9 Mart 2015

China Glaze Glittering Garland

Herkese günaydııııın!

Bu haftaya ekstra enerjik başladım^^

Konumuz China Glaze Glittering Garland oje;)

China Glaze Glittering Garland

Yeşil başlı ördek yeşili, içinde açık yeşil simler var. Ama oldukça şık duruyor


China Glaze Glittering Garland

Klasik China Glaze fırçasına sahip. İncemsi:)
Kuruma süresi kısa
Kalıcılığı 3 gün
2 katta aşağıdaki görünüme eriştim:)

China Glaze Glittering Garland


Kendisini kozmetiksite'den 9 tl ye mi ne düştüğünde almıştım. Çok güzel kampanyalar oluyor ve çok hızlı elinize ulaşıyor. Aklınızda bulunsun;)


8 yorum :

  1. Rengi çok güzelmiş, çok yakışmış ellerine cnm, fiyatı da resmen yarı yarıya süper ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ Evet o fiyata kaçıramazdım:P

      Sil
  2. Böyle simli ojelere bayılıyorum :) Rengi de çok hoşmuş,fiyatı da harikaymış.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi tam senlikkkk:) sağol tatlım;)

      Sil
  3. Nefis duruyor tırnaklarında tatlım, güle güle kullan. Kozmetiksite ise ilerleyen tarihlerde radarımda olacak :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım. Evettt takipte ol;)

      Sil
  4. Wow harika bir renk çok da yakışmış :)) Ne de olsa zevkli hatunsun güle güle sür canımcım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose