21 Mayıs 2015

Nikah - Düğün Detayları , Evlilik Hazırlıkları

Günaydın kankitellalarrrr

Yaz demek düğün demek :) Düğün demek birsürü ıvır zıvır, hazırlık demek malum.

Haziran ortasında düğünüm var, hazırlıkların %95'i bitti. Ama ben de bittim:) Incık cıncık her şeyi ince ince araştırdım. Eğer siz de klasikten farklı gelinlikçi, düğün fotoğrafçısı, gelin ayakkabısı, davetiye, nikah şekeri , gelin buketi - gelin çiçeği arıyorsanız bu yazı size yardımcı olabilir;) Resimlerle;)

Aralarında hep ikileme (hatta ne ikilemi beşlem dörtleme) düştüğümüz marka/firmaları paylaştım. Hepsini internetten aratabilirsiniz. Çoğunun instagram hesabı var. 
Gelelim önerilerimeeee:)

Ankara'da Gelinlikçiler ( Başka illerde de şubeleri, satış yerleri olabilir)
Zeynep Ekin (Buradan aldık piremses elbisesi gibi kabarık bir şey, tam hayalimdeki gibi)
Derviş Bağzıbağlı
Pronovias
Shedamoda 
Dreamon

Düğün Fotoğrafçısı ( Çoğu her ilde çekim yapıyor )
One life wedding (Burayla anlaştık biz, çekimleri, aksesuarlarını kendileri yapmaları, ekipleri hoşumuza gitti)
Happy days
Dikkat çekiyorum
Elçin polat
Harun arslan

** Düğün günü koşturmaca epey olacak o yüzden düğün fotoğrafını düğünden 4 gün önce çektiricez rahat rahat. Sonrasında çektiren de çok oluyormuş ama malum biz balayından sonra yine Van'a dönücez:/

one life wedding dugun fotografci



Gelin Ayakkabısı 
Aldo (Fuşya/pembe ararken alttaki ayakkabıya aşık oldum ve aldık. Düğünden sonra da giyerim kiii)
Divan Kundura
Oi Arte
Erol

** Ayakkabının rahat olması için mutlaka çelik taban alın derim.

aldo cicekli topuklu ayakkabi


Nikah - Düğün Davetiyesi
Atölye İğde ( Ayşegül'e burdan ilgisi ve sabrı için kocaman öpücüklerimi gönderiyorum. Ayraç şeklinde davetiyemiz inanılmaz övgü topladı, çok içimize sindi, taş magnetini de yaptırıyoruz )
Coco Events and Gifts
Davetiyo
Atölye Kırlangıç
Masalsı Atölye
Mesrube Atolyesi

farkli tasarim davetiye atolye igde


Nikah Şekeri
Borealisbyolga ( Olga hanım çok ilgili, tam istediğim şekilde oldukça sade ve zarif lavanta keseleri hazırladı)
Sihirli Atölye
Coco Events and Gifts
Baby and Bride
Hediyeler Dükkanı
Lavantakesesii

borealisbyolga nikah sekeri_lavanta kesesi


** Ayrıca davetiye ve nikah şekeri için Lösev, Tegv, Tema, Çekül, Çev, Wwf gibi vakıflara da göz atabilirsiniz. Bağış yaparak çok güzel davetiye, nikah şekerlere sahip olabilirsiniz. Biz biraz geç keşfettik:/

Gelin buketi -Gelin çiçeği
Brayafleur ( Buketlerinin hepsi birbirinden güzeldi ama ben tercihimi sade, şık ve oldukça sempatik olan erengüllerden yana kullandım. Rana hanımın zevkine güvenim tam ^.^ )
Meriç tanın
İnci Ayrıntı
Gelinbuketcim
Gelinbuketcom
Masalsı Atolye
Sandık.co
Thedayevent
braya fleur gelin buketi cicegi erengul


İç Çamaşırı
Marks&Spencer
Intimissimi
La Senza (çoğu şeyi burdan aldım, kapanıyormuş:( )
Victoria's Secret ( gecelik, sabahlık)
Boyner, Ykm (gecelik, sabahlık, takım vs :p )

** Kızılay'daki işhanlarında da çok güzel gelin takımları oluyormuş, La Senza'daki çalışan söyledi. İstanbul için de Kadıköy de filan olabilir şu pijamacı iç çamaşırcı dükkanlarda:)

Ankara'da Gelin Saçı - Kuaför
Saçını Red&White a Makas'a yaptıranın da aynı duruyor iyi bir mahalle kuaförünün yaptığı da. Ama "marka" diye normal topuza kaaaaç katı fiyat istiyor bilindik yerler. Böyle şeylere kanmayın canlar. İyi araştırın.
Makyözüm adını vermeyeceğim birçok ünlü kuaförle çalışıyor ve hep "Nasılsa duvağın altında, gölgesinde kalacak, alacağım paraya bakarım ben" dediklerini söyledi. "Senin isteğine önem veren, özenen, ilgilenen, prova yapan kuaförle çalış mutlaka, yeri, adı önemli olmasın" dedi. Önerdiği kuaförle ben de Bayan vertigo da düğünlerimiz için anlaştık ve sonuca bayıldık^^ Kızılay'da Şenel kuaför, Abdullah bey, çoook yetenekli ve ilgili! Üstelik oldukça da uygun fiyata yapıyor.
Nisa'nın saçını görmek için tıktık. Daha ne modeller yaptı, helen modeli gelin saçı, dağınık ensede yukarda sağda solda çiçekli gelin saçları.. Hepsi birbirinden güzeldi, Nisa tokası yanda olan olsun istedi. Ben tepede balerin topuzu gibi bir şey yaptırcam.

Makyöz
Makyöz-makyör de çoook ama çok önemli! Çünkü insanlar önce ne giydiğinize sonra da yüzünüze bakacak. Ayrıca çekildiğiniz fotoğraflar bir ömür kalacak!
Gelin makyajında bence doğal güzellik en önemli şey. İnsanlar size baktığında "hmm gelinin makyajı güzel olmuş" dememeli. " Ne kadar güzel bir gelin" demeli ;)
Siyah smokeyler, koca koca simler, kıpkırmızı dudaklar artık çok geride kaldı. Göz renginize, buketinizin rengine, gelinliğinize, saç ve ten renginize göre en uygun olan makyajı, bulabileceğiniz en iyi makyöze yaptırın. Makyözün daha önce yaptığı makyajların mutlaka fotoğraflarını isteyip inceleyin.
Ben kendime hep Urban Decay Naked 3 paletindeki renkleri düşünüyordum. Ernur Sakallı'yla anlaştık. Yüzümün yarısına istediğim tonlarda diğer yarısına da başka tonlarda makyaj yaptı ve öyle karar verdik. Kendisi çok bilgili ve yetenekli. Makyajım çok içime sindi ^.^
Ernur Sakallı dışında Evrim Memili'yi de önerebilirim.


Önerilerimin ekonomik olduğunu iddia edemem :/ Daha çok orta-iyi bütçeye uygun ama herkes kendi bütçesine ve zevkine göre bir şeyler bulabilir.
Bir ömür saklayabileceğiniz, bakıp göstereceğiniz anılar için keseyi biraz açmak gerektiğini düşünüyorum. Tabiki mantıklı bir şekilde. Mesela bi saça makyaja 500den fazla vermeyin derim.


Sorularınız, önerileriniz, yorumlarınızı bekliyoruuuuuuuum ;)

24 yorum :

  1. Ayyy insan okurken bile heyecanlanıyor kim bilir sen nasıl heyecanlısındır! Her şey ile çok ilgilenmişsin, hepsi ayrı ayrı çok güzel geliyor kulağa, her şey gönlüne göre olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok sağol Özlemcim^^
      Ya kimse inanmıyor ama vallahi heyecanlı değilim. 1 aydan az kaldı ama sanki 5-6 ay varmış gibi daha. İş güç ev yükseklisans derken bunlarla hobi niyetine uğraşıyomuşum gibi:) Kesin 1-2 haftaya heyecan basar ama:p

      Sil
    2. :D Tarih yaklaştıkça heyecan başlar ufaktan :D Özellikle son bir hafta :) Sormak, danışmak istediğin her şeyi, ne olursa olsun, en ufacıcık bir şeyde bile sor muhhakkak tamam mı? ;)

      Sil
    3. Tamam canım benim çok sağol :-*

      Sil
  2. bak sen benim minnoşuma, neler neler de hazırlamış :) çok merak ediyorum seni, keşke düğüne katılabilseydim :)))
    herşey gönlünce olsun tatlım, bu arada instagramdan takibe aldım seni buldum yehuuuu :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemiiiiiiiiiiiiiiin^^ Gelebilirsen 13 haziranda Ankara'ya, düğünümüze bekleriiiiiz^^
      Çok teşekkürler canım, darısı başına:)
      Takipleştik sonunda ig de:)

      Sil
  3. Gelinliği Zeynep Ekin'den aldığını öğrenince gülümsedim, nişanlık için de bana orayı önermiştin :)
    Ayakkabı olarak mutlaka yanına yedek ayakkabı al, ben nişanda bir süre sonra gündüz giydiğim düz spor ayakkabıları giymiştim.
    Onların gelinlik altına yapılan topukluları da varmış meğerse, aklında olsun, ayakkabı ne kadar rahat olursa olsun 2. saatin sonunda acıtmaya başlıyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet:) O kadar yer dolaştım en son oraya gittim "işte bu" dedim çıktım:) Birkaç yıl önce abiyeleri şahaneydi ama bu sefer pek beğenmedim, sen en iyisini yaptın;) Fotoğraf istiyoruuum:)
      Hadi yaa öyle mi diyosun:/ Skecherslarımı hazır ettireyim o zaman:))

      Sil
  4. Anam insanın bunları gördükten sonra evliliği bir kaç kez düşünesi geliyor :D Çok güzel seçimler yapmışsınız hepsi birbirinden şık ve zevkli olmuş güzelcim :)) Gelin ayakkabısında kalıpları yıkmışsın yine ayakkabı harika Hawaii 'yi anımsatıyor insana (görünce içimden aloha demek geldi :) fekat düğün boyunca ayağında bunlar kalmıcak di mi yoksa ayacıklarını haşat eder aman rahat bir yedek ayakkabın olsun yanında fıstığım.Balerin topuzu tarif ettiğin gelinlikle cuk oturuyor ^^ İleride bu güzel günden hatıra olarak saklamak için bir tane davetiye ayırın kendinize bence genelde atlanıyor :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha aynen:D Zor işler vala kuzucum:/
      Çooook teşekkür ederiiiiz.
      Ayy evet görünce hemen giyip yazlık yerlere gidesim geldi benim de^^ Aloha Nilaaay:)) Iııı aslında evet şey tüm gün onla olurum diyordum ama yorumlarınıza dayanarak yanıma bir de spor ayakkabı almaya karar verdim:))
      Değil 1, kendimize 7-8 tane ayırcaz. Kaybedebilme, çoluğa çocuğa verme, torun torbaya kadar saklama düşünceleriyle:D

      Sil
  5. haha insanin tekrar evlenesi geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe cidden mi? onca ıncık cıncık göz korkutmadı mı:D

      Sil
  6. Aldıkların hiç hoş değil ayakkabı felaket yapma çiçeğe diyecek kelime bulamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskançlık böyle bişi olsa gerek:) Nazarın nerden çıktığı belli oldu:)) Allahım herkesi kem gözden, kötü insandan korusun vala

      Sil
  7. evlenecekler için çok güzel bir dosya olmuş şimdiden siz mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Henüz beni tamamen evliliğe ikna etmiş değilsin tatlım ama bir kaç yazı daha paylaşırsan ben bile evlenmeye olumlu bakarım ona göre ! :)) Çok tatlış bir yazı olmuş, gelinliğini inanılmaz merak ediyorum düğün fotoğraflarını bekleyeceğim artık :* Ayraç şeklindeki düğün davetiyesi ne mantıklı bir fikir olmuşş! Ne diyelim, Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evliliği yaşamadan ikna etmeyim zaten, hem belki daha çok caydırırım:P :p
      Ama mezun olduktan 2 yıl sonra hani yok mu biri? diye komşu teyzeler gibi başının etini yemeye başlayabilirim:)
      Eveet bize de çok mantıklı geldi herkes de çok beğendi^^
      Çok sağol tatlımmm

      Sil
  9. Her şey tam gönlüne göre istediğin gibi oluyor canım, makyaj olayını da hiç dert etme. Allah kötü insanlarla karşılaştırmasın. Kötü insan her şeyde sadece kötülüğü görür. Önemli olan senin mutluluğun, gerisi faso fiso :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm biricik Nisa'mmmm! Çok doğru diyosun tatlışım. Hepimizden uzak dursun kötüleeer, amin!

      Sil
  10. Şimdiden mutluluklar sevdiğinle. :) Umarım her şey hayallerinden de güzel olur. Ben de bu ara tam gaz düğün hazırlıklarındayım. Sen de blogumdan yazılarımı takip edebilirsin. Mutlaka bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dilekler bunlar^^ Çok teşekkürler Ayşe Nur. İnşallah siz de bir ömür çook mutlu olursunuz. Allah tamamına erdirsin şimdiden. Hemen bakıyorum bloguna;)

      Sil
  11. Merhabalar ben de nişanlıyım ve one life weddingle çalışmayı düşünüyorum henüz karar vermiş olamasam da. Siz çıkan sonuçtan memnun kaldınız mı? Gönlünüze göre oldu mu? bilgi verirseniz çok çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar biz sonuçtan memnun kalmadık. Hiç bize gösterilen örnekler, vaat edilenler gibi olmadı, hayalkırıklığı oldu epey. Tavsiye edemem o yüzden:( Kesinlikle bu fotoğraf olayında paraya biraz daha kıymak gerekiyormuş. Mail atarsanız daha detaylı anlatabilirim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose