5 Mart 2015

La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli

Günaydın kankitellalarrr

Harika bi gün bugün! Çünkü Ankara'ya geliyoruuuum^^

Neysem, yüzümüzü temizlemeden gün geçirmiyoruz diiiimiiiiii?

İster krem ister jel ister köpük ister yağ formunda olsun, cildi mutlaka kirden arındırmak gerekiyor. 
Sabah kalkar kalkmaz yüzümü jelle temizlerim. Gece sürdüğüm kremlerden, sebum salgısından kurtulmak için. Gece de yatmadan mutlaka yıkarım. Günün kiri pası yorgunluğu bi aksın gitsin diye. Kesinlikle size de tavsiyem budur.

Gelelim La Roche Posay Effaclar yüz temizleme jeline.Aylardır kullanıyorum kendisini. Günde 2 defa kullanmama rağmen yarısına anca gelmişimdir. 1-2 ayda jel bitirenlere hayranım o yüzden:)

La Roche Posay Effaclar Yuz Temizleme Jeli

Sabun içermez yazmış da canım SLS ne geziyor içerikte hı?
Parabensiz , renklendiricisiz, alkolsüz oluşu doğru ama tamam ona bişi demicem tamam.
Yağlı fakat hassas ciltler için olan bu jel benim cildime epey iyi geldi dostlar
Cildim yağlı değil. Karma-normal. Ama ara sıra çıkan akne-komedonlar var
Bu jel akneleri söndürüp komedonları temizledi, cildimi pürüzsüzleştirdi.
Tahriş etmedi, kızarıklık yaratmadı yüs puan ona!
Cildiniz kuruysa belki kuruma yapabilir. Bende yapmadı ama cildimi günde 2 nemlendirdiğimden olabilir
İçeriği yukarda yazdığım "olmayanlar" a rağmen iyi değil. Parfüm var bi kere:"(

La Roche Posay Effaclar Yuz Temizleme Jeli

La Roche Posay Effaclar Yuz Temizleme Jeli icerik

Eczanelerde oldukça güzel kampanyalarla alabileceğiniz bu ürünü sivilceli, akneye meyilli, karma, yağlı, hassas ama sivilce çıkaran ciltli herkese öneririm. 

Bana önerenleri burdan kocaman öpüklerim:-*

11 yorum :

  1. Oooh cildine uygun ürün bulmuşsun, ne güzel. Ürünlere neden parfüm koyarlar hiç anlamıyorum, bir de dermokozmetik markalar daha dikkatli olmalılar bu konuda. Ankara 'da güpgüzel zaman geçir ve bol bol mutlu ol :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü kokusunu baskılamaya çalışmasınlar kardeşim istemiyorum:) O yüzden bi sonraki jelimde bunlara dikkat edicem herhalde değiştircem:(

      Sil
  2. Benim de çok memnun olduğum bir ürün. Yalnız artık içeriğe o kadar takılmıyorum. SLS eğer alerjiniz yoksa cildi kazırcasına temizlediği için kötü. Bu jel bende tahriş veya kuruluk yapmadığı için içinde SLS olmasını da önemsemiyorum. Parfüm de ciltte kaldığında güneşle birlikte leke yapabiliyor. Bu yüzden kremleri parfümsüz almayı tercih ederim ama cillte kalmayıp durulanan ürünler için bence parfüm burnumun direğini kırmıyorsa sorun değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayende zaten alma düşüncem perçinlenmişti:)
      Sivilcelere iyi gelen parfümsüz sls siz bi jel var mıdır ki, onun arayışındayım:) Parfüm kızarıklık yapıyor çünkü:/

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu cok begendim.Ben ve arkadasim blog uzerinden 8 Mart Dunya Kadinlar Gunune ozel blog tanitim etkinligi duzenliyoruz bir cok kategoriler var hangisi size uyarsa ona yazilip diger bloglar tarafindan kesfediliyorsunuz.Katilirsaniz cok sevinirim daha dogrusu bu blogu okuyan herkes katilirsa cok mutlu olurum,gelin blogunuzu tanitalim :) http://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2015/03/8-mart-blogger-bulusmas-8-march.html

    YanıtlaSil
  4. Ben de Effaclar K nemlendiriciyi kullanıyorken yanında bunu ve toniğini de almayı planlıyordum. Sen de memnun kaldıysan kesinleşti :) Yalnız hassas ciltler için olup, parfüm içermesi de ayrı bi ironiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin bence senin de cildine göre;) Ayy evet ya hiç sorma o ironiyi:)

      Sil
  5. Bereketli olması süpermiş, güzel bir ürüne benziyor ;)

    YanıtlaSil
  6. yuhh. Şöyle bir incelediğin ürünlere, hobilerine baktım da ikizim gibisin. Sık sık takip edeceğim. Bu arada blogun asırı sevimli ve cok samimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindim^^ Çok teşekkürler güzel sözlerin için^^ Hoşgeldin bloguma Sinem^^Madem ikiz gibiyiz, benim bilmediğim senin keşfettiğin ürün tavsiyelerini beklerim şekerim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose