22 Mart 2015

Ne Okudum #20

D&R'dan epeyce kedilerle ilgili kitap almıştım. En ilgimi çeken görselleri ve anlatımıyla bu kitaptı.

2 hafta önce filan bitirdim. Yolculuk kitabımdı:) İşyerine gelip giderken 40 dk yolda geçiyo ben de okuyarak değerlendirdim.
Kesinlikle kedi sahiplenmeyi düşünen herkese öneririm! Harika bilgiler var. Aklınıza gelebilecek her türlü konuda bilgi verilmiş. Altını çizdiğim epey yer oldu:) Kedi sahiplerinin bile bilmediği bilgiler olduğundan eminim=)


Fiyatı sanırım 30 civarıydı ama kuşe kağıda renkli baskı ve çok güzel bi kitap. 10/10 veriyorum! :)

2 yorum :

  1. Kedi sahibiiyim, paylaşımınızı gördüm çok merak ettimm güzel bir yazı olmuş :) Banada beklerim .. www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takipçiniiiim! Ayy kedilerle ilgili şeyler yaz lütfen:) Kedi sahiplerine karşı da özel bi ilgim vardır her zaman<3 Kitabı kesin tavsiye ederiiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose