25 Mart 2015

Mim Kozmetik Sorularıı

Sanatin sakli sirlari mim oluşturmuuuş ve beni de etiketlemiş^^ Bayadır yapmıyordum sanırsam mim. Sorular çok güzel gelsenize:)

1*Akmadığını düşündüğün en sevdiğin siyah göz kalemi ?
Urban Decay Glide on 24/7 Zero ! Mükemmeldi. Bittiğinde ağlicaktım az daha. Yurtdışından kesinlikle alınacaklar arasında çünkü UD bizde yok:(


2*Krem allık için tavsiye istesem önerin ne olurdu ?
Valla ben en çok Chanel'in krem allıklarının methini duydum. Onlarda aklım var. Etude House'un fresh cherry tint tester ını denemiş çok sevmiştim kalıcılığını, yapısını, blogda aratabilirsin;) Bir de Smashbox O'Glow jel allık aldım yeni. Tek renk şeffaf bi jel. Ciltte pembe oluyor. İçeriği iyi diye aldım:)



3*Sana en yakıştığını düşündüğün ruj ve en sevdiğin renge sahip olan ruj hangisi?
"my lips but better" denilen rujları çok seviyorum. Kendi dudak rengimde olan yani. Açık gül kurusu gibi. Kendime en çok Rimmel Kate 105 i yakıştırıyorum. Yarı mat gibi çok doğal ve şık duruyor^^


4*Göz çevresi için nemlendirici olarak tekrar tekrar tercih edebileceğin ürün ?
Göz kremleri uzun süre gittiği için ben sıkılıyorum yeni ürünler deniyorum hep. Caudalie S.O.S. göz kremi çok güzeldi. Kiehls baya nemlendirici. Ama tekrar tekrar almam.

5*Makyajını temizlemek için düşündüğün sağlıklı/iyi sonuç aldığın en pratik yöntem ?
Tercihen çift fazlı bi çıkarıcıyla gözlerimi temizleyipardından dalinle yıkıyorum. Tüm cildimi Bioderma suyla silip, yüz yıkama jeliyle cildimi yıkıyorum. Pratik değil ama oldukça sağlıklık=)

6*En sevdiğin parfüm veya parfüm markası ?
Ayyy Marc Jacobs mı desem Clean mi Paco Rabanne mı Diesel mi Tom Ford mu bilemediiim:"( Parfümlere bayılırım. Kalıcı olması çok önemli benim için, bir de çiçeksi olmaması

7*Kapatıcılığının çok iyi olduğunu düşündüğün veya beğendiğin göz altı kapatıcısı ?
Sorunlu bi göz altım yok o yüzden Youngblood kapatıcı benim için gayet ideal. Ama Note un kapatıcısı kullandığım ennn kapatıcı üründü.

8*İyi sonuç aldığın veya en sevdiğin saç bakım ürünü ?
Macadamia saç bakım yağına bayıldım. Kullanmaya kıyamıyorum:)


9*Göz makyajını temizlemeyi tercih ettiğin ürün ?
Neutrogena ve Amie fena değil. Andalou kullanıyorum şimdi o da güzel. Mükemmel göz makyaj temizleyiciyi bulamadım:(

10*Kimi Pahalı fiyatlı rujlara taş çıkartacağını düşündüğün uygun fiyatlı ruj ?
Rimmel Kate serisi

11*Sadece 1 makyaj ürünü kullanman gerekseydi o ürün ne olurdu ?
Kesinlikle ruj!

12*Alınacaklar/Dilek listende olan ilk sıradaki ürün ?
Burberry Pale Barely far

13*En çok tercih ettiğin oje rengi ?
Nude :)

14*Çok yoğun bakım yaptığını düşündüğünüz el kremi ?
Neutrogena el ve tırnak kremi=)


Bu güzel mimde mimlendiğim için teşekkür ediyorum:) Ben dee Vivamakyaj ve lifeofyasmina yı mimliyorummmmmmm!

10 yorum :

  1. Ayyyy çok saol bitanem :) Akşama yapıcam hemen... öptüm:)
    (bu arada sorular zor yerdenmiş:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh cevaplarını merakla bekliyoruuum

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş canım seninki de, emeğine sağlık teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ya çook güzel olmuuş, okurken hem heyecan hem merak hem zevkle okudum ^-^ Çok güüzel fikirler edindim valla,bende makyajımı sizin gibi temizliyorum aslında ama okadar üşeniyorum ki bazen anlatamam, dedim hem sağlıklı olup çok kısa bir yöntem var mıdır acaba :D En uğraştırıcısıda jel ile yıkamak *-* ellerinize sağlıık çok teşekkür ederim katıldığınız için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uğraştırıcı ama isviçreli bilimadamları daha kısa yolunu bulana kadar en temizi bu:( :))
      Asıl ben teşekkür ederim mimlediğin içiiiiiin:-*

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sen de yap tatlıııım! aceleye geldii

      Sil
  5. cok sagol bu güzel mim icin, cok severek yaptimmm :) sendeki zero da cok cabuk bitiyormu, benim ud perversion acayip cabuk bitiyor, normalde göz kalemler bende cok dayanirlar sasirdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederiiim ben de ilk boş vaktimde seninkini okicam^^
      Evet ne yazık ki çabuk bitti:( Kayıp gidiyo çünkü sürerken.

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose