13 Nisan 2015

En Son Alışverişlerim (Eczane, Vitacost, Rossmann)

Herkese mutlu haftalar!

Beni bilenler bilir online eczane sitelerine karşıyım. 2 tane çoook iyi bildiğiniz, adını vermek istemediğim dermokozmetik sitesi benimle çalışmak istediğini söylemiş, ürünlerin son kullanma tarihlerinde ve orjinalliklerinde hiçbir problem yaşamayacağımı söylemişti. Fakat benden hemen önce arkadaşlarıma gönderdiklerini ürünlerin son kullanma tarihleri en uzunu 1 yıl sonrasıydı..Sadece ticari amaçla yaklaştıkları için fiyatları cazip geliyor ve alıyorsunuz fakat son kullanma tarihlerine bakıyor musunuz? Orjinaliklerinden emin misiniz?

Bu yüzden ben hep eczaneden alıyorum ürünlerimi. Ama instagram hesaplarını takip ettiğim indirimgerek sitesi dikkatimi çekmişti. Sahibi Berna Hanımın eczacı olduğunu öğrenince hemen kendisiyle iletişime geçtim. Konuştum ve gerçekten bana güven verdi. 2 kardeş yürütüyolar bu işi. Ve zaten Berna hanım eczacı olduğu için, ürünlerin ne orjinalliklerinde ne son kullanma tarihlerinde hiçbir problem yok. (Gittim, gördüm, denedim, biliyorum) Daha önce bahsetmediğim 2-3 alışverişim oldu kendisinden. Sonuncuyu sizlerle de paylaşmak istedim.
Buarada ürünleri her seferinde kendi paramla aldım, hiçbir ticari amaç-reklam kaygısı yok! Çok beğendiğim için siz de bilin, deneyin istedim.

indirimgerek
Ben sadece alttakileri aldım. Üsttekiler hediye:) Tester konusunda çok cömertler^^

- Nuxe Nirvanesque Light ilk kırışıklıklar için emülsiyon. Ağız çevremdeki mimik çizgileri canımı sıkmaya başlayınca bunu denemek istedim. İndirimle 90küsürdü sanırım fiyatı

- Curaprox Ortho Ultra Soft diş fırçası. Bu kaçıncı Curaprox'um hatırlamıyorum. Çok seviyorum. Diş tellerimden dolayı ortodontik olanları alıyorum 2-3 seferdir. Tam fiyatını bilmiyorum ama ben toplam 109 ödedim.


vitacost alisveris siparis_eucerin_aubrey_kiss my face


Vitacost'tan 2.siparişimi verdim ve sancılı bekleyiş sonucu elime geçti. Bir önceki 11-12günde elime ulaşmıştı bu 20 gün filan oldu:( Ürünlerin fiyatlarını yanlarına yazdım. Bir de 9.99$ kargo ücreti var

- Eucerin Daily Protection Spf30. Cildim güneş kremlerine antipati duyduğu için çok az güneş kremiyle anlaşabiliyoruz. Bunun yorumları çok iyiydi. Dermatologlar tarafından hep öneriliyormuş ve en güzeli komedon-sivilce de yapmıyor, parfüm içermiyor oluşu^^ 8.09$

- Aubrey Green Tea Şampuan. Yağlı saçlar için derin temizleyici-detoks etkili şampuan. Aubrey'in böyle bir şampuanının testerını kullanıp bayılmıştım.Saçlarımın yağlanmasını epey geciktirmişti. Kendisi 7.29$

- Kiss My Face Eyewitness göz kremi. O kadaaaar güzel göz kremleri arasından birini seçmek çok zordu. Ama en son buna karar verdim yaşıma daha uygun olduğunu düşünüp. 12.09$


Sephora'ya kaş aldırmaya gittiğimde bir büyük bir küçük boy Batiste kuru şampuan aldım onların fotosu yok:(

pastel day long lipcolor

 Rossmann'da da merak ettiğim Pastel day long kissproof ların 3 rengini de görünce hemen aldım. Renkleri soldan sağa 20, 19, 15. Sanırım tanesinin fiyatı 18.90 tl idi.


Siz son zamanlarda neler aldınız, neler tavsiye edersiniz?

14 yorum :

  1. Pastel Day Long Kissproof 'ları çok merak ettim kuzucum, yorumlarını bekliyor olacağım. İndirimgerek sitesine de hemen bakıyım bakalım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook güzel Pasteller vala beni baya şaşırttı. Mutlaka yazıcam;)

      Sil
  2. Ben de senin gibiyim internetten alışveriş konusunda, şimdiye kadar Mamacım ve Kozmela'dan alışveriş yaptım sadece. Malesef Kozmela için olumlu şeyler pek söylemeyeceğim ama Mamacım'dan istediğim ürünleri uygun fiyata buluyorum ve istenmeden kargo takip numarasından, bilgilendirmesine kadar disiplinli çalıştıklarını söylebilirim. İndirimgerek sitesini duymuştum ama tereddüt emiştim alışveriş konusunda, şimdi sana güvenerek alışveriş yapabilirim o zaman :) Mamacım'ın da İndirimgerek gibi sahibi eczacıymış, bu durum insana gerçekten güven veriyor :)

    Vitacost alışverişinin gelmesine çok sevindim, gümrükten korkuyorum artık sen de biliyorsun, sapasağlim ulaşmış ciciler ne güzel :) En çok da göz kremini merak ettim ne yalan söyleyeyim, yorumlarını büyük bir açlıkla bekliyorum :)

    Hepsini iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mamacım ın da sahibi eczacı demeeek. Bilmiyordum, onu da bi inceleyeyim;)
      Vala ben de korkarak alıyorum o yüzden çok yüksek tutarlı almamaya çalışıyorum ama gelince de aşırı seviniyorum. Şimdilik gümrükte kalan ürünüm olmadı da bakalım..:)
      Kremi birkaç defa denedim güzel gibi, Clinique'ten bin kat iyi olduğu kesin diyebilirim hatta:) Ben de senin göz kremi yorumlarını bekliyorum amaaaa

      Sil
    2. Yani özellikle son zamanlarda aliexpress'ten yapılan alışverişlerin bile gümrüğe takıldığını duydum, o yüzden içimde hep bir korku hep bir tereddüt... Ah benim göz kremim... :D Masala dönüştü artık, sonu gelemedi bir türlü :P ''Bir gün ormanda gezen bir kız gözlerine iyi gelecek bir bitki aramış aramış aramış durmuş, bir türlü istediğini bulamamış, ama yılmamış devam etmiş aramaya...'' Ahahahahha :D Hazin son ve hala bulamadı. :D En son Huiles Baumes'te kalmıştık, ondan önce bir tavsiye üzerine Nonique adlı bir markanın göz kremine bakayım dedim, fiyatı da uygunmuş, Lilakutu ile iletişime geçtim tester için ama malesef yok dediler. Durum bundan ibaret canım :)

      Sil
    3. Ahahaa hazin bi sonla bitmemiş ama hikaye en azından devam ediyor, devam ettiği sürece de umut var demektir. Yani evet riskli ona hiçbir şey diyemem ama çok pahalı bi krem almadıktan sonra bence bu riske değer ^.^ Huile i deneyebilirsin aslında göz çevren yağlanmaya buton yapmaya elverişli değilse. Riske atmayım diyosan da Nonique denenebilir. Memnun olan baya var ama işte ben emin olamıyorum blogger şişirmesi miii gerçek mi diye..
      Yine iyi ieçrikli ülkemizde kolay erişebileceğin La Roche Posay Hydraphase Intense Eyes var. Göz çevren aşırı kuru, mor, torbalı, kırışık değilse bu seni tatmin edecektir

      Sil
    4. Çıkmayan candan ümit kesilmez diyorsun :D :D :D O ümit ile Lila Kutu'ya Nonique nin testerı olup olmadığını sordum ve yokmuş malesef. Denemeden almak istemiyorum. O zaman seçenekleri son 2 ye düşürdüm. Sıradaki hedef La Roche Posay Hydraphase Intense Eyes ve Huiles Baumes var bakalım kızımız masalın sonunu nasıl bitirecek :D

      Sil
    5. Prensesimiz temiz içerikli göz kremine kavuşsun artıııık=))
      Lrp nin testerı için eczanelere sorabilirsin. Yoksa bence dal direkt ona:))

      Sil
    6. İnşallahhhhh... (Yazar o günlerin hayalini kurmaya başlar :D ) Ahahahahha tamam :D

      Sil
  3. Curaprox Ortho Ultra Soft diş fırçasını araken sizin sayfaya yönlerdirildim.sayinizde mamacım.comu tanıdım.fiyatları epey makul geldi.gedçi başka bi sitedir ürünü 0.10 kuruş daha ucuza aldım :) ama arayüz fırçasında en uygun fiyat gerçekten burda.mesela Curaprox Cps 06 Prime Ara Yüz Fırçası en ucuz 22TL den bulmuştum ama bu sitede 18,90 TL..bundan sonra ilk buraya bakarım artık.
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben indirimgerek sitesinden aldııım=) Bir de oraya bakınız;)

      Sil
    2. :D :D :D Gülsem mi ağlasam mı bilemedim... Trollemiş mi oldum ben şimdi?! :D Mavi ekran verdim bu duruma :S :S :ssss

      Sil
    3. Bence gül:))) Senin sayende mamacim i keşfetmiş ama benim sayemde sanıyo, faydamız dokundu işte birlikte gülelim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose