9 Nisan 2015

İsteme - Söz Detaylarım

Narananamm! Nihayet isteme detaylarımı yazıyorum canlar. Yani saç baş takı toka ıvır zıvırları, size ya da yakınlarınıza yardımı olsun diye;)

Öncelikle çoook sevdiğim ve çoook içime sinen söz tepsimden bahsedeyim. Baya araştırdım, birçok instagram hesabıyla görüştüm. En son yeliztasarim da karar kıldım. İyi ki de öyle yapmışım hem yeni bir arkadaş daha edinmiş oldum!^^ Yeliz resim öğretmeni, çok zevkli, çok sabırlı ve yetenekli bi kız. Beynini yedim sömürdüm resmen "şu şöyle olsun bu böyle mi olsun ki "diye sabah ,öğle ,akşam hatta gece:) Ve sonuç çok güzel oldu. Vaktimiz dar olmasaydı pembe altın renginde tepsi ve yüzük yükselticileri isterdim ama buna da bayıldım. 

soz tepsim_nisan tepsim_soz tepsisi

             Hava o gün şansımıza baya kapalıydı hatta kar yağdı filan:/ O yüzden fotoğraf kaliteleri için üzgünm:(

soz tepsisi_nisan tepsisi


Alyanslar için çok kuyumcu dolaştık ama yerel kuyumcularda olan alyanslar bize biraz basit ve sanki çabucak çizilirmiş eskirmiş gibi geldi. Atasay, Koçak, Ariş ve Altınsay'ı öneririm kızlar. Erkut ( artık uçuçböcüü demicem) baya klasör yapmıştı beğendiğimiz alyansları. En son Altınbaş'a karar verdik. Çok sıkı da pazarlık yaptık ve alyanslarımızı aldık. Fotoğrafı kendi sitesinden aldım.

alyans

İstemede gümüş kayık tabak-tepsi ve vazo modası geçti denildi:) Biz de napıcaz o zaman diyince 2 tarafın da aile büyükleri "şık, güzel, cam bir şeyler alın, birlikte seçin, ilerde salonunuzda da kullanırsınız" dediler. Ankara'daki tüm Paşabahçeleri tavaf ettik biz de. Butik kısmında harika şeyler var. Ama kimi çok altın işlemeli, kimi çok isteme'yle alakasızi kimi çok ağır geldi. Bizim de içimize en çok alttaki kase ve vazo sindi. Fotoğraflar Paşabahçe'nin kendi sitesinden

 gul vazosu isteme vazo pasabahce



 soz isteme sac topuzsoz isteme sac topuz

Gelelim bana.. Saçım için şık, zarif bir topuz istiyordum ama kuaför bunu uygun gördü:) Sağına soluna da Tunalı'daki bir tokacıdan aldığım elbisemin kuşağındaki taşlarla aynı yansımalı tokaları taktı.

elegant touch takma tirnak

Tırnaklarım malumunuz minik, çirkin ve biçimsiz. Bir yanıma fransız manikür setimi hazır ettim bi yanıma da Elegant Touch Express takma tırnakları koydum. Takma tırnaklara karşı hep bi önyargım vardı. "Uzun ve tiksinç ve yapay dururlar, çıkartırken kesin tırnağa çok zarar verirler" diye. Neyse bi deneyeyim de olmazsa çıkarır kendi manikürümü yaparım diyordum (kuaförde yaptırmaktan korkuyorum)
Kardeşim tırnaklarıma uygun olan boyutları bulup verdi, ben altlarındaki bandı çıkarıp tırnağıma yapıştırdım ve tataaa, sonuç üstteki gibi! Evdekiler çok beğendi ben de oldukça memnun kaldım. Her özel günde kesinlikle kullanırım. Oldukça doğal ve şık durdu. 3 gün zerre kıpırdamadı yerinden. 3. gün ben çıkardım artık sıkılıp. 

                 soz isteme elbisesi

Ahahaah evet bu fotoğraflara önce bi gülüyoruz:D Aceleyle sizin için çektirince böyle oldu. Elbise için İstanbul'u aşırı dolaştım, her şeye bi kulp taktım, en son yorgunluktan ölmek üzereyken "tamam artık hööf ya bu olsun" dedim. Cevahir'deki Debenhams'dan bulduk. Bayılmadım, muhteşem değil ama artık çok yorulmuştuk ve Ankara'ya bırakıp riske atmak istemedim. Debenhams'da özel günler için çok güzel elbiseler var ama aklınızda olsun;) Ayakkabım da bordo rugan, İnci'den

           soz isteme kurdele

Doğru düzgün çıkaymışız iyiymiş.. Ama sonuç olarak böyle. Çok güzel bir duygu her şeyden önce. Dileyen herkese en güzel şekliyle nasip etsin inşallah Allah


Buarada çok önemli bir şeyi, makyajımı çekmeyi unutmuşum. Aferim bana.
Göz makyajımda Lorac Pro 2 paletimi kullandım. Pudra elbiseyle gri smokey makyaj çok iyi olur dedi düğün için ayarladığım makyöz. Ben de öyle yaptım. Sonuç oldukça başarılıydı. Dudaklara da Pastel'in kissproof nude rujunu sürdüm. Ten makyajında Jane Iredale ve Youngblood, yanaklarda Note allık, Benefit Hoola bronzer, Mary loumanizer kullandım. Maybelline makyaj bazı, Gosh setting powder ve Caudalie beauty elixir sayesinde de gecenin sonuna kadar kalıcıydı herbir şeyim:) 

Umarım size bir fikir verebilmişimdir. Şimdi sıra düğün hazırlıklarında..Davetiye, nikah şekeri, düğünde çalınacak şarkılar için önerilerinize açığım yineeee




29 yorum :

  1. O kadar güzel çıkmışsınız ki saçını beğenmememe rağmen inan alt resimlerdeki mutluluğunuzu görünce silindi gitti gözümden :) Düğün için o kuaförü tercih etme olmazmı tabi önceden de nişan için! :/ Gayet şık tercihler yapmışsınız, tepsinden, tek taşına,alyanslardan vazolara kıyafetlere kadar herşey harika.Allah devamını getirsin ve olmayanlara da nasip etsin (içerisinde de beni:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiiim!! Darısı başına inşallah=)
      Düğün için orayı tercih etmicem zaten. Ensede hafif yandan dağınık bi topuz istemiştim o hiç olmadı, onun yanında bunu yapınca hah tamam dedim. Ama bana Ankarada iyi bi kuaför öner düğün içiiiiin:"(

      Sil
    2. AMİNN canım inşallah hayırlısı olsunda :) O kadar güzeldiniz ki geldi geçti artık onu düşünme düğüne yoğunlaş ve en güzelini araştır bul :) Canım Anakara'da yaşamıyorum hiçte bulunmadım orada fikir vermeyi çok isterdim ama düğüne kadar nettende araştırıp kentinde en iyi kuaförü bulacağına inanıyorum ve de merakla o en özel anların fotoğraflarını bekliyorum :)

      Sil
  2. aaa hayırlı olsun, bak daha dün gibi konuştuklarımız, her şey bir şekilde halloluyor :)
    düğün için nereyi ayarladınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa:) Sen elbise buldun mu nişan için? Nerden buldun? Bir de kuaför? :/
      Köşk restoranı ayarladık gölbaşında=)

      Sil
    2. Elbise bulamayıp diktirmeye karar verdim, ve şansıma çok çok iyi birisini buldum, Rukiye Hanım, Güniz Sokak'ta.
      Hatta dedim ki keşke bu kadar oyalanmasaymışım hazır bulmak için, gelinlik için bile düşünüyorum öyle diyeyim.
      Kuafor için Reşit Galip'te Hair Lab'ı ayarlamıştım, çok övülmüştü Tugay Bey, ama makyajı oradaki makyöz yapacaktı, benim de bir türlü içime sinmedi kuaförde makyaj yaptırmak. Ben daha profesyonel bir şey olsun istiyorum makyaj için, ama makyözleri kuaföre getirtmek de anlamsız pahalı oluyor.
      En sonunda makyaj için Evrim Memili'de karar kıldım, instagramda yaptığı makyajlar filan içime sindi, bir de bir kaç yerden ismini de duydum. Kendi stüdyosu olduğu için de sakin oluyor, rahat ediyorsunuz, kuafördeki kalabalık, hengame olmuyor, rahat rahat burda hazırlanırsınız dedi kandırdı beni :D
      O da kuaför olarak Levent Köksal'la çalışıyormuş, Levent Bey fark almadan Evrim Hanım'ın stüdyosuna geliyormuş.
      Levent Bey de içime sindi gibi, baktım sürekli katalog çekimi yapıyorlar beraber, bi de sonuç olarak saçı bozdurup yaptırmak, müdahale etmek daha kolay ama, makyaj sil tekrar yap filan olmuyor diye düşündüm.
      Davetiyeleri kendim yaptım bu arada, hatta abartıp 20 farklı alternatif yaptığım için davetiye işine girmeyi planlıyorum ciddi ciddi, örnekleri bir kaç yere bırakmayı planlıyorum :)
      Fotoğraf için Moon Mark Works'le anlaştım.
      Müzik için Talu Müzik.
      Tek başıma bir organizasyon firması gibi çalışmışım resmen yaa, yazarken farkettim :)
      Şimdi sıra ayakkabı almaya ve masa süslemesini planlamaya geldi.
      Öyle yaniii, ayy çok uzun oldu :) Atladığım bir şey olmadı herhalde, varsa soruları alabilirim :)))

      Sil
    3. Aa çok sevindim tam istediğin gibi birini bulmuşsun. Gelinliği diktiren ve bunu öneren çok kişi var ama benim ne yazık ki 2 ayım kaldı:( Hiçbir şey yetişmez o tarihe:(
      Vauuv saç makyajı harika ayarlamışsın. Hair Lab'a ben de bi bakayım yalnız makyözüm hazır, direkt ona götürsem olmaz mı izin vermiyorlar mı?
      Davetiyeleri kendin mi yaptın!?:-O Naaptın sen:)) Harika yaa! Böyle yeteneklere bitiyorum işte. Ben de feldir feldir arıyorum. Kitap ayracı şeklinde olmasına karar verdim en son. 2 yerle görüşüyorum, tasarımlarını bekliyorum bakalım.
      Yaa bunları blogda da yazmalısın bana bile resmen ne ufuklar açtın:) Hemen moon mark works ve talu müzik i mercek altına aldım. Yalnız talu müzikte bir sürü grup çıktı. Hangisini ayarladın ve nasıl seçtin? bir de ne kadara ayarladınız acaba?
      Organizasyon işinde çok iyisin ya bu işlere kolları sıva derim=p

      Sil
  3. Ayyy cooooook tatlisiniz ikinizde, sende nekadar güzelsin masallah! Elbisene bayildim, cok kutluyorum, Allah tamamini erdirsin insallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok teşekkür ederiiiim! Amin, inşallah^^

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım.. çok güzel görünüyorsunuz :) yazın bana ilham verdi sanırım ben de bu süreci yazmaya başlayabilirim :) esas yolculuk şimdi başlıyor, dilerim çıktığınız yolda hep çook mutlu olursunuz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim! Sen de yazmalısın gerçekten ben hazırlanırken böyle yazıların eksikliğini hissettim çünkü.. İnşallah sizin de çok güzel geçer=)

      Sil
  5. ay tepsiye bayıldım sanada canım Allah mutlu mesud etsin devamını getirsin

    YanıtlaSil
  6. canım ne kadar guzel ve zarif olmussun :) tepsine bayıldım ve elbısdende gercekten tam ıstemeye uygun bence :) Allah mesut etsin tebrik ederimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım çok sağolllll^^

      Sil
  7. Söz tepsin,zarif şıklığın ve ikinizin yüzündeki mutluluk kısacası herşeyin çok güzel olmuş canım.Allah mesut etsin bir ömürboyu.Düğün detaylarını da merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı inşallah başına güzelim çok teşekkürler :-*

      Sil
  8. Kızımız güzel,eniştemiz yakışıklı olunca söyleyecek fazla bir şey bulamadım çok yakışıyorsunuz birbirinize 41 kere maşallah :) Elbiseyi anlattığın anda zihnimde canlanmıştı ama gerçekten de söz için çok uygun olmuş bayııdım :) Detaylarda zariflik gizli resmen :) Çok mutlu olun fıstığım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gerçekten mii, beğenmene çooook sevindim^^
      Çok teşekkür ederim Nilaycımmmm:-**

      Sil
  9. Mutluluğunuz daim olsun, Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun canımm :) Mutluluğunuz daim olsun... Bloguma beklerim :) http://nurundelidolublogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Çok zarif olmuşsun amaaaa :))) çok ama çok beğendim. Bu arada alyanslar harika bayıldım :) <3

    YanıtlaSil
  12. Her şey o kadar güzel ki, senin o harika enerjinle daha güzel! Çok da cici olmuşsun valla, çıtı pıtı :) Zaten gözlerinin içinden belli ne kadar mutlu olduğun... Sana baktıkça sevinçini hissedebiliyorum! Hep böyle mutlu olun, Allah tamamını erdirsin inşallah... Her şey gönlüne göre olsun :) Hayırlı uğurlu olsun tekrardan canım :)

    Dip not: makyajını kendin yapma cesaretini gösterdiğin için seni can-ı gönülden kutluyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok teşekkür ederiiiim, amin inşallah canım^^ Evet çok mutluydum gerçekten*.*
      Doğrusu isteme-söz için makyaja iyi, içime sinen bi yere 300-400 vermek istemedim. Sıradan bi yerde de kalıp gibi makyaj yaptırmayı hiç hiç istemedim. En iyisi dedim kendim yapayım. Sonuçtan gayet de memnun kaldım^^

      Sil
  13. Tekrar tebrik ederim canım,fıstıkk gibi olmuşsun,zarif ve çok hoş :)) Allah ömür boyu mutluluk nasip etsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlımmm çok teşekkürlerrr^^ Amin inşallah:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose