23 Mart 2015

Ne İzledim #38

"Tek" olmak zor. Çok zor. Hastanedeki "tek" eczacı olunca, koş Ezgi servise ilaçları hazırla, ilaç siparişlerini faks geç, gelen ilaçları say, girişlerini yap, hasta onaylarını ver, firmaları ara, hastaneleri ara, telefonlara cevap ver, stoğu kontrol et, ilaç bul, doğrudan temine çık...Her şey üstümde, az kaldı patlamama..Neyse ki bugün odada yalnızım da Pink Martini dinleyerek stres atıyorum

Akşamları yükseklisans projem, haftasonları söz-düğün hazırlıkları derken kendime, bloguma, bloglarınıza vakit ayıramadığımı fark ettim:"( Neyse bu kadar iç dökmesi hatta kusması yeter!

Haftasonu popisi yüksek olan Kocan Kadar Konuş u izledik. Kitabını burda yazmıştım. Gerçekten eğlenceli bi kitaptı. Filmi de güzeldir diyerek gittik


Ezgi Mola'yı çok severim. Çok doğal,komik ve yetenekli bi oyuncu. Diğer oyuncular da oldukça iyiydi ama film çok daha komik olabilecekken olamamış. Nedenini çözemedim. Evet güldüm eğlendim. Ama kitap çok daha eğlenceliydi. Filmde güldürmesi gereken yerler biraz sönük geçti.

İnsan gözlerini Murat Yıldırım'dan alamıyor yaho!! Çok düşünceli, eğlenceli, romantik bi erkek arkadaş yani şey o manada dedim:P

Çok uğraşılıp emek verilmemiş buldu uçuçböcüü. Karakterlerin lise yıllarını canlandırırken mesela bizim Murat aynı, bari insan sakallarını keser..

Kafa dağıtmak isteyenlere öneririm. Ama büyük beklentilerle gitmeyiniz. Puanııım 7.3/10



8 yorum :

  1. Yaaaaa ben de kitabını okudum şimdide filme gidicem, ama pek beğenmemişsin :) bakalım ben nasıl bulucam şimdi daha da merak ettim heheheh :) öptüm seni şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihiih yok kız güzeldi de abartılcak bişiyi yok öyle çok kopmadım ben tahmin ettiğim gibi o yüzden öyle şeettim

      Sil
  2. Büyük zevkle okuduğumuz kitaplar sinemaya aktarılınca aynı keyfi vermiyor bunun pek çok örneği mevcut maalesef :/ Film bende de aynı uçuçböcüü amaan bizim enişte (okur falan ayıp olmasın :D ) gibi etki bıraktı ne yalan söyleyeyim :) İşin zor be güzelim ben de sana Pink Martini 'ye takviye olarak 2x1 Yanni akşamları uyumadan önce de tek doz (fazlası uyku yapabilir :)) Katie Melua öneririm stresi vücuttan güzelce atar :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki öyle:( ehehe okumuyo yeaa ayıp olmaz:)
      yanni ve katie melua not edildiii ayy çok severim yeni sanatçı keşiflerini<3 teşekkür ettim tatlımmm

      Sil
  3. Merhabaa sizi bir yazımda mimledim :) Bekleriimm ^-^ http://sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr/2015/03/tag-favori-urunler-mimlendiniz.html

    YanıtlaSil
  4. Bende severek izledim dediğin gibi gözlerimi Murat Yıldırımdan alamadım *-* neyse, kimi yerleri komikti ama filmin konusu hoşuma gittiği için açıkcası beni kitabı almaya yöneltti. Kitapta daha ayrıntılı ve özenli olması beni çeken şey , en kısa zamanda alırım inşallah:) Filmle alakalı yazı dizinizede bayılmadım değil =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet eğlenceliydi. Kitabını tercih ederim ama yine de ben^^ 2.si çıkmış bideee biran önce almak istiyoruuum<3

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose