27 Nisan 2015

Ürün Bitirme Projesi #2

Günaydın kankitellalar

Yeni haftaya yeni kararlarla başlıyorum:)
Kozmetik çekmecemde henüz elimi bile sürmediğim ürünlerin varlığı, önümüzdeki aylarda yurtdışı alışerişlerinden birsürü ürünün eklenecek olması beni düşündürmeye başladı..Ben de geçen seferki gibi bir project 10 pan yapayım dedim. 10 ürün bitirme projesi. 

Siz de katılmak, ürünlerinizin bi kısmından kurtulup ferahlamak istiyorsanız geçen sefer yaptığım gibi birlikte yapabiliriz;) Birbirimize gaz veririz:) Geçen seferki yazıları görmek için tıktık. Sizin de güncellemelerinizi bu etikette paylaşırım aynen burda olduğu gibi. Böylece birbirimizi takip edebiliriz.

Gelelim bitirmek istediğim ürünlere..


Bu sefer sadece kozmetiklerden oluşuyor bitirmek istediklerim. Ama sizin cilt-vücut-saç bakım ürünleri, parfümleriniz de olabilir bitirmek istediğiniz..



Loreal Glam Bronze Harmonie Brunes : Bu 2li bronzerı gerçekten sevmeme rağmen elimde 2 bronzer daha var ve en eskisi bu olduğundan bitirmeye karar verdim. Yazısı burda 

Jane Iredale Sweet Spot 3lü far : Gülsen'in etkinliğinde verilen bu mini paleti severek kullanıyorum. Fakat elimdeki farlar arttı, artmaya da devam ediyor..2 rengin dibini gördüm zaten. Hazır günlük kullanıma gayet uygun renklerken bunu bitirmek istiyorum.

Yves Rocher keçe uçlu eyeliner : Bu markadan acayip derecede soğudum. Ana neden yurtdışında 3-5€ olan ürünleri burda 40-45e satmaları olsa da aslında ürünlerinin doğal olmayıp "doğal, katkısız, natürel" gibi yutturmaya çalıştıkları ve kalitelerinin piyasadaki sıradan markalardan bi farkı olmayışı da etken..Üstünden birkaç defa geçmek gerek simsiyah gözükmesi için. O yüzden bitsin de atayım istiyorum. Yazısı buradaydı

Avon Supershock Jel Göz Kalemi : Cidden jel eyeliner sürmüş gibi simsiyah! Gözün dışına sürüldüğünde gayet kalıcı akarı kokarı yok. Ama gözün içine veya alt kirpik dibine sürüldüğü anda pandaya çeviriyor:/ Çabuk biter gibi

Clinique High Impact rimel : Günlük rimel. Duruşu gayet doğal, tatliş. Akmamasını çok seviyorum. Ama takma kirpik etkisi yaratmadığı için bitirmek istiyorum. Yazısı burda


Nivea Pembe Greyfurtlu nemlendirici : Yaaani canım artık yolları ayırmanın vakti geldi bence.

Max Factor Rosewood 833 : Dudak rengime çok yakın ama daha morumsu alt tonlu. Bu tonlarda 1-2 rujum daha olduğundan kullanayım bitsin dedim.

Calvin Klein Clear Rose : Çoook güzel bi pembe. Ama 3 yılını doldurdu sanırım. Bitirip atmak istiyorum.

Avon Perfect Kiss Coy Copper : Altın ışıltılı bi bordo. Mevsimi geçmek üzere. O yüzden en çok bunu sürüyorum bitsiiiiiin! Simli rujlar bana göre değil. Hiç değil..

Lancome L'absolu Creme de Brilliance 358 : Kesinlikle yapış yapış olmayan gloss budur! Rengi de Rosewoodla neredeyse aynı ama bu simli, ışıltılı


Eveeet bakalım ne kadar sürede bu 10 ürünü bitiricem. Eğer siz de bana katılmak istiyorsanız yorum kısmına katılmak istediğinizi belirtip mail adresinizi yazınız hatta bitirmek istediğiniz ürünleri hazırlayıp fotolayınız;)


12 yorum :

  1. evet çok sevdim bu yazını :) benim de elimde bitmeye yüz tutmuş bir sürü ürün var onları en kısa zamanda fotoğraflamayı düşünüyorum. Ay yani bitsinler ki yenilerini alalım bitmeden başka bir ürün alınca kendimi sonradan çok pişman hissettiğim de oluyor. En güzeli bir an evvel bitirmek.. Bu arada ben de bloğuma izleyici olarak beklerim sizi :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle! İstersen sen de katıl. catgirlmakeup@gmail.com mail adresime bitirmek istediğin ürünlerin fotoğrafını ve adlarını yaz seninkini de paylaşayım;)

      Sil
  2. Ben çok kozmetik alışverişine karşıyım bi üründen onlarca ürün almak bana göre değil stok stok nereye kadar hep yeni ürünler çıkıyor :) Fazla ve gereksiz ürünüm olmasada bitirmek istediğim bazı ürünler olduğu için bende kendi çapımda kendime bir süre koydum ve o süre zarfı içinde o ürünlerden başka ürün kullanmayacağım :)
    Bu tarz yazıları seviyorum alınan ürünlerin boşa gitmediğini görmek beni mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Ruj konusunda ne yazık ki buna uyamıyorum kendimi tutamıyorum:( 6-7 fondöten, pudrası olanları hiç anlamıyorum:/ Az ve öz olması aslında en güzeli. Veya bitirdikçe almak

      Sil
  3. merhaba süper bir proje sanırım benim de böyle bir projeye ihtiyacım var.. çok faydalı bir paylaşım bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim^^ Evet herkesin ara sıra yapması lazım bence=)

      Sil
  4. Bende hep böyle seciyorum aralarindan sonra sadece onlari kullaniyorum,iki üc hafta sonra bikip ya atiyorum yada birine hediye ediyorum :D Özellikle ruj ve pudra ürünler zaten bitmek bilmiyor, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hheheh aynen. Bitiremeyeceğim ürünü baştan hediye ediyorum, gerisine de abanıyorum:)

      Sil
  5. Kolay gelsin güzelcim ruj bitirmek kolay gibi gözüküyor ama bitsin dedikçe bitmiyor ürün bereketine bereket katıyor :D Ben de yapıyorum ara ara ürün bitirme projesi Rimmel London Stay matte pudrayı bitmeyen pudra ilan ettim kaç aydır bitirmek için kullandığımın hesabını unuttum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet ya günde 10 defa sürmek gerekiyo ruju bitirmek için, bereketleniyo:D Ahahaha pudralar zor bitiyooo uf amaan alsak dert bitirmek istesek dert:))

      Sil
  6. Kolay gelsin tatlım, alışveriş öncesi azalma projeni destekliyorum :) Düzenli kullanabildikten sonra hemencecik biterler :* Düzenli demişken, ben de artık elimdeki 24893262 tane cilt maskelerini düzenli kullanıp bir iki tanesini bitireyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden 2 ürün bitti:))) Hoş biri çöpe biri kardeşime gitti ama olsun:))
      Yaa evet sen maske çok alıyosun çok seviyosun haftada 3 filan uygula bariii:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose