13 Mayıs 2015

Günlük #11

Sevgili günlük,

Hemmen taze taze olan bi olayı anlatayım:) Muhtemelen burdakilerin çoğunun düşündüğünü 1 kişi dile getirmiş. Ne mi demiş?..

Hızlı hızlı yürüyordum depodan çıkmıştım ki X Bey beni durdurdu. Kendisi buralı olmasına rağmen oldukça entel dantel sayılabilecek değişik bi insan.

-Ezgi hanım, Ezgi hanım! Size bir şey anlatıcam ama gülmeyin nolur
-Buyrun, noldu?
- Siz öğleden önce dışarda yürüyerek telefonla konuşuyordunuz ya, o sırada bi amca merdivenlerde durmuş size bakıp vah vah diyordu. Ben de tam hastaneden çıkmıştım, size baktığını gördüm. Eşine seslendi yazık kıza diyip durdu kürtçe. Noldu amca dedim. Oğlum şu kızın hiç durumu yok fakir herhalde baya, baksana pantalonunu yıkamış o da baya çekmiş ama hala giyiyo dedi. Tabi ben bilirim anlarım modadan ama amcam ne bilsin Ezgi hanım dimi yani?
- Hay Allahım yaa:D Tamam bir daha giymem :/ :)


Bugün aşağıdakiler gibi bi tarzım vardı aynen. Bilek üstünde biten siyah dar pantalonum, üstünde ince gri salaş bir kazak, kolye ve dolgu topuklu spor ayakkabımsı bişi.

                                              



Güler misin ağlar mısın düşündüklerine, dediklerine..:) Amca tabiki gayet saf şekilde söylemiş. Benim ananem dedem de belki aynısını düşünür der ve güler geçerim. Ama burdaki okumuş etmiş insanların da amca gibi düşündüğünden üstelik saf ve masumca değil kötü niyetli olduklarından eminim.

Zaten burda etek elbise hiç giyemiyorum. Kimsenin bakışlarına, kötü düşüncelerine hedef olmak istemediğimden ama gönlümüzce cigarette pants de (sigara pantalon diye mi çevireyim napayım) mi giyemicez arkadaş. 2-3 tane de almıştım üstelik geçen sezon:(

Ama bal gibi de biliyordum burdakilerin, buralıların, çoğunun giydiklerimi tuhaf bulacağından. Umrumda mı? Tın. Bir avuç batılı olarak hayatta kalma mücadelesi veriyoruz şurda ve bu süreçte tabiki buralılar gibi giyinecek değiliz. Ben kimseye kendimi göstermek için giyinmiyorum ki. Kendim mutlu, rahat olduğum şekilde giyiniyorum ve giydiklerimle kendimi iyi hissediyorum. Bu yeter öyle değil mi?

Erkut da buradaki ilk zamanlarımda "Hayatım makyaj filan yapma boşver hem makyajsız daha güzelsin hem burdakiler yaptığın makyajı anlamaz zaten" demişti. Makyajı ne onun ne başkası için yapmadığımı, kendim için yaptığımı çünkü kendimi böyle daha iyi hissettiğimi, bu yüzden de yapmaya devam edeceğimi söylediğimde anlamıştı. 

                                                       Burdakilerin gözünde ben :/ :p


Şaka bi yana Lady Gaga gibi "Buna yorum bile yapmicam" diyemedim. Sizle paylaştım. Onlara tabiki diyecek bir şeyim yok. Ben ben olmaya, ben gibi giyinmeye devam edicem. Absürd, uygun olmayan, açık bişi giydiğim ettiğim yok. Gerisine kim ne diyebilir?

12 yorum :

  1. yırtık veya kısa pantolon giyindiğimizdeki espiri konuları gerçek olmuş:)) insan kendisini nasıl iyi hissediyorsa öyle giyinmeli kesinlikle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala aynen öyle.. Şakaydı gerçek oldu. Bizzat yaşadım:D
      Dimi yaa dimi^^

      Sil
  2. Güzel ülkemden insan manzaraları yine başka bi şey demicem anlarsın sen :P Orada şalvar da giysen dikkat çekersin şimdi X bey yakın markaja almış seni sağolsun di mi yani :D Yalnız bugünkü konseptini ben beğendim ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh aynen:P :))
      Daha duuuur ben bunlara şalvar da giycem. Şalvar topukluyla nasıl kombinlenir onu da göstercem :D
      Teşekkürler bebeyiiiim

      Sil
  3. Hahah amaan gittiğimiz yere göre şekillenseydik :)) İstanbulda bile yırtık pantolonu kaldıramayan teyzeler var...

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kendi ülkesinde batı ve doğu arasında bu denli bir kültür farkı ile mücadele ediyor olması çok nahoş bir durum malesef :( Aynı durumu ben de zamanında Anadolumun birkaç şehrinde yaşamıştım, seni çok iyi anlıyorum. Bazen bardak taşıyor cidden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum anadoluda japonca dersleri mi verdin naaptın? Sen çok daha tuhaf şeylerle karşılamışsındır:) Kültür farkından ziyade şoku oluyor vala bazen:/

      Sil
  5. İstanbul 'un bile farklı ilçelerinde farklı şeylerle karşılaşıyor insan kuzum. İsim vermeyeyim, bir yerde diz altı okul eteğime "Allah sizi bildiği gibi yapsın bu ne rezillik" derlerken, bir başka semtte aynı diz altı okul eteğim "Paraşüt gibi, ne uzun" yorumu almıştı. Sonuç olarak herkesi memnun etmek mümkün değil, sen mutlu olacağın gibi yaşa, giyin, süslen :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be kuzum İstanbul'da zaten binbir çeşit insan var, binbir çeşit yorum olması çok normal. Burdakilerin genel bakış açısı da belli, kabullendim ama ben de buyum işte yapcak bişi yok. Kısa pantalona devam:)) :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose