29 Nisan 2015

Günlük #10

Sevgili günlük,

Aklıma geldikçe gülüp durduğum ama yazmazsam birkaç aya unutacağım bir şeyi yazmak istiyorum ki açıp okudukça hatırlayayım:)))

Erkut'a sarışınlığı(açık kumral ama ben sarışın diye dalga geçiyorum) ve annesinin ona düşkünlüğüyle ilgili takılmaya, onun cevaplarına bayılıyorum:D


- Sarışın! Bişi dicem bakar mısın?
- Hıı bakmam, ben sarışın değilim!
- E nesin peki?
- Esmerim!
- Saç ve kirpik diplerin neden sarı o zaman?
- Hııı simsiyah! Işıktan yanlış görüyosun
- Niye sarışınlığını kabul etmiyosun?
- Çünkü değillim, çünkü sen sarışın erkekleri hiç sevmezsin:(
- Auuuuovvv ama seni çok seviyoruuuuum!


- Ahahah annenin dediklerini duydum:D
- Ne dedi ki?
- Eh hemen dibimdeydin annen de yüksek sesle "OĞLUŞUUUUUUM, BEBEĞİİİİİİİM, CANIM OĞLUM BENİM" dedi:)))
- Hıııı hiçte demedi. Lan dedi, napıyosun eşşoğlueşek dedi
- Ahahahah şapşiriiiii


5 yorum :

  1. Merhaba, takipteyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Cevaplar harika hepsi birbirinden süper :)) Esmerliği bile ne güzel bağlamış romantik eniştem o ne diyorsa doğrudur :D Annesinin dediklerini hele ne güzel çevirmiş tam karşılığı (tabii erkek lügatında :P) Çok tatlısınız siz ya şeker çift :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yine okudum yine güldüm ya cevapları harika cidden:D
      Ahaha laf aramızda romantiktiir^^
      Darısı başına tatlıııım=))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose