8 Nisan 2015

Allah Beni Böyle Yaratmış :)

Her konuda yazdıklarını severek takip ettiğim Tek derdim ne giysem "Allah beni böyle yaratmış" yazı dizisinde beni etiketlemiş:) Çok teşekkür ediyoruuum^^
Şöööyle bi düşündükten sonra dün başlamıştım yazmaya, şimdi de hazır sistemler gitmişken işi bırakıp blogda soluklandım. Uzun olacak gibii, başlıyorum:)

** Çikolata sevmiyorum. Hiç aram yok, boğazımı yakmasına da tahammülüm yok. Tek yediğim çikolata bitter. Sağlıklı ve acımsı daha iyi geliyor. Pms dönemimde mutlaka dolapta bulundurur günde bi parça yerim^^

** Tv izlemiyorum, dizi de izlemiyorum ne yerli ne yabancı. En son izlediğim dizi Asmalı Konak'tı öyle söyleyim:) Haber izliyorum sadece. O da ilk yarım saat, gereksiz haberler başlamadan.


** Sağlıklı yaşam olayına biraz fazla düşkünüm, farkında olmadan yaşam biçimim olmuş. Karnıbahar hariç her sebzeye bayılırım. Margarin, kuyruk yağı, ayçiçek yağı asla kullanmam. Kırmızı et yemeye de geçen yıl başladım


** Meyve yemeden töbe billah uyumam


** Hem çok sağlıklı beslenip hem nasıl kokoreç ve midyeye bayıldığım merak konusu:))

** Basketbol, voleybol, buzpateni, yüzme gibi bilimum sporla uğraşıp uğraşıp lisans düzeyinde bıraktım. Pişmanım. Dipnotcuk, aralarından sadece voleybolu sevmiyorum.

** Acayip ayran gönüllüyüm. Her şeyden hevesimi çabucak alırım. Bu yüzdendir ki doğru düzgün hiçbir hobim, yeteneğim, uğraşım yok:"(

** Başkalarını sürekli kötüleyen, eleştiren, dedikodu yapan insanlardan hiç hoşlanmıyorum ve asla kendimi yakın hissedemiyorum. Dedikoduya karşı hiç ilgim olmadığından her şeyi en son duyan hep ben olurum. Yakın arkadaşlarım ve ailem bu konuda şikayetçi:/

** Yazı, mesaj, maillerinde "q,w,x" kullananlardan hiç mi hiç hoşlaşmıyorum. "Yoq artık abi yha walla mı?mucx" gibi..

** Bebek,çocuk gibi konuşan kızların, ağzını yaya yaya sakız çiğneyen insanların, ukala kendini beğenmiş tiplerin suratına bi tane patlatasım geliyo



** Burçlara pek inanmam, uyum muyum hiç anlamam, hayatını burçlara göre yaşayanları da komik buluyorum. 

** Saçları her daim yapılı, özenli, dümdüz fönlü veya bukle bukle doğal dalgalı kızlara çok özeniyorum. Çünkü ben tam anlamıyla "yataktan kalk, tara, çık" kızıyım.

** Küçükken en büyük hayalim yazar olmaktı hatta üniversiteye kadar sürekli hikayeler yazdım gizli bi deftere.

** Kahverengiden nefret ederim. İlk defa bu yıl leopar desenli şal, gömlek vs aldım kahverenginin içinde olduğu. Annemle uçuçböcüü çok yakıştığını iddia ettiği için o da..

** Uzuuun tırnaklardan tiksiniyorum. Bu yüzden takibi bırakmayı düşündüğüm hesaplar var kırılıp gücenmece olmasın :/

** İtalya'ya giderken yapmayı en çok istediğim şeylerden biri İtalya sokaklarını bi motosikletlinin arkasında dolaşmaktı:) Hala istiyorum. ama..



** Tansiyonum çok çabuk düşer. Bu yüzden 3-4 saatten fazla aç kalamam sürekli bir şeyler yerim, yemek yemeyi de çoook severim^^

** Çocuklara, kedilere, hayvanlara, doğaya, gizli kalmış her ufak ayrıntıya, keşfedilmemiş şeyler keşfetmeye, yeni insanlar diller kültürler tanımaya bayılırım!

** Hediye vermeyi çok severim ama biri bana hediye verecekse inanılmaz gerilirim. Ya beğenmezsem ve yüzümden aşırı belli olursa?!

** Birkaç münasıp yerime geçici dövme yaptırmak istiyorum:) Aşağıdaki gibi gibi:p


** Mesleğim ailemin hayaliydi. Ben hiçbi zaman kendimi beyaz önlüklü hayal etmedim. Büyük bi şirkette başarılı bi işkadını olarak hayal etmiştim..

** Çayı hiç sevmiyorum. Kahveye bayılmama rağmen çarpıntıdan dolayı içemiyorum.

** Plan programlı yaşamayı seviyorum. Hatta ufacık bi planım bozulsa sarsılıyorum

** Güneşi hiç sevmiyorum. Terletip bunaltması, cildimde leke yapması, tüm vücuduma güneş koruyucu sürmek zorunda olmak beni hayattan bezdiriyo resmen. Hep ilkbaharın olduğu bi yere taşıncam



Ayy ne çenem düştü bee! Resmen bugünü beklemişim, bu mimi beklemişim. Hayatımda ilk defa kendi hakkımda bu kadar çok şeyi söyledim biranda.


Ben de bunu Lifeofyasmina , Sorumelegininpusulasi ve Sanatinsaklisirlari yapsın istiyoruuuum :-*

14 yorum :

  1. Hahahahhaha bak sen ya, mim üstüne mim :)))) valla karakter analizi gibi olmuş bu mim, du bakayım ben de bi başlayım neler çıkacak neler :) öptüm tatlım...

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel olmus :D Uzun tirnaktan bende hic hoslanmiyorum, biraz uzatirsam bile cok uzun sürmüyor sIkIlIyorum hemen, cok kullanissiz bence. Oje sürerken ama cok pratik oluyor, daha kolay sürülüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ben seni de etiketlicektimmm nasıl unuttummm! sen de yaaap
      Aynen ben de senin gibiyim. tırnaklarım aşırı küçük olduğu için kıpkısa da dolanamıyorum pek ama çok az uzundur. yoksa hemen kısaltıyorum

      Sil
  3. Ay çok güzel birşeye benziyor bu taag ^-^ Nasıl sevindim nasıl sevindim mimlendim diye :D Neyse şimdi hemen yazmaya başlıyorumm artık nezaman biterse ^-^ çok teşekkür ediyoruummm en kısa zamanda blogumda olucak =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne demek:-* vakit bulur bulmaz okicam

      Sil
  4. Bazılarına çok şaşırdım, bazılarını biliyordum :) Ben ise hediye verirken inanılmaz gerilirim ve yanımda açtırmaktan çok rahatsız olurum. Ya hiç beğenmezse ve kendini numara yapmak zorunda hissederse?.. Yaa ama çikolata... Keşke hayatımın her gününü ilkbahar havasıyla yaşayabilsem ben de. Maşallah, maşallah sağlıklı yaşam konusunda kesinlikle bir yazı yazmalısın zaten :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de yaaaap, mimliyoruuum!
      Çikolata diyince aklına j'adore geldi hemmen amaaa onda meyve vardı <3 ve aşırı sütlü değildi çikolatası <3
      Hııı bak o da doğru verirken de öyle bi sıkıntı var ama olsun ben yine de vermeyi tercih ederim:))
      İlkbahar<3 biz :)

      Sil
  5. Sen ne ideal hatunsun öyle yavrum :D Dizi izlemez,dedikodu sevmez,burçlara takılmaz ,tatlıya düşkün değil valla bu devirde zor senin gibisi :))) Seni neden bu kadar sevdim okuyunca bir kez daha anladım ortak yönümüz çok güzelim :) Yalnız bir konuya takıldım sağlıklı beslenmeyi seven birine karnabahar yememeyi hiç yakıştıramadım. (Sağlıklı yaşam dersleri Konu 1 : Karnabahar ciddi bir toksin atıcı,günlük folik asit miktarının büyük bölümünü karşılar,vitamin açısından zengindir ... :) Hiç değilse salatasını ye be tatlışım burada olsan ben seni alıştırırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok şımardım bak:D ben de kendi yazımı okuyunca ay ne sıkıcı, uyuz bi tipmişim dedim:D bakış açısı:))
      Face den sana yazdııım ben de seni tanıyım ya artıkk:)
      Doğru diyosunnn:( Karnıbaharın ne kadar sağlıklı olduğunu biliyorum ama küçüklüğümden beri kokusu, tadı midemi bulandırdığı için uzak duruyorum:( En son 8-9 yaşında annem epey zorlayarak yedirdiğinde çok afedersin kusmuştum. o gün bugündür o tiksintim geçmedi:/ ama onun kardeşi brokoliye bayılırımmmmmmm!

      Sil
  6. ne kadar eğlenceli bir yazı olmuş, çok teşekkür ederim katıldığın için tatlım :)

    Ya ne çok ortak yönümüz varmış aslında :))

    Yalnız erkek gözüyle bakacak olursam dizi izlemeyen, dedikodu sevmeyen, kokoreç yiyen bir kadın, tam evlenmelik hehe :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim asıl:)
      Evet ben de seninkileri okurken "aa ben de!" dediğim çok şey oluyordu:)
      Hahah yok yaa ps oynayamıyorum bir de fazla sağlıklı besleniyorum :P

      Sil
  7. Ne kadar eğlenceliymiş hem soruların hem de cevapların! Okurken kaç kere kahkaha attım sayamadım ahahahhahhah :) Ayyyy şimdi sen beni de mi etiketledin... Heyecanlandım bak şimdi :D Hemen soruları düşünmeye başlayayım. Bu benim katılacağım, cevaplayacağım ilk mimim olacak! Çok çok çok teşekkür ederim canım benim böylesine hoş bir etikete beni de kattığın, düşündüğün için :) Duygulandım... (Yazar sevinç göz yaşlarını siler, yüzünde tatlı bir tebessüm ile...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhihihi severim ben o yazarııı :-*
      Olabildiğince net yazdım bakalım seninkini meraklaaa bekliyorum. İlk mimin çok anlamlı olcak:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose