5 Nisan 2015

Mart Bitenler #16

Herkese merhabaaaa

Her günü dopdolu geçen bir haftayı geride bıraktım ve artık karşınızda sözlü bi kız var :P Detaylar sonra gelecek;) Ama önce 5 gündür yazamadım, yayınlayamadım, gecikti diye içimi yedirten bu yazıyı hazırlamam lazım=)


Böyle her telden çaldığım, her bi kozmetik türünden bişiler bitirdiğim aylara bayılıyorum^^
Bir de grup grup bakalım;)



Bioderma White Objective H2O Misel Su : Diğer Bioderma misel sulardan pek bi farkını göremedim. Temizlemesi aynı. İçeriği daha iyi. Leke açma gibi bi olayı yok. Yazısı burda. Kampanyalı filan olursa alabilirim yine

Miss 77 Sexy Fuchsia Simli Vücut Losyonu : Simli şeylerden pek haz etmem, yapay kokulu şeylerden hiç hiç haz etmem, kapağı yarım saat çevrilerek açılanlara gıcık olurum. Hepsini barındıran bi ürün! İçeriği de nemlendirmesi de kötü üstelik. Etkinlikte verilmişti. Alacağım bir ürün asla değil

Ceradolin Losyon Lipo ve Hidro : Minik testerlarına göre daha severek kullandım. Hidro olan su bazlının nemlendirmesi zayıftı. Yağlı ciltlere öneririm. Lipo olan yağ bazlı, nemlendirmesi iyiydi ama emilimi zor.

Dermokil Maske : 35+ yaş içinmiş. Belki de o yüzden cildimle anlaşamadı. Kızarıklık ve alnımda minik pütür komedonlar oldu:( Çöpe gidiyor o yüzden.


Victoria's Secret Noir Tease Body Mist : Bu kokulu vücut spreyini üstünüze başınıza sıkın ve 10dk sonra eser kalmasın! İşte böylesine mantıklı, böylesine hoş..Kokusunu çok sevsem de VS parfümlerini de spreylerini de hiç kalıcı bulmuyorum.

Mac Fluidline Blacktrack : Akmaya başlayınca "senin vaktin dolmuş artık Roberto" dedim. Detaylı yazısı için tıkkıdı. Dibini görmüştüm, son kullanma tarihini de biraz geçmişti zaten. Baya bereketli bi ürün. Maybelline jel eyeliner kullanıyorum şimdi

Maybelline Colossal Kajal Eyeliner : Eyeliner gibi çekildiğinde müthiş kalıcı ve akmayan, bulaşmayan ; göz içine çekildiğinde rezile döndüren kalem. Yorumlarım burda. Sanırım bidaha almam


Doa Baobab Yağı : Ağzı yüzü kaydı. Diğer yağlara göre pahalı bir yağ. Nemlendirme özelliği çok yüksek. Ama ben ahım şahım bi etki göremedim

John Frieda Frizz Ease Serum : Elektriklenmeyi eh-işte modunda azaltıp saçlarımı ağırlaştırdığı için benimla deyıl.

Durance Zeytinyağlı ve Beyaz İncirli Vücut Losyonu : Nemlendirmesi güzel, kokusu anane-babane kokusu gibi çok doğal, organik. İndirimde alınabilir

Cosmed Day to Day Temizleme Sütü : Temizlemesini sevdim. Hatta göz makyajını da iyi çıkarıyor ama epeyce ağlatıyor.

Clarins Makyaj Temizleyici : Eh işteydi. Amie göz makyaj temizleyiciyi tercih ederim buna


Eveeet bir ayı da böyle kapadık kankitellalar. Neleri gözünüze kestirdiniz neleri naletlediniz bu ay?

6 yorum :

  1. Allah tamamına erdirsin canımcımm :) Çok mutlu ol sen kendi güzel,kalbi kendinden de güzel "sözlü kız" :D Detayları merakla bekliyorum :)) Bitenler konusunda da bravo güzelcim :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlışımmmmm çok sağol darııs başına:-*
      Detaylar gelecekkk;)
      Çok teşkür ettim

      Sil
  2. colossol kalem yorumuna sonsuz katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi çoğumuz böyle düşünüyor olmalıyız:)

      Sil
  3. Mac eyeliner hariç hiç bir ürünü kullanmamıştım :) Colossol kalem de aklımdaydı ama sanırım onu da almam senin yorumunda sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alma alma kuzu sen sevmezsin. Ayy yorumunu görmek çok güzel^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose