26 Mayıs 2015

Mürdüm Göz - Ten Makyajı

Günaydın güzellikler!

Dün blog için çektiğim fotoğraflardan oluşan klasöre bakarken gördüm. Hemmen düzenledim fotoğrafları, yazdım yazısını. Utanarak söylüyorum, bu makyajı teee sevgililer gününde yaptıydım:/ :p

Ten makyajı nadiren yapıyorum. Cildime zararı dokunmayacak, komedon-sivilce yapmayacak ürünleri araştırıp alıyorum. Bu makyajda inceleme yazılarını henüz yazmadığım Bioderma Sebium Al Correcteur 2 in 1 (tek renk, elimde koyu gözüken) ve Jane Iredale Glow Time Mineral Bb kremi (no:5 ) elimin üstünde karıştırıp yüzüme ve boynuma uyguladım. Sigma F80 fırçayı kullandım.


Gözaltıma ve göz kapağıma Youngblood Ultimate kapatıcı (medium)
Yanaklarıma The Balm Instain Houndstooth ve elmacık kemiğimin üstüne Mary-Lou Manizer
Kaşlarıma Bobbi Brown kaş rimeli (rich brown)
Gözlerime Missha göz kalemi (sangria plum) ve Loreal 4D Lash Architect
Dudaklarıma Emily dudak kalemi( no:204) ve Clinique Chubby Stick Intense (curviest caramel) kullandım




Ahanda bu da öncesi-sonrası :)) Makyaj iyi ki var:) :P Yoksa ölü suratlarla gezerdik vala:P



Ten ve göz makyajında en sevdiğim tonlar bunlar. Siz daha çok hangi tonları tercih ediyorsunuz?

20 yorum :

  1. Senin de benim gibi göz kapakların koyu, makyajında göz kapakların için ne kullandın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcıyı sürdüm canım.
      Koyu gözüktüğü zamanlarda ya kapatıcıyı göz kapağıma da biraz sürüyorum, ya ten rengi, bej,açık somon gibi renklerle nötrlüyorum ya da sallamayıp rimel sürüp geçiyorum:))

      Sil
  2. Benim sevgililer günü makyajım aklıma geldi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique pembeli paleti mi kullandıııııın:)

      Sil
    2. Hangi paleti kullandım hatırlamıyorum ama, bu makyaj seni küçük göstermiş diye trip yedim.

      Sil
    3. Yaşını göstermemek iyidir, çıtırım işte napalım hıh diyeydin:)

      Sil
  3. göz altlarında yorgunluk beliritlerin başlamış canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abaauovv vay bana vaylar bana:/ :)
      Geç yatınca genelde öyle oluyor kuzum yaa. Salatalık, patates filan mi dilimleyip koysam arada bi:) Göz kremimi günde 2 düzenli kullanıyorum

      Sil
  4. Ben De bu Jane BB'yi düşünüyorum Ezgi yaaa, sen bir yaz kısa zamanda (yazdıysan gözümden kaçtıysa da uyar) Benim Estee bitmek üzere ve güneş kremi ile karıştırıp kullanmalık bir BB istiyorum. Ayrıca o chubby'e ben de ayrıca bayılıyorum. En sevdiğim Nude rujum kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum yazmadım henüz ama tam önerme seviyesinde değilim zannımca senin için tavsiye etmem. (türkçe öldü)
      Physician's Formula'nın bb ve cc kremlerine bak. Hafif yapılı onlar yaz için ideal
      Yeni rujların da çok güzeeeeel^^

      Sil
    2. Onlar da aklımdaydı keşke gitmeden önce sorsaydım İtalya'ya orada daha bir uygundu. Alırdım :(( Ama uyardığın iyi oldu. Alacaktım ciddi ciddi.

      Sil
    3. Yok kuzu noolur nolmaz o yüzden boşver.
      Epey kapatıcı, özel günlerde kullanacağın bir şey ararsan Vichy Dermablend derim. Günlük ise physician's formula. İndirimgerek ve mamacim sitelerine bak;)

      Sil
  5. Ahanda ben bu makyajı beğendim hem sade hem pratik ama bi şeyi merak ediyorum biz neden mürdümlere bu kadar kafayı taktık be kuzum bilimsel ya da tıbbi bir açıklaması var mı acaba? :D Bioderma Sebium Al Correcteur'dan memnun musun canikom yaz için uygun mudur sence? :) Dayanamadım son bir şey poşet yeşil çay içiyorsan poşetleri ya da kendin demliyorsan pamuğa yeşil çay yapraklarını batırıp göz altlarında biraz beklet kuşum dinlendirir epey istersen göz kremini sonra sür :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyin omurilik sıvısında yer alan moritoryus mürdümos sıvısının bizim gibi bazı insanlarda fazla artması dolaysıyle olabilir diye düşünüyorum:p :P
      Tatlım Sebium Al Cor. iyi hoş da sen onun için fazla beyazsın. Sen daha iyilerine layıksın :)
      Evde çay ın ç sini tüketmiyorum ama iş yerinde her gün içtiğim yeşil çay poşetlerini biriktirip stoklayabilirim:) Teşekkür ettim bu güzel tavsiye için kesinlikle deneyeceğim!! :-*

      Sil
    2. Oh be durumumuza açıklık getirdin sonunda bilimsel gerçekleri seviyorum :P Bir ürün bu kadar mı güzel tavsiye edilmez çook tatlısın ya tamam canımcım doğru söylüyorsun :)) Rica ederim güzelcim arada ben de yapıyorum bir nevi antioksidan takviyesi :D

      Sil
    3. Ahahaah yirim :-*
      Çok pis tavsiye etmem ;) :p

      Sil
  6. Bu renkler ne de yakışıyor sana! Far- allık-ruj uyumunu sevdim :) Bioderma All Corrector'ı ben de geçen sene kullanmıştım, ne acayip bir renk skalası varsa light rengi bile en az 2-3 ton koyu gelmişti ahahhahah :D Jane Iredale'nin BB kremine, kapatıcısına, mineral fondötenine daha dün baktım, ben de tam emin olamadım henüz. Arayışlarım devam ediyor :) (Benim hiç bitmeyen arayışlarım ne olacak böyle ahahahhahha :D :D :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııııım çok teşkür ederiiim! Benim de en sevdiğim renkler ^^
      Ayy evet tek başına kullanılmıyor Bioderma Al Cor. Kardeşim esmer, olmadı ona vercem
      Ahahahahahhah gözaltı kremi arayışımız bitmeye yaklaşmışken bb krem, kapatıcı, mineral fondötene ne çabuk sıra geldiiiiiiiii!! :D :D Şimdi şöyle ki Jane'in bb kremi bana epey yoğun geldi. Renk skalası da bi değişik. Kapatıcısının içeriği güzel ve baya başarılıymış. Mineral fondötenini kullanan bi arkadaşım çok memnun. Pudrasınn kapatıcılığı yok denecek kadar az. Yorumlarım bu kadaaar:))

      Sil
  7. fıstıksın fıstık ! Clinique Chubby en sevdiklerimden biri..gözaltlarına nacizane tavsiyem kiwi kabuğu koy (alerjin yoksa tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiiaa ama o senin fıstıklığın ki Nilgün ablam :-*
      Aha bi tavsiye daha geldi! Kiviye bayılırım. göz altıma kivi, yeşil çay torbası, patates, salatalık hepsini koycam bakalım ^.^
      Çok teşekkür ettiiiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose