24 Nisan 2015

Gosh Brow Kit - Kaş kiti

Herkese yoğun kar yağışlı bir nisan sabahından günaydııın:)

Ayy keşke cumayı da tatil ediverselerdi, odaklanamıyoruz böyle:P 

Gosh lansmanında verilen aylardır kullandığım kaş kitinden bahsedicem bugün. Kaş kalemi hiç kullanamıyorum, o yapay, yoğun görünümü hiç beğenmiyorum. Kaşları doğal halde şekillendirmek için kesinlikle kaş farı veya maskarası öneririm.

Gosh Brow Kit

Başka renk seçenekleri var mı bilmiyorum ama zaten bu kaş kitinin içinde koyu kahve, orta kahve ve açık kahve/kumral renklerinde farlar var. İster tekini ister birkaçını karıştırıp kullanabilirsiniz benim gibi. Başlarda "wax da ne gereksiz şey" diye düşündüysem de geri alıyorum. Farı uyguladıktan sonra üstünden onla geçince kaşlarımı sertleştirmeden sabitliyor çünkü.



Gosh Brow Kit

Ben sadece üstteki koyu ve orta kahveyi kullanıyorum. Kesik uçlu fırçamı ikisine de bandırarak:) Kendi aplikatörü işlevsiz. Alttaki wax a da parmağımla dalıyorum(iiiğreeeaanç) sonra siliyoruz, yıkıyoruz tabi be

Bendeki 001 rengi imiş. (demekki başka renkleri de var:p)

Gosh Brow Kit

İçeriği bu şekilde. Kaş ürünlerinde içeriğe pek takılmıyorum ben


Üstte kaşımın doğal hali:( Altta çook hafif uyguladığım hali. Gördüğünüz gibi gayet doğal duruyor.Kaşımın koyu rengi farla kırıldı, 1-2 ton açıldı gibi duruyor. Ayrıca alttaki dağınıklıkları farla düzelttim biraz daha kalın ve düzgün gözüktü.

  • Tozutma problemi birazcık var
  • Pigmentasyonu orta. Daha önce kullandığım The Body Shop kaş farı gibi çok yoğun pigmentli de değil, Elite kaş farı gibi az pigmentli de değil, 3-5 defa kaş farına batırmanıza gerek kalmıyor
  • Ben fırçamı iki fara da 1 kez batırıp yapıyorum. Üstünden 1 kez daha batıırp geçince kaşlar daha da belirginleşiyor
  • İndirimsiz fiyatı 36,50 tl. Doğal görünümlü kaş isteyenlere şiddetle tavsiye ederim

Seyrek kaşlarımla bir ömür kaş ürünleri denemeye ve yorumlamaya devam edeceğim el mahkum. Hadi ben kaçtım şimdi canlar:)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose