20 Nisan 2015

Günlük #9

Günaydın dicem ama bana aymadı hala gün..Uykudan ö-lü-yo-rum! Harika bir Ankara haftasonundan sonra Van çarptı beni resmen. Tüm gece yan komşuların kavgasından uyumak nasip olmadı:/ Neyse, haftasonu gelinlik-damatlık-balayı-fotoğrafçı olaylarını da hallettik çok şükür. Gerisi ip söküğü gibi gelsin inşallah maşallah:)

Ankara'da ne güzel, herkes bilirdi çay içmediğimi, sevmediğimi, kimse ısrar etmezdi. Güzel pazar kahvaltılarında 1 bardak açık, sütlü çayımı içer, mutlu mesut yaşardım.

Burda sevmediğimi söyleyemediğimden çarpıntı yapıyor diyorum ki bu da aslında gayet geçerli nedenlerimden biri. Yaşlandım yahu şimdiden hoof:( Kafeinsiz kahve hiç bulamadım da burda. 

-Eczacı hanım çay içersin?
-Yok teşekkürler
-Yok eczacı hanım çay içmiyor.
-!Nasııl? Burda ne yapacaksınız eczacı hanım biz sadece çay içeriz. Hiç mi içmiyorsunuz peki hayatınızda hiç mi içmediniz?
-Yok, o kadar da değil, hiç değil de yani çok nadir içerim
-Nasıl içiyorsunuz peki?
-Açık ve biraz sütlü
-Vıy!? Sütlü mü? Süt mü katılırmış çaya?
- :"(


Nasıl anlatırsın ki.. Batıdakiler bile "İngiliz misin kızım sen yeaa sütlü mütlü" derken burdaki çay tiryakilerine açıklamam imkansız. Ben de yeşil çay, bitki çaylarına devam.. Favorim Doğadan'ın büyülü bohçaları. Yeşil çay-gül ikilisi <3

8 yorum :

  1. Günaydın İngiliz kraliyet ailesinin en tatlış ferdi :D Bizde illa çay içeceksin yoğun mahalle baskısı :) Sondaki diyaloglara ve temsili fotoğrafa çok güldüm ya :))) Şekersiz içtiğimden ben de açık istiyorum her yerde ama çok azdır gerçekten açık çay içebildiğim :P Gelinlik vs işlerini de hallettiyseniz kim tutar tatlım sizi gördüğüm en hızlı çiftsiniz valla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahgdha vala mahalle baskısı çok ağır.. Ama benim direncim daha ağır:))
      Şekersiz içiyorsan aferim +10 puan!
      Hızlı ve aşıkız beybi <3

      Sil
  2. Ayyyy kıyamam sana ya :) bu arada baya bir iş halletmişsin, kısmetse ne zaman düğün :) gelin hanım :))))
    öptüm seni...

    YanıtlaSil
  3. Çay sevmemek büyük sıkıntı memleketin her bir köşesinde :)
    Bu arada, üniversitedeki oda arkadaşım da sütlü çay içerdi ama o Rus-Kazak ortak yapımı - bana sorarsan halis muhlis Adanalıydı :)
    Yeşil çay seviyorsan, ki ben de bayılırım, bergamotlusu ile aşk yaşıyorum, lipton ya da doğadan fark etmez ama doğadan bir tık önde, bulabilirsen bir dene derim. Bir de kolay gelsin düğün hazırlıkları, herşey gönlünce olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha Rus-Kazak ortak yapımı olup Adanalı <3 Bendenmiş:p
      Bergamotlusunu hiç denemediiiiim, buara açailiye sarmıştım o da çok güzel. İlk fırsatta bergamotlu alınacak;) Teşkür ettimmmm^^

      Sil
  4. Yeşil çay gülü ben de çok seviyorum :) ayrıca yaseminli yeşil çay da güzel oluyor mis kokulu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaseminlisini de çok seviyoruuum ama gül 1 tık önde sankim tat olarak:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose