22 Mayıs 2015

İlkbahar - Yaz Makyajı

Haftanın en güzel gününden günaydınlarrrr

"İlkbahar mı kaldı yahu ter attırıyoruz resmen yazın dibiyiz " dediğinizi duyar gibiyim. Şahsen ben kendi kendime öyle dedim:) Ama renk itibarıyle bahar- yaz makyajı diyebiliriz canıııım


Soldaki Inglot ülkemizden çekip gitmeden oluşturduğum 3lü far paleti. Sağdaki de Yves Rocher eski koleksiyonlardan Dahlia et Aubergine.

Tüm göz kapağıma Yves Rocher'den lila-açık pembe rengi uyguladım. Dış köşeye ve alt kirpik dibine koyu moru. Katlanma yerine de Inglot mor farı. Rimeli hatırlamıyorum zaten hatırlamak da istemiyorum, rezaletmiş.




Gördüğünüz gibi epey pratik bir makyaj. Bolca karıştırmak lazım renklerin sırıtmaması için. Nadiren uyguluyorum bu renkleri ama seviyorum.

Buyrun size pembelimorlu gözmakyajı :)

18 yorum :

  1. evet artık benim de biraz daha canlı renkler kullanma zamanım gelmiş :-))

    YanıtlaSil
  2. Renkli makyaj denildiğinde bende hep pembe-mor tonları kullanıyorum gerçekten de pratik oluyor sana da yakışmış canikom :D Bu makyajla mürdüm kalem de güzel oluyor Sangria plum 'ı kastettim tabii :)) Düğün işlerin geçsin de uygun bir zamanda şu İnglot paletteki sarı ve turuncu renklerle (ben hiç kullanamıyorum mesela o tonları) bir yazlık makyaj örneği görmek isterim senden zahmet olmazsa ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet Sagria Plum harika dururdu bunla ^.^
      Aaa tatlışım ayıpsın o makyaj var zaten hemmen linkini vereyim : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/08/inglot-mini-far-paletim-yazlk-goz-makyaj.html
      Sarı ve turuncu birazcık iddialı ama sadece turuncuyu kahve-kremler kullanabilir, katlanma yerine sürebilirsin. Onu da şurda bahsetmiştim canımcım : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/04/goz-makyaj-4.html

      Sil
    2. Tamam tatlım çok sağol gözümden kaçmış herhalde tek tek bakıcim o makyajlarına ^.^ Kıyamam linklerini bile vermişsin canikom benim :-*

      Sil
    3. aa ni demek her zaman:-* öpüldüüüün

      Sil
  3. kaşlarını alaydın keşke biraz

    YanıtlaSil
  4. harika olmus! Benimde hic böyle renklerim yok hepsi ayni nerdeyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet sen daha doğal nötral renkleri tercih ediyosun çok da yakışıyo^^

      Sil
  5. Çoook yakışmış tatlım, dediğin gibi işin sırrı karıştırmakta. :*

    YanıtlaSil
  6. Gözlerinin rengini ortaya çıkarmış canım, çok hoş olmuş :) Ya bu hangi rimelmiş can sıkan böyle :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sildim onu, yok öyle bi rimel artık stoğumda:)

      Sil
  7. Rimeli hatırlamak istemeyişine bayıldım :) Ellerine sağlık canım tam yaz renkleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe hafızamızdan silelim bazı şeyleri :) Teşekkürler tatlımmm

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose