10 Mart 2015

En Son Alışverişleriiiim (Douglas,Beautybay, Watsons,Gratis)

Günaydınlarrrrrr

Ayyyh insan alışveriş yapmayı çok özlüyor ayol mahrum kalınca. Başta bi online alışverişe sardım. Baktım önünü alamıyorum kendi kendime fiyat sınırı koydum.

Başlayalım Beautybay alışverişimle;)
Beautybay alışverişim gümrüğe takılcak diye çok korktum amma ulaştı elime. Harika paketlenmişti üstelik. Yine alışveriş yaparım gibi:)


Tangle Teezer Compact Styler Feline Groovy: Aaah Tangle Teezer ne geç keşfettim nan seni! Pembiş olanı uçuçböcüüm almıştı. Kendisine bayılınca ve dişlerinin yolculuklardan filan biraz büküldüğünü görünce dedim kapaklı compact versiyonunu alayım bide. istek listeme eklemiştim. Kendisi £11.08. Ben çok sevdiğim için evet fiyatı değer.

Macadamia Healing Oil Treatment : Hakkındaki yorumlar resmen derya deniz olmuş. Elseve ve Loreal'in yağları hakkında da kötü yorumlar okudukça onlardan vazcaydım bunun 30 ml ini bi deneyeyim denedim. Şimdilik gayet iyi;) Fiyatı £8.35

Urban Decay 24/7 Shadow Pencil Blender Brush : Kalem dağıtan bi fırça isterken gördüm bunu da. Yorumları da çok iyiydi. Kalem dağıtmada, crease bölgesinde, karıştırma da çok güzel oluyormuuuş. £9.87 fiyatı.



Bunlar da Ankara çıkarması:)
H&M Home açıldığını duyunca Cepa'da hemen oraya doğru seğirttim. Daha gitmeden kafama koymuştum mubişli bişi almayı. Bal&Kaymak'ıma çok benziyo bu kurulama bezindeki kuş<3

Silikon Yüz Temizleme Pedi : Hem mamontekada hem beautywiththeobromine de görünce silikon bi yüz temizleme aparatı almalıyım dedim. Bayanbakimli da bahsetmişti sanırsam. Hepsini öpücüklüyorum. Watsonsların sadece birinde görünce hemen kaptım. Tanesi 7 tl. Birini yüz temizleme, birini fırça temizleme için aldım

Gosh Volumateur Waterproof Maskara : Gratiste indirimde görünce alayım dedim. Söz-istemede kesin ağlarım çünkü, şarttı:/ İnşallah işe yarar tabi.15.90 tl ye düştü

Inglot 975 : Bunu 1v1y'den almıştım 3 tl ye mi ne düşmüştü. Mor alttonlu bi kahve kendisi.

Smashbox O-Glow Jel Allık : İstek listemdeydi. Öylesine bi bakayım derken bi baktım kasadayım -.- Beauty blender alacaktım zaten. 2.ürün %30 indirimli diyince kız iyi peki dedim. 89 tl kendisi.

Beauty Blender : Efsanevi sünger geldi ülkemize de rahata erdik hıh:p Bana en cazip pembesi gözüktüğünden onu aldım. 54.90 tl ama %30 indirim yapıldı.



Kendime kadınlar günü hediyesiydi hepsi:P Siz neler aldınız? Aralarında merak ettiğiniz var mı?



6 yorum :

  1. Güzel günlerde kullan hepsiciğinii. Watsons temizleme pedinden çok memnunum ben, parçalı peelingleri tamamen bıraktım bu yeterli oluyor temizleme jeliyle cilde masaj yapınca :) O Beautyblender indirimi nerdee hemen koşuyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendiiiim^^^
      Douglas'da 2.ürüne %30 indirim vardı tatlım. Daha düşük fiyatlı olduğu için Smashboxdan, bb ye uygulandı indirim

      Sil
  2. Beautybay alışverişine sevindim tatlım, ben Beautyblender 'ı merak ediyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten makyajı çok az yapan biri olarak ilk kullandığımda fotoğraflicam:-*

      Sil
  3. Merhaba tatlım hepsiniii güzel günlerde kulllan iyi fikir oldu bize bende bloğuma beklerim sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canıım^^ Hemen bakıyorum;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose