21 Nisan 2015

Gosh Prime'n Set Primer&Mattifiying Setting Powder

Günaydın kankitellalarımmmm

Dün 9 buçukta vurdum kafayı yattım sabah 6 buçukta nasıl dinç nasıl enerjik kalktım oh be^.^

Teee ne zaman Gosh lansmanında verilen müthiş bir üründen bahsedicem bugün. Adı upuzun gördüğünüz gibi. Türkçeleştirecek olursa Matlaştırıcı Sabitleyici Baz Pudra olabilir:)


Gosh Prime'n Set Primer Mattifiying Setting Powder

Bembeyaz incecik toz halde, 7 g bir ürün kendisi. Kapağını açıp içindeki şeffaf şeyi çevirip kapağa kullanacağınız kadar miktarı döküyorsunuz. Pudra fırçasıyla temizlenmiş cildinize primer olarak sürüyorsunuz.  Gözenekleri, ince çizgileri, kızarıklıkları nötrlüyorsunuz. Üstüne fondöten, bb krem,pudra vs. Günboyu kıpırdamıyor yüzünüzden hiçbiri.
Veyaaaa herbir şeyi sürüp sürüştürüp en üste bunu geçerek sabitleyip matlaştırıyorsunuz. Yine ince çizgilerin, porların görünümünü azaltıyorsunuz. Kusursuz mat bir bitiş sağlıyor.
Veyaaa her ikisi:)


Gosh Prime'n Set Primer Mattifiying Setting Powder


  • İçeriği pek parlak sayılmaz. Dimetikondan dolayı pürüzsüz yumuşacık bir uygulama ve bitiş sağlıyor.
  • Pirinç pudrası sayesinde yüzünüzde fazla yağı emip mat görünüm veriyor. Yüzünüz mim sanatçıları gibi bembeyaz olmuyor korkmayınız;) Transparan bitişli
  • Gözaltı kapatıcısını sabitlemek için gayet güzel ince yapılı bir pudra

Gosh Prime'n Set Primer Mattifiying Setting Powder


İncecik pirinç tozu gibi bir şey:) Elime yedirdiğimde beyazımsı dursa da ciltte öyle durmuyor üstüne ya da altına renkli kozmetik sürdüğünüzde.

Ben isteme-söz makyajımda bunu hem baz-primer olarak olarak hem de bitiş-finishing pudrası olarak kullandım. Mimik çizgilerime dolma problemi yok oldu. Makyajım saatlerce aynı şekilde kaldı ve cidden pürüzsüz yumuşacık bitiş sağladı.

Ayda yılda bir ten makyajı yapıyorum. Her yaptığımda bunu kullanıyorum çünkü mimik çizgilerime dolan,birkaç saate uçan bb kremlere gıcık kapıyorum. Tavsiye ederimmm, Gratislerde satılıyor indirimsiz fiyatı sanırım 30-35 civarı.

10 yorum :

  1. Yapısı simli mi acaba ? bu arada bende bloğuma beklerim buyurun gelin izleyicim olun çok sevinirim :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tatlım hiç sim yok. Safi düz beyaz:) Bakıyoruuum

      Sil
  2. Aynı flormarın toz pudrasına benziyor, yapısı, ambalajı :) sevmedim çok ben bunları ya :) bana sıkıştırılmışla gelin, sıkı sıkı olsun :)))))
    öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ama ama bu sıradan bir toz transparan pudra değilllll:) Ahaha benim tarzım kompakt diyosuuun:)

      Sil
  3. Ben de bu tarz pudralar sanki beni hayalete çevirecekmiş gibi hissediyorum ama not ettim hemen; ihtiyacı olup bana danışanlara önereceğim :* Özledim seni ben yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da öyle gelirdi ama ı-ıh alakası yok:) Ben de seni özlediiiiiiiiiiiim!

      Sil
  4. Essence'in de buna benzer bir toz pudrası var elimde ve kesinlikle kompakt ürünlere göre parlama konusunda uzun süre matlık ve pürüzsüzlük sağlıyor bu tarz toz ürünler.(Hele ki yazın :) Onu bitirirsem buna da şans verebilirmişim gibi hissettim :D Düğünde de kullanılabilirmiş yani bu ürün :) Düğün demişken gelin makyajın nasıl olacak karar verdin mi canikom :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuv özellikleri benziyormuş ama bir de bunun makyaj bazı görevi var. Tavsiye ederim tatlışım. Gelin makyajıma karar veremedim henüz:/ Makyözümle buluşunca karar vercez sanırsam:) Aklımda nude pembeler mürdümler var ama bakalım:)

      Sil
    2. Makyaj bazı olması iyiymiş sevdim bu özelliğini :) Ayy uçuk pembeler mürdümler hatta bakır-bronze tonları bile çok güzel olur hadi bakalım ;-)

      Sil
    3. Bakır-bronzlar da aklımı çelmiyor değil <3 Ama gelinliğime diğeri daha çok uyuyor;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose