19 Mart 2015

Mini tavsiye #3

Günaydınlaarrr
Bayadır yazmıyordum mini tavsiye yaho. Dikkatli okuyun bugün çok önemli bi tavsiyem var;)

  • İmitasyon takı alerjisi olanlar
  • Bahçe ve dış mekan işleriyle uğraşanlar
  • Lateks eldiven alerjisi olanlar
  • Yüzme, havuz, açık hava sporları yapanlar
  • Boya, bakım, tamirat, tadilat işlerinde
  • Bulaşık, çamaşır, temizlik yaparken
  • Kuaför ve güzellik salonlarında çalışanlar
Buyrunuz "şişedeki eldiven" veya "krem eldiven" e:) Gloves in a bottle yani. İddiası cildi bir eldiven gibi sararak onu dış etkilerden korumak. 


krem eldiven sisedeki eldiven

Gerdanlık gibi olan kolyelerden taktığım bi gün yine cildim kızarıp kaşınmaya başlamış pütür pütür olmuştu. Arkadaşımın eczanesindeydim. O fark etti ve direkt bu ürünü verdi. Kolyeyi çıkarıp kremden azıcık sürdüm ve çok güzel yatıştırdı, nemlendirdi, ince bi tabaka oluşturdu kolyeyle cildim arasında.

İmitasyon küpeler de 5-6 saat sonra kulak memesinde kaşıntı, kanama yapabiliyor. O yüzden takmadan önce bu kremden sürüyorum ve gün boyu hiçbir rahatsızlık hissetmiyorum!

Benimki tester tabi ama 60 ml ini alıcam. Eczanelerde satılıyor. Daha detaylı bilgi için tıklayınızzz

4 yorum :

  1. çok işe yarar bi ürünmüş:)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürün bu bulaşığı makinaya koyarken bile kuruyor insanın eli bu işler için bire bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulaşık, temizlik olaylarında da bi denicem vala doğru diyosun:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose