4 Mayıs 2015

Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner "Sangria Plum"

Ayyy ne güzel bi hafta, ne güzel bir ay!!

Bugün harika bi ürün var kankitellalarrr

Bugüne kadar paylaşmadığım için yazıklar olsun banaaaa:( Gördüğüm, kullandığım EN güzel mürdüm göz kalemi!

Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner Sangria Plum

Sol resimde arkadaki karışık görüntüye bakmıyoruz, öndeki kalemin rengine odaklanıyoruz nütfen:)


* Rengi en sevdiğim renk : Mordo! :) Sangria Plum adını harika taşıyor bence. Sangria şarabın rengiyle mürdüm eriğinin harika bir karışımı <3
* Sürdükten 4-5 saniye sonra anında sabitleniyor
* Kesinlikle akmıyor, bulaşmıyor
* Tek seferde rengini harika veriyor
* Sürümü yumuşak, kayıp gidiyor. Gözü rahatsız etmiyor
* Arkasındaki aplikatörü ve açacağı pek kullanmadım
* Işıltı, sedef içermiyor, mat yapıda.
* Bi uçuş sonrasında bi baktım ucu tamamen çıkmış:( Çok üzüldüm içine geri teptim filan ama çıkıp duruyo. Acaba fazla sarsıldığı için mi öyle oldu yoksa kalemler mi hatalı bilemedim:(
* Fiyatı 30 küsür bişiydi. İnternetten biiiirsürü markanın göz kalemine baktım ama ne renk ne yapı olarak bunun gibisini bulamadım. Kesinlikle tekrar alıcam
* Ankara Kentpark avm de Missha'nın mağazası var, ben ordan almıştım ama sitesinden de temin edebilirsiniz

Missha The Style Long Wear Gel Pencil Liner Sangria Plum

Allahııııım rengin güzelliği <3 Ben !!
"O rimel ne öyle, söyle de bilelim uzak duralım" derseniz kendisi Loreal Manga -.-


Eveeet var mı mürdüm rengi mükemmel göz kalemi önerisi olan?

16 yorum :

  1. note kozmetik copper kalem bu aralar favorim ona da bakabilirsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet copper çok güzel baktım profilinden <3 Öncelikli tercihim simsiz olmasıydı ama onu da görür görmez deneyip alabilirim^^ Çok teşekkürleeer

      Sil
  2. bir göz kalemi için çok pahalı değil mi :D tabi marka sonuçta kem küm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok marka filan demicem ama işlev olarak kesinlikle 80-90 liralık kalemlere bile taş çıkartır cinsten. O yüzden buna verilen paraya acımam:) Sıradan bi kalem olsa asla etmez tabiki. Ama muadili yok bana göre^^

      Sil
  3. Günlerdir mürdüm kalemlere kafayı taktım ve bloguna bakınca gördüğüm yazı aman Allahım sen benim zihnimi mi okuyorsun acaba fıstık :D Çok yakışmış canikom ben de bakayım buna aklım kalmasın :P Bunu gördükten sonra mükemmel der misin bilemem ama akmadığı için favorim Essence berry merry kaleme bir bak sen de fiyat olarak çok uygun bir de Emily 112 vardı galiba mürdüm ama onlar bende dayanmıyor maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerimiz bir işte bebişim:-*
      Esence berry merry nin methini çok duydum artık almak farz oldu:)) O buna göre kızılımsı kalıyor epey. Ama çok güzel bi renkmiş google a baktım da^^ Emily yi bulamadım:(
      Bu kaleme aşırı aşırı kefilim tatlım eğer olur da indirimine filan denk gelirsen hiiiç kaçırma derim

      Sil
    2. Ayyy %25 indirimdeymiş hatta şimdi. Geçen hafta %10 du. Hemen alıyorum ben:)

      Sil
    3. Tamam tatlım saol bakıyorum hemen :))

      Sil
  4. avon super shock serisinin mor rengi mürdüm gibi ve essence in berry merry asansörlü kalemi gerçekten güzel renkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon Supershock gözün içine geldiği an pandaya çevirdi beni ya:(( Yoksa yapısı müthiş jel eyeliner gibi ama yaramadı bana:( Essence not edildi;)

      Sil
  5. bu asansörlü kalemlerde bende hep aynı kırılma sorununu yaşıyorum canım ya ısıtarak yapıştırmayı denesem de bir işe yaramadı bu arada rengiinee baaayılllldımmmmm :)) Süpersonikkk :D takibindeyim canım senide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa "sorun bizde değil kalemde" o zaman:) Ama ben daha önceki hiçbir asansörlü kalemde bunu yaşamamıştım:( Dün sitesini inceledim de özellikle ucunu 1 mm kadar açık bırakın diyo. Benim daha çok açtığımda oluyordu:/ Buna dikkat edelim bence. Hemen bakıyoruuum

      Sil
  6. Ben de çok beğendim bu rengi.. En kısa zamanda edineceğim bundan. Bana da beklerim..http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %25 indirimde şimdi tatlım. Ben dün akşam attım sepete yine:)) Hemmen ziyarete geliyorum:)

      Sil
  7. Mürdüm rengi sana çok yakışıyor canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose