13 Mayıs 2015

Ne Okudum #21

Yine bi hafta ortasına geldiik. Gün geçmiyor ki kedilerle ilgili bir şeyler okumayayım:) 

Bu kitabı bitireli birkaç hafta rahat oldu aslında. Ama yeni fırsat bulabildim.
Kedi sahiplerinden yazara gelen sorular ve cevaplardan oluşan bu kitap, yazarın eğlenceli dili sayesinde oldukça keyifli ve bilgilendiriciydi. Bundan da epey bir şey öğrendim. Bence artık kedileri anlıyorum:)

Yalnız ne çok şeyden stres oluyorlarmış:( Ya strese girerse benimki diye daha şimdiden strese girdim. Olmayan kedimin derdine düştüm.

kedi anlama kilavuzu

Küçük boy olması da çok büyük bir avantajdı benim için. Çantama atıp çıkıyordum.

Puanım 9.5/10

2 yorum :

  1. "Olmayan kedimin derdine düştüm." çok güldüm buna :) Buradan evrene sesleniyorum, Ezgi 'nin kedisi olsun lütfeeen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:( Olmayan kedim için oldukça düşünceliyim.. Allahıııım inşaaallaaaah

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose