29 Mart 2015

Günlük #8

Sevgili günlük,

Sonunda evlenme teklifi aldııııııııııııııııııııııım!

Diyeceksin  "ay ne saçma zaten yaklaşık 3 yıldır birlikte olduğun, haftaya istemenin olduğu adamdan teklif mi bekliyorsun!?" Ama vala ne yalan söyleyim içimdeki o küçük kızın hep hayaliydi güzel bi evlilik teklifi almak. Ama haftaya söz-isteme olacağı için ve hala ufukta yüzük olmadığı için ben umudu kesmiştim açıkçası. Benimki de sürekli "Napalım ani gelişti, istemeden sonra bi ara teklif ederim artık" diyodu "Yok canım evlendikten sonra et bence. Görürsün sen gününü" diyodum. Ciddi ciddi düğüne yakın teklif etmesini bekliyodum..

Perşembeden itibaren Ankaradaydık. Aileler tanıştı, düğün yeri ayarlandı filan. Cumartesi günü sabah başladık annem babamla fellik fellik gezmeye. Söz elbisemin altına ayakkabı da aldık. Sonra beni Armada'ya bıraktılar, benimkiyle buluşup set filan bakacaktık kuyumculardan. Arabalarında da bi sorun vardı sabahtan beri servisteydi 1 sa kendi kendime dolandım sıkıldım bunaldım yoruldum acıktım derken bi cafeye oturdum orda. Sonra benimki geliyorum bırak yemeği ya Berkanlarla yemek yicez çocuk yer ayırtmış filan dedi ve dan diye geldi. Ondan sonrası o kadar değişik, hızlı geçti ki..Ben yemeğimi yicem ne aceleniz var diye sinirlendim atarlandım filan:D Her şeyi kameraya alan arkadaşım bile korkmuş hışmımdan.

Detaylara girmicem ama gerçekten evlenme teklifi edeceğini hiç hemde hiç anladım (o yüzden suratımda gram makyaj yok rimel göz kalemi dışında, paçozluktan da ölüyorum). Çok büyük sürpriz oldu benim için. Ve çok güzeldi.. Balonlara bağladığı 3 haftada çizdiği kara kalem tek taşıma da ayrıca çoook bayıldım <3 Allahıım ona yetenek verirken ben mağarada mı saklanıyodum:"(


                                     
**Hep helikopterde teklif edeceğini düşünmüştüm ama o sol gösterip sağ vurdu resmen. Helikopter filan da ayarlamış. Ama Ankara ve sağanak yağışın sağı solu belli olmadığından o gün uçuş kapalı olabilir hem çok sürpriz de olmaz bu diye iptal etmiş-.-
**Sonra bi devlet tiyatrosunda oyunun sonunda tesadüfen bizi kaldırıcaklarmış, elimize birkaç replik verceklermiş ve sahnede edecekmiş. Ona da izin çıkmamış. Özel tiyatronun da günü bize uymuyormuş.
**Arkadaşlarım lunaparka gidelim diye tutturcakmış dönme dolaba bindiğimizde alttan uzun ipli uçan balonlarla alttan yüzüğü yollicakmış. Cumartesi deli gibi yağmur yağdığı için o da iptal olmuş haliyle. Ama yine de bir sürü balon vardı çocuklara bile dağıttık sonra:)


Yukardaki fotoğrafı instagramda yayınladığımda tebrik mesajlarının altında bi yorum : "Ellerin bakıma bayya bir ihtiyacı var"

Bende "Diyosuuun, ama ben böyle de mutluyum sağol;)" yazdım.

Kendisini tanımıyorum, orda uzun uzun yazmak da istemedim ama şunları da demek isterdim:

1. Karnı dar, kıskanç insandan hep uzak durmuş korkmuşumdur. Ellerimi beğenmemiş olabilirsin tabiki ama bunu söyleyecek fotoğraf bu olmamalıydı. Ben de "bayyaa bir bakıma ihtiyacı" olan kalbin için üzgünüm

2. Ellerimi sürekli nemlendirmek dışında bi bakım yapmıyorum ve açıkçası başka ne yapılması gerek bilmiyorum?!

3. Yok ellerimi değil tırnaklarımı kast ettiysen de onlar Allah vergisi, hep öyle küçük ve sevimsizdiler. Ben kendilerini böyle kabullenip sevdim. En sevdiğim nude ojelerden birini sürmüştüm üstelik

4. Yok ellerimi değil de tırnak etlerimi kast ettiysen bak orda haklısın. Manikür yaptırmıyorum, kendim de nadiren yapıyorum, sert tırnak etlerimle pek baş edemiyorum.



Oh be ne çok özlemişim içimdekileri tamamen aktarmayı ^.^
Çarşamba öğlen yine Ankara'ya gidiyorum ve hastanede de biiiiisürü iş beni bekliyo. Buraları biraz boşlayabilirim:(

22 yorum :

  1. HAdi Allah kolaylık versin. Allah ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. İnstagramdan da tebrik etmiştim buradan da eksik kalmayım, tekrar tebrikler güzellik! :)
    Eşim de isteme gününden bir on gün önce falan teklif etmişti :) biz zaten 3 yıldır beraberdik ve hali hazırda bu yolda ilerliyorduk ve teklif gerektiğini hiç düşünmemiştim :)) Eşimin ablası sormuş teklif ettin mi! diye :)) Sağolsun sayesinde romantik bir anımız olmuş oldu :))
    Ayy biz eskidik sen bizi boşver zaten de, Allah fesat insanlardan korusun sizi! Böyle bir fotonun altına, anlamına yorumlara bakmadan 'ellerinin bayyaa bakıma ihtiyacı var' (!?) diyebilecek insanlar var ya, kötü işte onların kalbi hem de çok kötü... Bizden uzak olsunlar, sosyal medyada her dilediğini söyleyebileceğini sanangillerden onlar, o yüzden de ne söyledikleri gerçek ne de varlıkları, en güzeli yokmuşlar gibi yapmak ya da dalga geçmek ve sen bunu çok güzel yapmışsın :))
    Velhasıl kelam, bir ömür boyu mutluluk diliyorum size, musmutlu olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yorum bu böyleee^^ Çoook teşekkür ederim
      Evlenme teklifi güzel bişi yaa o yolda ilerlense bile ince bi düşünce bence=) Görümceniz sağolsun:))
      Fesat insanlara cidden yazık, ne diyebiliriz ki:/ Çok sağol yüreği güzel insan:-*

      Sil
  3. Bir solukta okudum harika bir evlilik teklifi çoook ama çoook güzel olsun devamı da inşallah canım benim :)) Ciddi ciddi romantik yalnız seninki düşünmesi bile bunları takdire şayan valla :D Senin en güzel yerin o minik ellerin :D O elleri de sıkıca tutan birileri olduktan sonra varsın birileri bakımsız bulsun diyorum alakasız yoruma cavap olarak yüzük de pek yakışmış canımcım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım beniiim, severim seni :-* yorumlarına bayılıyorum, nasıl moral-motive ediyor^^
      Anacım çoğu erkek romantik gözüküyo hakkını yemiyim benimki 3 yıldır böyle ama iş evlendikten sonra da bunu devam ettirip koruyabilmekte:))
      Daha daha güzelleri senin olsun inşallah:-*

      Sil
  4. Ne güzel bir yazı bu böyle soluksuz okudum Rabbim Tamamına erdirsin hep evlilkten korkuturlar dı bizi evlende görr .. bilmem ne diye sakın inanma o söyleyenlere hatta sevdiğine daha bi sıkı sarıl evlilik en güzel duygu ebedi arkadaşlık mutluluk eğlence bol kahkaha aşk her duyguyu barındıran bişey çok mutlu olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çoooooook teşekkürler. Böyle şeyler duymaya insanın cidden ihtiyacı oluyor çünkü aynen dediğin gibi herkes "evlen de gör, ayvayı yedin, bugünleri çok özlersin, geçmiş olsun" vs modunda. Sizin gibi örnekler ama hep bizi ayakta tutan, aşka inandıran^^

      Sil
  5. Ai ben İnstagram'da görmemişiiim bu güzel haberi! Hayırlı olsun canım benim, ömür boyu mutlu olun inşallah :)
    Her şey kesin olsa da, hatta düğün günü belli olsa da, o teklifi bekleriz tabiki yalnız değilsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah darısı başına o zaman şekerim:)) Evet ya bence de bekleniyo yani içten içe:P
      Çok teşekkür ettiiiim

      Sil
  6. Allah mutlu mesut etsin, bir yastikta kocayin insallah :D

    YanıtlaSil
  7. canımm, sen kötü niyetlileri boşver, elindeki şansa, mutluluğa bak :) Allah bozmasın mutluluğunuzu.. Uzuun bir ömrü, gözgöze, dizdize huzur ve sağlıkla yaşayın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiiiiiiiiiiin, inşallah^^ Siz de aynı şekilde tatlım, çok sağol!

      Sil
  8. Allah tamamına erdirsin. Darısı isteyen herkesin başına olsun :) Boş beleş yorumlara aldırma bana da çok yapıyorlar da kim takar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah^^ Teşekkür ederiiim
      Sinir bozucu yaa ama takmıyorum yazdım bitti :)

      Sil
  9. Allah tamamına erdirsin canım.Çok mutlu olursun inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. Bir yastıkta kocayın tatlım, yüzüğün de çook yakışmış (maşallah) Boş beleş insanları hayatımızdan komple engelleme tuşu olsa keşke bir yerlerde! Fesat işte, çekememiş de böyle göstermiş tepkisini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım çok sağol:* Fesat insanlara cidden yazık ya hiç mutlu olamayacaklar çünkü gerçek manada

      Sil
  11. O kadar yakışmış ki yüzük, o narin ellerine, cici tırnaklarına... Vallahi bravo enişte beye, ne güzel şeyler düşünmüş, o heyecandan mahrum bırakmamış. İlerde çocuklarına, torunlarına anlatabileceğin çok özel bir anı olmuş ne hoş :) Bu arada ben resmi çizim değil de katalog resmi zannetim, sen söylemesem hiç anlamazdım valla :) Kim demiş bu ellere bakımsız diye! Yani bu eller de bakımsızsa artık ... Kötü niyetli insanları Allah uzak tutsun diyorum sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım o senin böyle gören gözlerinin güzelliği^^ Evet gerçekten güzel bir anı oldu. Ben nasıl olduğunu anlatırım o da "aslında böyle yapacaktım ama şöyle oldu.." diye diğer planlarını:))
      Aynen ben dahil herkes o tepkiyi verdi "Fotoğraf değil mi o?Çizim mi?! Nasıl yaa!??" :))
      Allah fesat insanlardan hepimizi uzak tutsun, amin!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose