16 Mart 2015

Loreal Miss Manga Mega Volume

Günaydın canlaaaaar!

İstanbul'un altını üstüne getirdim. Bayıldığım bir tek elbise oldu Bağdat caddesinde bi butikte. Fiyatı en son 1 buçuk milyar dedi. 1 sefer giyeceğim bi elbise için değmez dedim. Ayaklarımıza kara sular indiğinde "e fena olmadı arkadaşlarımın nişanında filan da giyerim" diyerek pudra bi elbise aldım. Bayıldım mı? Hayır. Tam istediğim gibi mi oldu? Hayır. Ama zaman problemim nedeniyle mecbur gibi hissettim artık kendimi.

Neyyyse bu kadar iç dökme yeter. Rimel manyaklığı var bende. Çeşit çeşit denemeyi seviyorum. Reklamına aldanıp aldığım bi rimel oldu Loreal'in Miss Manga siyah rimeli.

Loreal Miss Manga Mega Volume

Ambalajı çok tatlış.  
Uca doğru incelen konik yapıda, ince ve sık kıllardan oluşan bi fırçası var.
Fırçası eğilip bükülüyo. Bu özelliği hoşuma gitmedi.
Denediğim çoğu Loreal rimel gibi göz altına dökülme yapıyor 4-5 sa sonra
Başka renkleri de mevcut lakin benimki öyle renkli şeyleri hiç sevmediğinden direkt siyaha yöneldim
Kirpikleri biraz birleştiriyo. 
Orta derecede hacim ve uzunluk veriyor


Loreal Miss Manga Mega Volume

Fırçası bükülüp durmasa, iyi rimel aslında..

Loreal Miss Manga Mega Volume

Üstteki tek, alttaki çift kat uygulanmış hali


Annem çöktü bu rimele. İsabet oldu çünkü ben başka rimeller denemek istiyorum:)
Birdaha alır mıyım bunu? Hayır.
İndirimde 20küsüre almıştım. Daha fazlasını hak etmiyor bence

14 yorum :

  1. Ben de merak ediyordum demek ki almama değmezmiş, o zaman gelsin başka rimeller :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:) Yani günlük kullanım için iyi ama manga gözlere sahip olunmuyor canıısııı:(

      Sil
  2. Elbiseyi buldun anlaşılan modelini bilmiyorum ama pudra rengi bu tarz özel günlerde joker bir renk kombinlemesi de nispeten daha kolay hadi gözün aydın diyeyim o zaman kuzum :D Maskara deneme merakı bende de çok fena ama fırçasından dolayı hoşlanmamıştım bundan isabet olmuş :) Denemediysen Mac 'in In Extreme Dimension 3D sini ve uygun fiyatlılardan da Pastel'in Express Volume maskaralarını öneririm en azından denemeye değer bence :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buldum tatlışım. Üstü güpür, altı şifoni hafif taşlı da bi kuşak var belinde arkadan bağlanan. Şimdi ayakkabıyı pudra mı alsaaam bordo filan mı patlatsam düşüncelerindeyim..
      Mac'in o rimeli denencekler listemdeeee! Pastel'e de bi bakayım çok teşekkür ettim kuzum:-*

      Sil
    2. Pudra elbiseye bordo ayakkabı çok da güzel olur canım bir de şahsi fikrim dore tonlarını da yakıştırıyorum ben (seversen tabi) ama ayakkabıyı pudra seçme bence :))

      Sil
    3. Aa evet dore de çok yakışııır! Dore bi ayakkabım var aslında 2 yıl önce mezuniyet balom için almıştım ama o da epey topuklu:/ Kemeri gümüş beyaz taşlı aslında gümüş de olabilir. Ama bordo klasik rugan bi topuklu alırsam sonrasında da değerlendiririm diye düşündüm^^

      Sil
    4. Rugan ayakkabı modası hiç geçmez havada karada giyersin sonra da:) Yalnız rugan yapı gereği sert olduğundan en azından topuğunu rahat giyebileceğin bir boyda seçmeye çalış yoksa müzelik oluyor ayakkabı tecrübeyle sabit :D

      Sil
    5. Benim aptal sorunlu ayaklarımı her ayakkabı vurduğu için çok zor buluyorum zaten:( Topuğu da çok yüksek alamam çünkü kesin sakarlık yapıp takılır kahveyi üstlerine filan boşaltırım:/ :D

      Sil
    6. Ayakkabı kanayan yaramız :( Allah korusun öyle bir şey olursa ilk müdahaleyi yaparsın artık eczacı hanım kızım :D

      Sil
  3. tek katta hoş durmuş ama ikinci katta olmamış ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya fazla yapıştırıp bitiştirdi:/

      Sil
  4. Elbiseni çok merak ettim :) Eminim pudra pembesi de sana çok yakışacaktır :) Evet bu rimel gerçekten hayal kırıklığı yaratıyor malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Instagramda paylaşırım kesin o gün;) :p Güzel çıkarsam belki blogda da:p Ayy evet ya hayalkırıklığının daniskası

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose