5 Mayıs 2015

Günlük Göz Makyajım

Günaydın kızçelerim

Bayadır göz makyajı paylaşmıyormuşum yauv. Klasik günlük göz makyajımı paylaşayım dedim. 

Yüzüme güneş kremimi nemlendiricimle karıştırıp sürüyorum. Göz makyajı yapıp, ruj sürüp fırlıyorum evden:)


Kullandığım ürünler:
Holika Holika Jewel Light Waterproof 05 numara
Jane Iredale Sweet Spot (kahve ve krem rengini)
Youngblood Ultimate Concealer Medium
Loreal 4D Lash Architect



Tüm gözkapağıma krem rengi,
Katlanma bölgesine içinde kızıllık barındıran kahverengi farı sürüyorum. 
Kalemi eyeliner gibi sürüp rimeli de sürüştürüncee bittiii:)


15 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Çakma kaş ama onlar. Rimellenmiş kaş:)

      Sil
  2. Youngblood'un kapatıcını sende gördükçe merakım artıyor, bir gün gidip eczanede deneyeyim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hala denemedin miii yıl oldu yahu:D

      Sil
    2. Ahahhahaha :D Hiç sorma ya kaç zaman oldu valla :D

      Sil
  3. Kaşına gözüne tü tü tü maşallah tatlım :-* Loreal 4d güzel ayırmış kirpiklerini çok beğendim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha sağol bebeyiiiim:-* O rimele hastayım!!

      Sil
  4. ne kadar güzel ve pratik yapmışsın makyajını çok da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. youngblood ürünleri hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğe dikkat edenler için oldukça iyi ama genel olarak pahalı bir marka. Pudra fondöten ve allıları çok güzel. Onun dışında bir şey almam sanırım

      Sil
  6. Çok güzel olmuş makyajınız paylaşım için teşekkürler bu arada bloğunuzu takipteyim ben de beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de takip ediyoruum;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose