29 Mayıs 2015

Mayıs Bitenler #18

Günaydın kankitellalarrr

Nisandan mayısa hangi ara geldik vala ben anlamadım. Zaman çabuk geçiyor azizim. Şaka maka düğüne 2 hafta kaldı nerdeyse :/

Bu ay bitirdiklerimden-çöpe gidenlerden memnunum. Bi rahatlık geldi üstüme. Gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirim tatilde oh :P

mayis bitenler yorumlar

Gördüğünüz üzere her çeşit ürün var neredeyse. Yorumlarıma gelecek olursak...



mayis bitenler yorumlar clinique lrp

Clinique All About Eyes Göz Kremi : Bitsin diye gözünün içine baktım resmen. İlk defa göz kremi kullanacak arkadaşlar dışında kimseye önermem. 25 yaş üstüyseniz de önermem. İnceleme yazısı burda

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici : Ankara'ya gittikçe kullanıyordum. İndirimde görürsem yine alırım. Hakkındaki yazım burda

Derma E Very Clear Nemlendirici : Cildime o kadar iyi geldi ki! Vedalaşırken ağlayayazdım. Son gramcığına kadar kullandım. Mümkün olsa yüzümü içine sokardım. Akneye meyilli kuruya dönük ciltler için harika bir nemlendirici ! Günde 2 kullanırken bir süre sonra günde 1e , sonra da sadece banyo sonrasına düşürmüştüm. Yazın cildim kuru olmadığından ara vericem ama kışın yine alabilirim. Detaylı yazısı için tıktık

Effaclar Duo + : Bi evrenin sırrını bi bu kremi çözemedim. Yeminle çözemedim. Tüm yüzüme sürdüğümde ağrılı epey yeni sivilce yaptı. Lokal kullanayım dedim, bi sivilceyi söndürdü yenisini çıkardı. Yüzümde sivilcesiz 1 tek gün olmadı 5 aydır bunun yüzünden. Lakin yorumlarla, tavsiyelerle gaza gelip kullanmaya devam ettim. Şakaklarımdaki ve alnımdaki bazı kırmızı sivilce lekelerine epey iyi geldi. Baya soluklaştırdı. Ama işte fayda-zarar ilişkisini göz önünde bulundurarak sanırım bir daha almicam. Bir de her yolculuk sonrası durmak bilmeden dışarı krem pışkırttı. Bu kremle ilgili 2. aydaki yorumlarım burda


mayis bitenler yorumlar

Maybelline Shiny.licious Fruity Gloss Orange Sherbet : Evet kokusu aynı portakal şerbeti gibiydi. Tadı da mum gibi bişi (yazar burda hayatında kaç defa mum yediğini sorguladı) Turuncumsu, ıslak görüntüsünü seviyordum ama formülünün ağzı yüzü kaydı. Muhtemelen son kullanma tarihi geçti. Çöpe..

Lancome L'absolu Creme de Brilliance 358 : 10 ürün bitirme projesi (project 10 pan) ürünlerimden biriydi. Ama kokusu tuhaflaştı. .Çöpe gidiyor. Lancome glosslarını çok seviyorum. Yapış yapış asla olmuyor. İndirime filan denk gelirsem alabilirim.

Flormar Long Wearing Lipgloss (L415 Golden Terracotta) : Uygun fiyatlı, başarılı bi parlatıcı ama kabı beni çok rahatsız etmeye başladı. Hakkındaki yorumlarım burda

Youngblood Ultimate Concealer (medium) : Gördüğünüz gibi adeta ekmek banıp sıyırmışım :) O işlemi kapatıcı fırçasıyla yaptım diyebiliriz:) İçeriği temiz kapatıcı arayanlara öneririm. Ama gözaltlarınız çok sorunluysa, kuruysa fazla morsa ı-ıh önermem. Fiyatı performansına göre epey pahalı. Detaylı yazısı burda. Spf li kapatıcı arayışlarındayım. Önerileriniz var mı?

mayis bitenler yorumlar

Parmex Aseton : Önerilerinizle almıştım. Hiç pişman olmadım :) Yine alırım.

Leaders Mediu Therapy Hand CreamRoseroseshop alışverişimde almıştım. 11 küsür $ dan 1.75$ e düştüğünü görünce "vay canınaa harika!" olmuştum ama niye o fiyata ele ayağa düştüğü belli -.- Ambalajı çok güzel lakin krem çok yetersiz kaldı nemlendirmede.

Caudalie Nourishing Body Lotion İndirimgerek alışverişimdeki testerlardan biriydi. Kokusunu traş kremlerine benzettim. Keşke Erkut'a vereydim de o kullansaydı. Böyle dediğime de bakmayın kremi sıkıyorum sıkıyorum niye gelmiyo diye kestim, meğer bitmiş, dış kabı beyaz olduğundan bana hala var gözükmüş -.- :)) Yine de tam boyunu almam

Selin Pembe Greyfurt&Nar Duş Jeli : Pembe greyfurt kokusuna bayılıyorsanız buna da bayılırsınız. İçindeki taneciklerle az da olsa peeling etkisi de var. Ben duş jeli insanı değilim. Tam boyunu almam

Cosmed Ultrasense Anti Redness Repair Krem : Kızarıklık giderici, spf içeren nemlendirici krem. Bundan da oldukça memnun kaldım. Duş sonra yüzüm epey kızarıyor. Güzel yatıştırıp nemlendirdi. Ama komedon yaptığından şüpheliyim.


Eveeeet bu ayki bitenler bu kadardı. Bu ürünlerle ilgili önerileriniz, yorumlarınızı bekliyoruum^^

16 yorum :

  1. Caudalie Nourishing Body Lotion yorumun beni hayli güldürdü espiri yeteneği olanları severim :) iyiki bitmişler diyorum yeni alacağın ürünleri güle güle kullan diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe teşekkür ederiiim :-*
      Ayhh çok teşekkürleeeerrr

      Sil
  2. Süper bir yazı olmuş canım zevkle okudum

    YanıtlaSil
  3. Vitacost'ta derma e ürünleri benim de dikkatimi çekiyor bu aralar, leke tedavime ara vermem gerektiği için güzel bir nemlendirici şart oldu ama yaz şartlarına göre :) Bir de son 2 haftadır çılgın bir dudak çevresi kurumam var özellikle yanları napacağımı şaşırdım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmmmm yine zorlu bir sorunla karşı karşıyayız :) Dudak çevresi için kısa bi süreliğine bepanthen plus kullanabilirsin. Ya da evde varsa hametan. Ama yayma başka yerlere.

      Bu Derma E nemlendirici kesinlikle yaz ayları için uygun değil. Ben 1 aydır filan Nuxe'ün ilk kırışıklar için olan kremini kullanıyorum. Bizim cilt tipimize göre olanını. Baya da memnunum. Sitede light- karma ciltler için olanını bulamadım. Instagram hesaplarından sorabilirsin canikom. Bu normal ciltler için olanı: http://indirimgerek.com/nuxe-creme-nirvanesque-50-ml-pmu1575

      Cilt tipine göre diğer önerilerim:) :

      Bunun spf lisi de olabilir sadece gündüz kullancaksan : http://indirimgerek.com/avene-hydrance-optimale-legere-hassas-karma-ciltler-icin-nemlendirici-krem-pmu162

      http://indirimgerek.com/vichy-normaderm-tri-activ-50ml-yagli-cilt-problemlerine-karsi-uc-etkili-nemlendirici-pmu1799
      http://indirimgerek.com/vichy-normaderm-tri-activ-yagli-ciltler-icin-nemlendirici-30ml-pmu1798

      http://indirimgerek.com/avene-cleanance-emulsion-yagli-ve-akneli-ciltler-icin-matlastirici-nemlendirici-krem-pmu76

      http://indirimgerek.com/nuxe-creme-fraiche-de-beaute-light-24-saat-nemlendirici-ve-yatistirici-bakim-emulsiyonu-pmu1585

      Sil
  4. Bu ilgine hayranım, çok ama çok sağol :) ben de en altta yollamış olduğun nuxe'e bakmıştım bir ara aslında. Benim göz kremim de nuxe zaten. O yüzden o biraz daha öne çıktı. İlk başta dediğin avene'in spfsiz olanı da varmış onu da bir değerlendireyim ben olmadı :)) ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek kuzucummmm:-*
      Kullandığın bi markadan memnunsan ondan devam etmek mantıklı tabii. Nuxe e odaklan sen;)

      Sil
  5. Epey ürün bitirmişsin kuzucum sıkı bir alışverişi hak ettin artık :D Effaclar duo+ başta olmak üzere tüm akne vs ile ilgili kremler çok enteresan zaten ciltten cilde değişkenlik gösteriyor.Ben 4.kutuyu bitirmek üzereyken Ducray keracnyl pp kremle tanıştım önce testeri denedim baktım fena değil sonra da aldım ama ilk başta sönen sivilceleri aktif hele getirdi sonra azaldı ama tam bir fikir oluşmadı bende bitmesini bekliyorum şimdilik bakalım.Bu arada spf içeren kapatıcı deyince sen Physicians Formula'nın Super CC Concealer 'ı geldi ilk aklıma spf 30 içeriyormuş bir araştır sende canım işine yarar bir ürün mü? :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hak ettim :P :))
      Vay canına! 4 kutu Effaclar! Cildin peki baya düzeldi mi, lekeler filan geçti mi? Ducray'in o kremini de yeni gördüüüüm acaba daha mı etkili olcak bakalım. Bir de yanılmıyorsam Avene ya da Babe nin var bu tarz bir ürünü. Ama fikrim yok açıkçası işeyararlığı konusunda:/
      Harikasıııııııııııııııııııııın! Hiç bilmiyordum! Araştırdıkça cidden Physician's Formula'nın güneş koruyuculu kapatıcılarını buldum. İkili olan bişi var spf10, super cc senin bahsettiğin, bir de onun bb si varmış. Ben bunları bi araştırayım:) Çoooook teşkür ettiiiiim!!!!!! :-*

      Sil
  6. Hehehe güzelcim hırs yaptım 4.tüpü bitirdim sonunda :D Bir blogda okumuşum duo versiyonunu 1 yıl düzenli kullananlar varmış ve etkilerinden çok memnunlar ama duo+ için daha az etkili olduğu söyleniyor hep (neden değiştirdiler sanki yapısını:( Benim cildimdeki etkisine gelirsek eskiye oranla sivilcelerim epey azaldı kırmızılıklar da tabii (belli dönemlerde çıkanlar var hala onlar kıdemli ) ama eski sivilcelerden kalan izlerim hala mevcut küçülenler var ama tamamen geçti dersem yalan olur.Ama ilk başladığım günlere göre ben faydasını gördüm diyebilirim.İzler için lazersiz geçmez diyenler var ama neyse onu son çare olarak düşünürüm. Ducray'i denemeye başladım şimdi çok ümitliydim ama bilemedim biraz daha kullanayım bakalım nolcak.Avene ve Babe nin ürünlerini denemedim hiç ama aklımda olsun :) Evet Physicans Formula 'nın spfli super bb ve super cc (yeni çıkan o galiba) olmak üzere iki tipi var bir sitede görmüştüm bir bak bakalım sende işine yararsa eğer ne mutlu bana :) Rica ederim canımcımm !! :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala helal olsun:)) Evet duo için çok iyi yorumlar ben de okudum ama duo+ da biraz batırmışlar..
      Ooo sana baya faydası olmuş canım daha ne! Makyözüm bana bi maske önerdi. 2 gün boyunca sabah-akşam 4-5 damla limon-1 çay kaşığı karbonat karışımını leke ve sivilcelerin üstüne sürüp bekleyip 5-10 dk sonra yıkıyorum. sonra 2 gün mola. Sonra tekrar. 2şer gün. Sivilceler geçti. Ama kırmızı lekeler duruyor işte:( Hıı ben bir de o karışıma yoğurt ekliyorum daha faydalı olur diye.
      Böyle böyle geçirebildiğimiz yere kadar kuzucum yaa. Lazerle sonuç alamayan da çoooook fazla:(
      Öpüldüüüüüün

      Sil
    2. Pudra ve gül suyu karışımı da güzel oluyor aklıma geldi bak şimdi bir de yapabilirsen ister tüm yüze istersen de sadece sivilceli bölgelere haftada bir (cildine uygun olan hangisiyse beyaz/yeşil) kil maskesi güzel dezenfekte ediyor cildi :D Yoğurt ve limon suyunu denemiştim maske olarak bir de senin dediğin gibi karbonatla deneyeyim bakalım bir şey daha öğrendim sayende saol tatlım :-*

      Sil
    3. Gül suyu aslında bizim cilt tipimiz için uygun değil. Pudra da matlaştırıyor ama bende parlama problemi yok. Haftada 1 kil uygulasam iyi aslında doğru diyosun kuzuş. Eve gidince yapayım bi:))
      Sen de karbonat limon yoğurt karışımını dene ama lokal kullan tüm yüze değil

      Sil
  7. Bu ay ikimiz de aynı göz kremini bitirmişiz. Öf bitirince nasıl rahatladım anlatamam! Derma E nemlendiriciyi öyle güzel anlatmışsın ki şimdi yanımda olsa hemen sana gönderirdim ^_^ Kapatıcıyı ekmekle sıyırmışsın cidden de :) Bissürü şey bitmiş, artık gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne nalet kremdi bee! Tester olarak bile gelmesin bidaha istemiyorum :D
      Derma E <3 Ben ! Superman, Batman, He-man her şey o benim için, kahramanııııııım :))
      Evet kendime bahane yarattım bir süür bitirerek sonum hayrola.. :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose