17 Mart 2015

Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmı

Günaydıııın

Buralara yaz günü kar yağıyor canımmm. Vala şuan lapa lapa kar var burda kuzucuklar. Hal böyle olunca anında dudaklarımı koruma altına aldım. Sena&Seda'nın etkinliğinde paketimden çıkan Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmını anlatayım dedim

Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmi

Kendisi oldukça şirin teneke bir mini kutuda geliyor. Çeşitli türleri var benimki güllü:)
2 aydır kullanıyorum ve içi çukurlaştı. Bu da epey sevdiğimin bi göstergesi;)
  • Dudak, yüz, el ve vücut balmı diye geçse de ben dudağımdan başka yere sürmem. (itiraf: dudağıma parmağımla sürüyorum, parmağımda kalanı iğrenç bi pislik gibi elimin üstüne yediriyorum)
  • Böyle bandırıp sürmeli şeyleri normalde hijyenik bulmam ama gece yatmadan ellerimi yıkadıktan sonra kullanıyorum o yüzden sorun yok benim için.
  • Dudaklarımı gerçekten çok iyi nemlendirdi. Hem yumuşacık hem pürüzsüz yaptı
  • İnce tek kat uygulayıp üstüne ruj da sürdüğüm oldu. Ama birkaç kat sürünce ruj kendini pek belli etmiyo
  • Güllü şeylerden pek hazetmesem de bunun gül kokusu öyle çok yoğun değil, sevdim. Coco vanilla ve vanilla orange olanlarda fena gözüm var ama
  • Yapış yapış değil, kremsi, vazelinimsi:)
  • İçeriğini çok beğendim. 
  • Petroleum içeriği, paraben, mineral yağ, sentetik aroma veya renk katkısı bulunmamakta
  • Dermoeczanem de satılıyor benim bildiğim. 17 ml ürünün fiyatı 23.90 ama %50 indirimde şuan 11.95
  • Kesinlikle tavsiye ederim. Benim için 2014-2015 in en iyi dudak nemlendiricisi - balmı


Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmi lipbalm
İçeriği bu şekil



Sizin bu kış favori dudak balmınız neydi?

10 yorum :

  1. Ben tüpteki dudak kreminden kullandım ama içindeki simlerden ve ambalajından memnun kalmadım. Ama el kremini sevdim. Çok çabuk emiliyor, su gibi. %50 indirimde bir tane daha alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa simli sevmem ben de, ondan uzak durcam demektir:) El kremi aklımda olsun;) Teşekkürleer

      Sil
  2. Oooo harika bir ürünmüş bu tatlım, güle güle kullan. Figs & Rouge markası aklımda bir süredir ama çok fazla dudak kremim olduğundan araştırma yapmamıştım, yorumlaman iyi oldu :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elindekileri biraz eritince bi göz at derim tatlım;)

      Sil
  3. Görüntüsünede, içeriğinede yazınızada bayıldııım! *-* Banada bekleriiim :) www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ambalajida cok tatliymis, almanyadada satiliyormu douglas a gidince bakacagim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok güzel ambalajı=) Bi bak derim;)

      Sil
  5. Ambalaj tasarımı harika bayıldım.Ben bu kış dudak balmı olarak Blistex markasını kullandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam senlik=) Blistex oldukça etkili ama içerik olarak sınıfta kalıyor benim için:( Bunu tavsiye ederiim;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose