25 Mayıs 2015

Günlük #12

Günaydınlar herkese, ve bilhassa şanssızlığıma!..

Kara bahtım kör talihim seni yakamdan silktikçe niye gelip yapışıyosun ya kene gibi >.< 

Şurda evlilik-nikah hazırlıklarımda bahsetmiştim, makyajım çok içime sindi dedim iyi ki.. Dilimi, elimi eşek arıları sokaymış -.-

Mutlu mutlu Ankara'ya gittim cuma günü. Düğünden önce Ankara'ya gittiğim son haftaydı.. Kiiii bir mesaj.. Makyözümün annesi rahatsızdı, İstanbul'dan doktor ayarlamışlar 11 haziranda ameliyatı varmış, o hafta Ankarada olmayacaklar, dolayısıyla makyajları yapamicakmış:"( 

Çöktüm resmen. Sims'te açlıktan mutsuzluktan yere yatıp kıvrılıp ölen Simler gibi hissettim kendimi. Hemen bi karamsarlık tüm benliğimi sardı. Cuma akşam üstü Ankara'ya gelmişim, pazar sabah döneceğim, yeni bir makyöz bulup ayarlayıp prova yapmak için sadece cumartesi günüm var, eğer bulamazsam da bi kuaförün elinde pavyon assoslistlerine döneceğim parıl parıl rengarenk!


Erkut ne kadar teselli etmeye çalışsa boş. İyi makyözlerin de düğün mekanları gibi tee ne zamandan randevuları alıp kapadığını ne bilsin. Mal gibi malak gibi kaldım. 

Ernur'un tavsiye ettiği arkadaşıyla görüştüm. I-ıh

Instagramdan birini buldum konuştum. Onun yaptığı makyajı ben de yaparım. I-ıh

Neseli zebram sağolsun çooook yardımcı oldu! Onun nişanı için makyajını yaptırdığı Evrim Memili'yle görüştüm dolu.

Evrim hanımın önerdiği 2 makyözle konuştum. Biri içime sinmedi, diğeri dolu.

Sezar Sak 1.200 dedi. Asistanı 800. Üstelik oldukça koyu yapıyorlar göz makyajını. I-ıh.

Mustafa Revan'ın asistanıyla gittim görüştüm 1.000 dedi. Hoof.

Gelinlikçimle konuştum. Önerdiği gibi gidip Mac'e bir mua(makeup artist) ile görüştüm. İnanılmaz enerjimiz uydu, çok tatlı bir kız, üstelik eve gelecek. Yalnız prova için zamanımız kalmadı:( Olsun ben güveniyorum:)


Her yere nazar boncuğu filan takcam yapıştırcam. Başka şanssızlık aksilik çıkmasın inşallah Allahııııım:( Valla çok yıpratıcıymış. Düğüne 3 hafta kala..

18 yorum :

  1. Canım benim ya üzme kendini bu kadarla kalsın şanssızlılığın.Hem bulmuşsun yeni bir mua varsın provasız olsun :) İlla nazar değer bu gibi süreçlerde neye özensen hep çıkar bir terslik sen hiiiç bozma moralini güzel enerjiler göndeririz sana buradan :D Nazar boncuğu tak bence de hatta gelinliğin görünmeyen bir yerine iliştirmeye çalış ne olur olmaz :P Allah nazarlardan korusun sizi güzelcim her şey çok güzel olacak :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tabi buna da şükür cidden bi yerden döndürdük o şanssızlığı neyseki:)
      Senin her yorumun bana güpgüzel enerjiler gönderiyor zateeen^^
      İç çamaşırıma takcam xD :D :P

      Sil
  2. Bitti gitti işte bu kadar :) Canım benim sen de bana çok iyi geliyorsun seviyom kız seni daha ötesi yok ^^ Ahaha tamam süper tak fıstığım nolur nolmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyoruuum :-*
      Ahaha hadi bakalım unutmayız inşallah:)

      Sil
  3. Canim dügün öncesi böyle seyler hep oluyor, olmasa sonradan anlatacak hikayeler olmaz zaten :D Eminim Mua cok güzel yapacaktir, hersey süper olacak! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da doğru ama başka bişi olmasın canım yaa:(
      İnşallah güzelciiiiiiiiim:-*

      Sil
  4. ooyh kıyamam!! ınsallah herşey guzel olur kuzucum şansın açık olsun, çıkmaz dahada birşey merak etme pappılerın altına benım adımıda yaz ;=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe 45-46 numara ayakkabım olsaydı keşke liste uzuyooor :)
      Çok teşekkür ederiiiiim :-*

      Sil
  5. Unutamadığın bir anı olarak yazılacak bu. Olaya pozıfif bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlım nazar çıktı derler böyle aksilikler için, seninki de öyle olmuş. İnşallah hiçbir sorun yaşanmadan düğünün de olacak sonra bu duruma güleceksin bile. Bu arada düğüne kadar giysilerinde mor ya da mavi ağırlıklı giyin kuzum, şimdi burada uzun uzun anlatmayayım ama nazar boncuğu; mavi renginden dolayı yüksek enerjili bakışları kendine çekiyor ve kişi negatif düşüncelerini senin hayatına yönlendiremiyor. En bilimsel olmayan açıklaması bu, kuantumda elektromanyetik spektrum der susarım :) Seviyorum bu Günlük yazılarını :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benimmm!
      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bunu hiç duymamıştıııııııııım! Çok hoşuma gitti!! İşte yurdum Türk kadını! Gerektiğinde nazarın bilimsel açıklamasını bile yapar, yürü be kuzu!!
      Ooo süper, bugün mavi giymiştim. Bu ay böyle artık! :))

      Sil
  7. Sen zaten güzelsin, makyaj bile yapmasan kimse yadırgamaz. Sakın kendini üzme. Prova yok deme çekim için bir gün önceden olacağı için düğünden önce prova o olmuş olur. Müdahele edersin, gerekirse değişikilik de yapılır düğün günü. Üzme sen tatlı canını <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı seni bi sonraki öncesi-sonrası makyaj yazısına alalım canısı:) Çook teşekkür ederim:-*
      Evet aslında fotoğraf çekimi prova gibi olacak. Bir de face chart yapıp göndersin. Hiç olmadı kirpik almaya gittiğimde göz makyajımı denettireyim:P :D nerdeeeen nereye vardırdım olayı:)))

      Sil
    2. Kirpik alacaksan tek tek olanlardan gerçekten güzel duruyorlar :) Bende de denemiş olduk :p

      Sil
    3. Hihihi evet sende çok güzel durdu!!. Ama görüştüğüm çoğu makyöz bütün kirpik önerdi. Mustafa revan dahil herkesin favorisi de Mac 36 imiş. Sanırsam onu alcam ama emin değiliiim:)

      Sil
  8. Her işte vardır bir hayır... Sonuncusu bu olur inşallah canım. Gönlünü ferah tut, iyi düşün iyi olsun :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose