3 Mart 2015

Toni&Guy Leave In Conditioner - Durulama Gerektirmeyen Saç Kremi

Günaydın kankitellalarrrr!

Haftasonu saçımı kestirdim. Bel çukurumda düz küt kesim samara saçlarımdan fazlasıyla bunalmıştım. Çooook da beğendim yeni saç kesimimi. Uzun yine, uzun katlı, hacimli. Buaralar saçım fazlasıyla yumuşak bir de. Nedenini çok sevdiğim Toni&Guy saç maskesine (yazısı burda) ve bu durulanmayan saç kremine bağlıyorum efenim^^






Prensibi zaten yukarda yazıldığı gibi. Lakin ben saç kremlerine uyuzum bikaç aydır. O yüzden duşta şampuan ve saç maskesi uyguluyorum sadece. Saç maskesi uygulamadığımda da nemli saçlarıma bu ürünü uygulayıp bi güzel tarıyorum.

  • Saçları gerçekten yumuşacık yapıyor
  • Yağlandırıp ağırlık yapmadı ama tabi ben sadece yarım ceviz büyüklüğünde kullanıyorum
  • Elektriklenme, kabarma olayını bitirdi
  • 100 ml ürünün indirimsiz fiyatı 35 tl. Kimbilir ne zaman bitircem ama bitirdikten sonra tekrar alabilirim


Sizin böyle kurtarıcı ürünleriniz var mı?



6 yorum :

  1. Saçlarının yeni halini çook merak ediyorumm! Önerini kaydettim hemen canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemede kal beybi:) Ig den belki bi poz patlatırım:P
      Senin saçına da iyi gelir bu krem;)

      Sil
  2. Samara saçlarını sevsinler senin güle güle kullan yeni saçını fıstık :)) Toni&Guy'un önce saç maskesi şimdi de durulanmayan kremiyle hem yumuşak, yağlanmayan hem de elektriklenmeyen bir saç diyorsun fena giriyorsun kanıma haberin olsun :D Kurtarıcı diyebileceğim tek ürünüm Elseve'in extraordinary yağı duştan önce sürüp biraz bekletiyorum saçım beslenirken güzelce yumuşamış oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh sağol tatlışım:-* Toni&Guy'ın şampuanlarını çok başarılı bulmasam da yan ürünlerini sevdim. Radarında olsun indirimde:))
      Elseve Extraordinary yi kardeşim çok seevrek kullanıyo ama ben ya yağlandırırsa diye korkuyorum:( Duş öncesi haftada 1 doğal karışımlar uyguluyorum, duş sonrası kullanmaya elverişli zımbırtılar lazım:)

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de sizin blogunuzu beğendiim^^ Ama yazı için pek vaktim olmuyor buara:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose