15 Nisan 2015

Muhteşem Nude İkili

Günaydınlar kızlarrrr

Siz ne düşünürsünüz bilmem ama ben nude ruj-kalem olayına bayılıyorum!

Hele ki Golden Rose Velvet Matte 03 & Emily 211 in kankitoşluğu harika oldu!

golden rose 03 _emily 211 nude



Elimde duruşları. Üstteki kalem, alttaki ruj. Neredeyse birebir aynılar



Farklı ışıklarda çekilmiş hali

Kalıcılığı oldukça iyi. 5-6 saat kadar dudağımdaydılar
Diğer mat rujlar gibi kurutmadı dudağımı
Çizgileri belli etti evet:( O yüzden altına mutlaka bir lipbalm gerek


Sizin favori nude ruj-kaleminiz hangileri?


8 yorum :

  1. Evet bu sekildeki renkleri bende cok seviyorum ve bence,cok klas duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Ama ben bu ikilinin uyumunu çok beğendim ki <3 Ton uyumunu güzel yakalamışsın çok da yakışmış canikom :)) Nude ruj delisi biri olarak ben de Essence in the nude kalemle The Balm'ın Mai Billsbepaid rujunu bir arada kullanmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlışımmm! Aaa ikisi de var ben deee hemmen denicem o 2liyi de;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ettim bebeyiiim:-* çızgı çızgı durmayaydı iyiydi

      Sil
  4. Selaaaaam!!! Müthiş ötesi bir akım başlattım!!! Haydi seni de bekliyorum sen de katıl bu akıma!!! >>> http://kisacasiherseyburada.blogspot.com.tr/2015/04/tagdudak-urunleri-yeni-akm.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose