9 Mart 2015

Günlük #7

Ankara'da 3 gün o kadar güzel geçti kiii..Ne doyabildim ne tadını alabildim..

Perşembe akşamı epey rötarla vardım. Annem babamla sohbete doyamadan gecenin bi vakti yattım. Cuma sabahı pür neşe yükseklisans, ardından gezip tozmaca. Kızılay bile özlenebiliyormuş! Biricik dostumla buluştuk. Sohbete bi başladık zaten..Lazere gitmem gerekiyordu o da odaya girdi sohbet kesintiye uğramadan devam etti:)

Cumartesi günü 4 avm gezdik. Konu: İsteme için elbise bakmaca. Ted Baker, Max&Co ve Network'te beğendiklerim oldu. Ama haftaya İstanbul'a gidicez "ya daha güzelini görürsem?" korkusuyla denemedim bile.

Canım deli gibi boza istiyordu, akşam da dostumla Mado'ya boza, salep filan  içmeye gittik (Van'da boza hiçbir yerde yok:/ ) Pazar günü de öğleden sonraydı biletim. Yine 2 avm ye baktık. 2 günde epey alışveriş yaptım. Biraz kozmetik bolca giyim.. İnsan burda alışveriş yapmayı da çok özlüyor..

Van Gölü'ne karşı ben -.-

Kimse anlam veremese de çok bağlıyım ben bu şehre. Doğduğum yer değil, kısmen büyüdüğüm yer evet. Ama kendimi bildim bileli en mutlu, en huzurlu, en üzgün, "en" anlarım Ankara'da geçti. Sırtımı döndüğüm an özlediğim bi şehir Ankara. Bir hafta tatile gittiğimizde bile şehre girdiğimiz an pencereleri açıp kokusunu içime çektiğim..Hayır Ankara gri, memur şehri değil. Sadece sahil kentleri gibi renkli, oynak, kıpır kıpır değil. Daha ağırbaşlı, vakur, kendi halinde..

Pazar günü hava o kadar güzeldi ki montu filan fırlatıp attım, neşeyle sektim yollarda. Havaalanına da resmen sürünerek gittim. Utanmasam baba bırakma beni havaalanına diyeceğim..Uçağı beklerken Ankara sanki saçlarını nazla savurdu bana. "Hıh sen kaybedersin" dercesine. Bu güzelliği bırakıp gittim ya nasıl canım acıdı. Sanki yeni sevgilim Bülent Ersoy'a karşı Adriana Lima'yı terk etmişim gibiymişçesine bi his..:)
Van'da da hava güzeldi, göl ışıl ışıldı ama ı-ıh. Uçuçböcüüm de yok bu hafta, bu Van çekilir mi..

Dipnot: Görsel alıntıdır.

4 yorum :

1. günlük yazıların çok güzel, devamını dört gözle bekliyorm=)

ben de memleketinden ayrı düşmüş bi ankaralı olarak ara ara çok özlüyorum şehri. aslında düşününce özlenecek pek bişeyi de yok ama yine de havası suyu işte..

1. Çok teşekkür ederiiim^^ Yaşasın bi Ankarasever daha buldum:-*

2. Yaşadığım hatta doğduğum şehre sıkı sıkıya bağlı olan biri olarak seni çok iyi anlıyorum ama napalım özlemek de güzeldir bazen :) Fırsatını bulursan ve istediğin gibi bir elbise İstanbul 'da çıkmazsa karşına ( zor ihtimal gerçi de olur ya belki kısmetin buradadır :) İzmir'e de beklerim burada da güzel butikler var aklında olsun :D

1. Aaah İzmir'de özlenmez miii^^
      Hehehe kısmetim İzmir'deyse mecbur gelirim:) Ama biran önce çıksın artık karşımaaaaa:)