik. Bomboştu. Stantlar dopdoluydu ama ı ıh, hiç cazip gelmedi. Sadece Essence'ten zamanında bayaaaa aradığım All About Cupcake rujla bir dudak kalemi aldım ve çıktım.

sorumelegininpusulasi nın önerisiyle cesaret edip bir dermokozmetik sitesinden alışveriş yaptım geçen hafta. Adı mamacim . 2 günde geldi!
Sahibinin eczacı olması, ürünlerin orjinalliğinde de son kullanma tarihlerinde de Özlem'in hiç sorun yaşamamış olması, tester konusundaki bonkörlükleri, fiyatların uygunluğu beni meraklandırdı ve ihtiyaçlarımı aldım. 

mamacim siparis

Avene Cleanance Hydra. Eski AC yeni Hydra olmuş. 30 tl ye düşmüştü. Nemlendirici ihtiyacım bitmeeezzz diyerekten aldım.

Vichy Normaderm Tonik. Bizzat dermatolog tarafından tonik kullanmam yasaklanmıştı. Komedon yaptığı için:( Ama bunun hakkında güzel şeyler okudum. Komedon da yapmıyormuş. Denemekten ne çıkar dedim. 23 e düşmüştü

Heliocare renkli kompakt güneş koruyucu. Spectrabandan çok memnundum. Aradım taradım bulamadım. Ona muadil bunu buldum. Çok da seviliyor, bu türü de komedon yapmıyormuş. 38 e düşmüştü, attım sepete.

Alttakiler de gayet iyi boylarda tester. Tüm ürünlerin son kullanma tarihi en yakın olanı 1 buçuk yıl sonrası. Çok memnun kaldım bu alışverişten. Yine yaparım. Tavsiye de ederim;)



missha siparis

Geçen hafta yazısını yazdığım o harika kalemim bitince mutlaka yine yenisini alacağımı söylemiştim. Baktım Missha'da %25 indirim var. Hemen alayım nolur nolmaz dedim. 28 e mi ne geldi kalem. 50 tl üzeri alışverişlerde de kargo ücretsizmiş. Buna da kanaraktan sitede baya bi dolandım ama istediklerim hep bitmişti. Ben de bu vücut scrubını aldım. 30 küsür bir şeydi sanki fiyatı. Krauterhof jelle birlikte kullanıcam. İnşallah benim de o abla gibi bacaklarım olur süphaneke dinimiz amin.

missha siparis tester

Tester konusunda Missha da epey cömert sağolsun ^.^ Biz kadınlar testerları niye bu kadar seviyoruz acaba


amerika kozmetik alisveris

Annem le kuzenim San Francisco'ya gitti 10 günlüğüne. Kendisine kallavi bir liste hazırlayıp verdim tabi:) Ama annem gezilere katılmaktan, kıyafet almaktan bir hal olmuş Sephora'ya çok az zaman ayırabilmiş -.- İstediklerimin çoğu da Sephora'da kalmamış. Ulta ise yakınlarında hiç yoktu zaten:( O yüzden kozmetik adına bana sadece bunları alabilmiş.

Neutrogena Ultra Sheer Spf 100 Vücut Spreyi. Dubai'de bolca kullanalım diye 2 tane almış. Ama içeriği temiz değil çok huzursuz oldum:(

Benefit Gimme Brow kaş maskarası. Epeydir istiyordum zati.

Clinique Bottom Lash Mascara. Bu Görkem Karman'ın suçu:) Alt kirpik dibine akan rimellerden bıktık usandık. Bu da sadece alt kirpiklere sürülen bir rimel. Ülkemizden çekilmiş bu ürün ne yazık ki

Clean Skin, Warm Cotton, Cool Cotton Rollerball. Temiz kokuların hastasıyım. Clean adı gibi tertemiz kokular çıkarıyor. Ve ben heeeepsini denemek istiyorum! Burada yazdığım temiz çamaşır kokusuna bayıldıktan sonra annemden diğer kokuları deneme amaçlı istedim

Neutrogena Clear Face Break Out Free spf55 : Sivilce yapmayan güneş kremi adıyla ürün olur da ben almaz mıyım?

Urban Decay After Dark Travel Pencil Set. UD'nin 24/7 kalemlerine bayılıyorum. Aslında içinde lacivert olduğu için Triple threat smoky matte olanı istemiştim ama o kalmayınca bunu almış annem.

Tarte Lights, Camera, Lashes Lash Duet. Tarte Gifted rimelini çok istiyordum ama o da kalkmış Sephora'dan. Bunu almış o sebeplen:/ Bileydim başka rimel isterdim -.-

Bolca da parfüm testerı vermişler.



Eveeet nasıl buldunuz bakiiim alışverişimii:) Neler alsaydım başka? :))

11 yorum :

  1. Çok güzel bir alışveriş olmuş cnm, güzel günlerde kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir alışveriş olmuş bence ^-^ Şu missha ya bende bir bakayım :DD Güle güle kullan canım =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim! Missha'yı da kesin bi gözden geçir;)

      Sil
  3. Alışveriş yazılarını (hele bir de sen yazınca) okurken kendimden geçiyorum cümleten güle güle kullan :)) Mamacım fiyat olarak hep diğerlerinden bir adım önde ama tester konusunda da öyleymiş toniği merak ettim kullanınca yorumunu bekliyorum fıstığım :) Missha kalemle sayende tanıştım favorim oldu bile tsk ederim sana tatlışım :-* Testerlar ürün deneme arzumuzu tetikliyor ve bu bağlamda yeni alışverişlere yelken açmamıza fırsat sunuyor tüm firmalar bunun önemini anlasalar testera boğarlar bizi ama nerdee :D Spf 100 biraz abartı geldi bana inşallah seversin kullanırken bir de Dubai için özellikle güneş sonrası ferahlatıcı-nemlendirici jellerden al yanına bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh canımsııın:-*
      Ya mamacımı en son duyan benmişim meğer:( Toniği mutlaka yorumlarım da inşşşşallah iyi yorumlarım
      Bazı firmalarda hiç kafa yok haa. Vereceksin herkese en azından 2-3 tester, bak nasıl sevindirik oluyoruz
      Evet Spf100 epey abartı ama Dubai'nin ekvatora yakın olduğunu, cildimin lekeye,bene ve cilt kanserine çok yatkın olduğunu düşününce mecbur:( Aaaa doğru söylüyosun bak ferahlatıcı jellerden de almak şart!! İnşallah unutmam:))
      Yaaa demek aldın Missha kalemiiii^^ Sangria plum rengini mi aldın sen de ? Beğenmene çok sevindim kuzuuu. Aman dikkat 3 mm den fazla açma ucunu:-*

      Sil
  4. güzel günlerde kullan tatlım bi solukta okudum:) çok şirinsin
    bloğuma beklerim

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Alışverişinden memnun kalmana ayrı bir sevindim, yüzümü kara çıkartmadıklarına ayrı :) Güle güle, iyi günlerde kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook sağol tatlım sayendeee^^ Yine yeniden yaparım vala alışveriş^^

      Sil
  6. Cok güzel ve keyifli bir yazı olmus ayrıca güle güle kullanın :) Bende sizi bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose