15 Mayıs 2015

Ne okudum #22

Yihuuu haftanın en güzel günüüüüü!
Ankara semalarında olucam 3-4 saate ^.^

Küçük bir kış masalını yazın bitiren yegane kişilerdenim :P Birkaç gün önce bitti hemen yazayım dedim.
Sevdiğim kitapları okuma tarzım 2 ye ayrılır:
1- Tek solukta okuyup bitirmek istediklerim
2- Bitirmeye kıyamadığım, gıdım gıdım sindire sindire okuduklarım

Maeve binchy 'nin kitapları benim için hep 2. kategoride olmuştur. Hele ki bu kitabının arkasında son olduğu yazıyordu.. Sündürdükçe sündürdüm. Ama son kitabı "Umut Hep Var" imiş. En kısa zamanda alıcam.


Maeve Binchy'nin tarzına bayılıyorum! Farklı farklı kahramanları tek tek ele alıp hepsini bir yerde toplayıp, hayatlarını kesiştirmesi çok hoşuma gidiyor.

Bu kitapta da Taş Ev'deki karakterleri tek tek anlatmış. İnanılmaz keyifli ve akıcıydı. Resmen orada bir hayaletmişim her şeye tanık olmuşum, hepsini tanıyormuşum gibi hissettim.

Kesinlikle tavsiye ederim. Puanım 10/10.

Niye öldün Maeve niyeee daha yazacak çok kitabın vardı:"(

3 yorum :

  1. selam bloğunuzu ve sosyal medyada sizi takipteyim benim bloğuma da gelirseniz mutlu olurum kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç Maeve okumadığımı farkettim şimdi bak, ne ayıp. Benim en sevdiğim yazarın başına bir şey gelse, ölse bile diyemiyorum; hayattan koparım ya... Durup dururken depresyona doğru sürükleniyorum, gidip biraz King okuyayım en iyisi... Kitap ayracı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa çok büyük ayıııııııp!:) Bu kitaptan başlayabilirsin^^
      Ben uzun süre depresyondaydım zaten. Kitap almaya her gittiğimde aklımda:"(
      Kitap ayracım çok güzeeeeeeel <3

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose