30 Nisan 2015

Nisan Bitenler #17

Günaydın kızçelerim

Bugün adeta bir cuma ^.^ Yarın tatil olduğundan mütevellit yihuuu

Bu ay bitenler beni oldukça tatmin etti. Bakalım siz ne düşünceksiniz?


Herbir şey var gördüğünüz üzere:) Özellikle yer kaplayan ürünleri bitirmek beni ekstra mutlu ediyor ^.^




Toni&Guy Nourish Reconstruction Mask : Bu maske bir harika dostum! Ama yeni saç maskeleri denemeyi sevdiğimden yeni ufuklara doğru yelken açacağım. Lakin meraklılarına tavsiye ederim. Yazısı burda

John Frieda Luxurious Volume Şampuan : Bu şampuandan hacim konusunda çok umutluydum. Duş aldıktan sonra o gün verdiği hacim iyi. Ama ertesi gün yine aynı saçlarım.. O yüzden birdaha almam.

Batiste XXL Volume Kuru Şampuan : Hastasıyım! Dokununca saçınıza berbat keçemsi bi his verse de görüntü harika. Bi Beyonce'un saçları bi benim saçlarım havasında dolanıyorum sıkınca :D :P Leoparlısını almıştım Ankara'da bir de küçük boy orjinal olanı. Ama benimki leoparlıyı kaybetmiş valizine koyması için vermiştim:/ Bence kendisi kullanıyo..


Seranem Vücut Bakım Şampuanı : Paraben içermez yazması içeriğinin iyi olduğu anlamına gelmiyor asla. El kremi için de geçerli bu. Rengi kabıyla aynı renk mordu, tek dikkatimi çeken bu oldu:) Nemlendirici bileşenler içeriyor da canım niye nemlendirmiyor? Neyse neyse vücut şampuanları, jelleri bana göre değil.

Krauterhof Anti-Cellulite Gel : Gözle görünür bi selülitim yoktu hiç ama sıkınca ve Mango'nun deneme kabinlerindeki o aptal ışıklarda belli oluyordu. Bu jel düzenli kullanımda hele ki spor sonrasında veya masaj sonrasında cidden etkili. Yalnız çok hassas olanlara asla önermem çünkü deli gibi yakıyo. Sobanın üstüne oturmuşsun etkisi yaratıyor resmen. Soyunup Antarktika sokaklarında koşasım geliyo. 2 haftaya alıştım ama, yine yakıyor tabi sıcak sıcak ama etkilemiyor. Buarada sürer sürmez ellerinizi bol sabunla hemen yıkayın yoksa elleriniz de yanıyor:( Tekrar alcam şurda balayı arefesindeyiz, plajda salınmaya da az kaldı dikkat etmek lazım

Seranem Nemlendirici El Bakım Kremi : İçeriğinde oldukça nemlendirici maddeler var, paraben içermiyor, içeriği pek temiz değil ama dediğim gibi. Günde 2 defa sürüyordum fakat ellerimi pamuk gibi yaptığını söyleyemem. Beklentim daha yüksekti. I ıh almam

Beverly Hills Formula Perfect White Diş Macunu : Siyah diş macunu:) Temizlemesini sevdim. Beyazlatma etkisi de Signal, Ipana ve Colgate'den daha başarılı, Paradontax'dan daha başarısız:) İçeriğinden dolayı birdaha almam.


Aknicare Sun Spf30 Güneş Kremi : Bitirdiğim 2. Aknicare güneş kremi. Çok seviyorum. Hatta kesip içindekini 2 gün daha kullandım. İlkbahar-yaz için yetersiz gelecek ama. Van epey güneş alıyor çünkü. Sonbahar-kış döneminde tekrar alabilirim. Detaylı yazım için buyrunuz

Bobbi Brown Kaş Rimeli : Tereddütle alıp bayılarak kullandığım ürün. Bendeki rich brown rengiydi ve harika oluyordu kaşlarıma. Denemek istediğim başka kaş ürünleri olduğundan tekrar almam ama tavsiye ederim. Yazısı burda

Durance Coquelicot Poppy Vücut Losyonu : Kokusu o kadar temiz, çiçeksi, saf ve güzel ki! En yakın arkadaşımı anımsattı bana. Çok beyaz tenlilere şiddetle parfümünü losyonunu her şeyini tavsiye ederim.

Caudalie Vinoperfect Serum : Yapış yapış olmayan çok güzel bi serumdu. Tam boyunu aldım. Sonbaharda kullanmayı düşünüyorum.


Eveeet bir ayın daha sonuna geldik. Siz neler düşünüyorsunuz bakiiiim? Öneriler var mı?

10 yorum :

  1. Ürünler bitince aslında insan daha çok seviniyor çünkü yenilerini alma şansı oluyor yani bana öyle oluyor :) toni&guy ın saç maskesini çok merak ettim alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gönül rahatlığıyla yenisini alabilmek harika bişi:)) İndirimde toni&guy a bi bak bence;)

      Sil
  2. Krauterhof kabusum oldu resmen, forest gump gibi kendimi yollara vurasım geliyor :))))

    YanıtlaSil
  3. Batiste'nin xxl volume olanı hepsinden bir tık önde bence de kayıp leoparlıyı kendine ayırmıştır belki çocuk canım günahını almayalım da :D (çiftler gitgide birbirine benzermiş derler benzettin mi kız çocuğu da kendine :P ) John Frieda'nın saç kremini şampuandan daha çok sevmiştim ben ,diş macunu olarak da Splat'ı tavsiye ederim hem etkili hem de içeriği daha temiz :)) Selülit jelini Watsons'taki bir personel akşamları sürüyorum yatana kadar etkisi geçmiyor hatta yatakta bile yanmasından duramıyorum demişti tırsıp almamıştım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet original e göre xxl daha iyi bence^^^
      Hahaha bi sabah onun saçlara sıkmıştım xxl ı ve baya beğenmişti bence de çöktü:/ Bi evine gideyim deşicem
      John Frieda'nın saç kreminin daha çok beğenildiğini, birlikte daha etkili olduklarını okumuştum. Doğruymuş demeeek. Bi sonraki John Frieda şampuanımı saç kremiyle birlikte alcam;)
      Diş macunu olarak da şimdi Splat'ı deniyoruuuum:)) Cidden çok iyi!
      Yatmadan hemen önce sürüyosa doğrudur. Ben saate bakıyordum hep. 20-25 dk sürüyor yanması. Bi defa baya spor yaptıktan sonra sürmüştüm 30-35 dk sürmüştü.Ama artık alıştı sanırım vücut 10-15 dk;)

      Sil
  4. Batiste'nin kalitesini ben de çok beğeniyorum doğrusu :) Aknicare güneş koruyucuyu senin tavsiyen ile almıştım benimki de bitmek üzere gerçektengüzel, yağsız bir krem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Batiste'in üstüne yok bence^^ Yaklaşanı var anca:p
      Eveeet Aknicare bizim ciltlere süper. Ah bir de 50 faktör olaydı:(

      Sil
  5. siyah diş macununu görünce nilüfer hocanın kozmetik formulasyonunda ilk önce görünüşe görünüşe dikkat etmeniz gerekir kimse köpürmyen siyah renkli bir şampuan kullanmak istemez cümlesi aklıma geldi :D aknicare güneş kremi ilgimi çekti sanırım deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah kullanılabiliyormuş hocam derdim şimdi olsa:P Şampuan olsa onu da denerdim herhal:D
      Aknicare tavsiye ediliiiir;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose