29 Mart 2015

Günlük #8

Sevgili günlük,

Sonunda evlenme teklifi aldııııııııııııııııııııııım!

Diyeceksin  "ay ne saçma zaten yaklaşık 3 yıldır birlikte olduğun, haftaya istemenin olduğu adamdan teklif mi bekliyorsun!?" Ama vala ne yalan söyleyim içimdeki o küçük kızın hep hayaliydi güzel bi evlilik teklifi almak. Ama haftaya söz-isteme olacağı için ve hala ufukta yüzük olmadığı için ben umudu kesmiştim açıkçası. Benimki de sürekli "Napalım ani gelişti, istemeden sonra bi ara teklif ederim artık" diyodu "Yok canım evlendikten sonra et bence. Görürsün sen gününü" diyodum. Ciddi ciddi düğüne yakın teklif etmesini bekliyodum..

Perşembeden itibaren Ankaradaydık. Aileler tanıştı, düğün yeri ayarlandı filan. Cumartesi günü sabah başladık annem babamla fellik fellik gezmeye. Söz elbisemin altına ayakkabı da aldık. Sonra beni Armada'ya bıraktılar, benimkiyle buluşup set filan bakacaktık kuyumculardan. Arabalarında da bi sorun vardı sabahtan beri servisteydi 1 sa kendi kendime dolandım sıkıldım bunaldım yoruldum acıktım derken bi cafeye oturdum orda. Sonra benimki geliyorum bırak yemeği ya Berkanlarla yemek yicez çocuk yer ayırtmış filan dedi ve dan diye geldi. Ondan sonrası o kadar değişik, hızlı geçti ki..Ben yemeğimi yicem ne aceleniz var diye sinirlendim atarlandım filan:D Her şeyi kameraya alan arkadaşım bile korkmuş hışmımdan.

Detaylara girmicem ama gerçekten evlenme teklifi edeceğini hiç hemde hiç anladım (o yüzden suratımda gram makyaj yok rimel göz kalemi dışında, paçozluktan da ölüyorum). Çok büyük sürpriz oldu benim için. Ve çok güzeldi.. Balonlara bağladığı 3 haftada çizdiği kara kalem tek taşıma da ayrıca çoook bayıldım <3 Allahıım ona yetenek verirken ben mağarada mı saklanıyodum:"(


                                     

25 Mart 2015

Mim Kozmetik Sorularıı

Sanatin sakli sirlari mim oluşturmuuuş ve beni de etiketlemiş^^ Bayadır yapmıyordum sanırsam mim. Sorular çok güzel gelsenize:)

1*Akmadığını düşündüğün en sevdiğin siyah göz kalemi ?
Urban Decay Glide on 24/7 Zero ! Mükemmeldi. Bittiğinde ağlicaktım az daha. Yurtdışından kesinlikle alınacaklar arasında çünkü UD bizde yok:(


2*Krem allık için tavsiye istesem önerin ne olurdu ?
Valla ben en çok Chanel'in krem allıklarının methini duydum. Onlarda aklım var. Etude House'un fresh cherry tint tester ını denemiş çok sevmiştim kalıcılığını, yapısını, blogda aratabilirsin;) Bir de Smashbox O'Glow jel allık aldım yeni. Tek renk şeffaf bi jel. Ciltte pembe oluyor. İçeriği iyi diye aldım:)



3*Sana en yakıştığını düşündüğün ruj ve en sevdiğin renge sahip olan ruj hangisi?
"my lips but better" denilen rujları çok seviyorum. Kendi dudak rengimde olan yani. Açık gül kurusu gibi. Kendime en çok Rimmel Kate 105 i yakıştırıyorum. Yarı mat gibi çok doğal ve şık duruyor^^

23 Mart 2015

Ne İzledim #38

"Tek" olmak zor. Çok zor. Hastanedeki "tek" eczacı olunca, koş Ezgi servise ilaçları hazırla, ilaç siparişlerini faks geç, gelen ilaçları say, girişlerini yap, hasta onaylarını ver, firmaları ara, hastaneleri ara, telefonlara cevap ver, stoğu kontrol et, ilaç bul, doğrudan temine çık...Her şey üstümde, az kaldı patlamama..Neyse ki bugün odada yalnızım da Pink Martini dinleyerek stres atıyorum

Akşamları yükseklisans projem, haftasonları söz-düğün hazırlıkları derken kendime, bloguma, bloglarınıza vakit ayıramadığımı fark ettim:"( Neyse bu kadar iç dökmesi hatta kusması yeter!

Haftasonu popisi yüksek olan Kocan Kadar Konuş u izledik. Kitabını burda yazmıştım. Gerçekten eğlenceli bi kitaptı. Filmi de güzeldir diyerek gittik


Ezgi Mola'yı çok severim. Çok doğal,komik ve yetenekli bi oyuncu. Diğer oyuncular da oldukça iyiydi ama film çok daha komik olabilecekken olamamış. Nedenini çözemedim. Evet güldüm eğlendim. Ama kitap çok daha eğlenceliydi. Filmde güldürmesi gereken yerler biraz sönük geçti.

İnsan gözlerini Murat Yıldırım'dan alamıyor yaho!! Çok düşünceli, eğlenceli, romantik bi erkek arkadaş yani şey o manada dedim:P

Çok uğraşılıp emek verilmemiş buldu uçuçböcüü. Karakterlerin lise yıllarını canlandırırken mesela bizim Murat aynı, bari insan sakallarını keser..

Kafa dağıtmak isteyenlere öneririm. Ama büyük beklentilerle gitmeyiniz. Puanııım 7.3/10



22 Mart 2015

Ne Okudum #20

D&R'dan epeyce kedilerle ilgili kitap almıştım. En ilgimi çeken görselleri ve anlatımıyla bu kitaptı.

2 hafta önce filan bitirdim. Yolculuk kitabımdı:) İşyerine gelip giderken 40 dk yolda geçiyo ben de okuyarak değerlendirdim.
Kesinlikle kedi sahiplenmeyi düşünen herkese öneririm! Harika bilgiler var. Aklınıza gelebilecek her türlü konuda bilgi verilmiş. Altını çizdiğim epey yer oldu:) Kedi sahiplerinin bile bilmediği bilgiler olduğundan eminim=)


Fiyatı sanırım 30 civarıydı ama kuşe kağıda renkli baskı ve çok güzel bi kitap. 10/10 veriyorum! :)

19 Mart 2015

Mini tavsiye #3

Günaydınlaarrr
Bayadır yazmıyordum mini tavsiye yaho. Dikkatli okuyun bugün çok önemli bi tavsiyem var;)

  • İmitasyon takı alerjisi olanlar
  • Bahçe ve dış mekan işleriyle uğraşanlar
  • Lateks eldiven alerjisi olanlar
  • Yüzme, havuz, açık hava sporları yapanlar
  • Boya, bakım, tamirat, tadilat işlerinde
  • Bulaşık, çamaşır, temizlik yaparken
  • Kuaför ve güzellik salonlarında çalışanlar
Buyrunuz "şişedeki eldiven" veya "krem eldiven" e:) Gloves in a bottle yani. İddiası cildi bir eldiven gibi sararak onu dış etkilerden korumak. 


krem eldiven sisedeki eldiven

Gerdanlık gibi olan kolyelerden taktığım bi gün yine cildim kızarıp kaşınmaya başlamış pütür pütür olmuştu. Arkadaşımın eczanesindeydim. O fark etti ve direkt bu ürünü verdi. Kolyeyi çıkarıp kremden azıcık sürdüm ve çok güzel yatıştırdı, nemlendirdi, ince bi tabaka oluşturdu kolyeyle cildim arasında.

İmitasyon küpeler de 5-6 saat sonra kulak memesinde kaşıntı, kanama yapabiliyor. O yüzden takmadan önce bu kremden sürüyorum ve gün boyu hiçbir rahatsızlık hissetmiyorum!

Benimki tester tabi ama 60 ml ini alıcam. Eczanelerde satılıyor. Daha detaylı bilgi için tıklayınızzz

17 Mart 2015

Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmı

Günaydıııın

Buralara yaz günü kar yağıyor canımmm. Vala şuan lapa lapa kar var burda kuzucuklar. Hal böyle olunca anında dudaklarımı koruma altına aldım. Sena&Seda'nın etkinliğinde paketimden çıkan Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmını anlatayım dedim

Figs&Rouge Rambling Rose Dudak Balmi

Kendisi oldukça şirin teneke bir mini kutuda geliyor. Çeşitli türleri var benimki güllü:)
2 aydır kullanıyorum ve içi çukurlaştı. Bu da epey sevdiğimin bi göstergesi;)

16 Mart 2015

Loreal Miss Manga Mega Volume

Günaydın canlaaaaar!

İstanbul'un altını üstüne getirdim. Bayıldığım bir tek elbise oldu Bağdat caddesinde bi butikte. Fiyatı en son 1 buçuk milyar dedi. 1 sefer giyeceğim bi elbise için değmez dedim. Ayaklarımıza kara sular indiğinde "e fena olmadı arkadaşlarımın nişanında filan da giyerim" diyerek pudra bi elbise aldım. Bayıldım mı? Hayır. Tam istediğim gibi mi oldu? Hayır. Ama zaman problemim nedeniyle mecbur gibi hissettim artık kendimi.

Neyyyse bu kadar iç dökme yeter. Rimel manyaklığı var bende. Çeşit çeşit denemeyi seviyorum. Reklamına aldanıp aldığım bi rimel oldu Loreal'in Miss Manga siyah rimeli.

Loreal Miss Manga Mega Volume

Ambalajı çok tatlış.  
Uca doğru incelen konik yapıda, ince ve sık kıllardan oluşan bi fırçası var.
Fırçası eğilip bükülüyo. Bu özelliği hoşuma gitmedi.
Denediğim çoğu Loreal rimel gibi göz altına dökülme yapıyor 4-5 sa sonra
Başka renkleri de mevcut lakin benimki öyle renkli şeyleri hiç sevmediğinden direkt siyaha yöneldim
Kirpikleri biraz birleştiriyo. 
Orta derecede hacim ve uzunluk veriyor

10 Mart 2015

Hangi fotoğraf makinası? Önerilerinizi bekliyorum:)

Bu konudaki ilgisini, bilgisini bildiğim Özlem e danıştım. Bir de sizlere sorayım. Amerika'dan fotoğraf makinası getirtmek istiyorum ama hangisi olsun karar veremiyorum.

- Hem blog hem manzara fotoğrafı çekebileceğim
- Görüntüsü hemen titreyip kaymayan, tripod gerektirmeyen
- Çektiğimi mümkünse instagramda filan paylaşabileceğim:)) Tamam bu şart değil:P
-Dolar fırladığından maksimum 1.200-1.300 tl yi geçmeyecek

Bu özelliklerde hangi kameraları önerirsiniz acaba?


Dipnot : Profesyonel değilim anladığınız üzere:) Çok profesyonel bişi olmasına gerek yok, yıllarca kullanayım, güzel fotoğraflar çekeyim yeter ^.^

En Son Alışverişleriiiim (Douglas,Beautybay, Watsons,Gratis)

Günaydınlarrrrrr

Ayyyh insan alışveriş yapmayı çok özlüyor ayol mahrum kalınca. Başta bi online alışverişe sardım. Baktım önünü alamıyorum kendi kendime fiyat sınırı koydum.

Başlayalım Beautybay alışverişimle;)
Beautybay alışverişim gümrüğe takılcak diye çok korktum amma ulaştı elime. Harika paketlenmişti üstelik. Yine alışveriş yaparım gibi:)


Tangle Teezer Compact Styler Feline Groovy: Aaah Tangle Teezer ne geç keşfettim nan seni! Pembiş olanı uçuçböcüüm almıştı. Kendisine bayılınca ve dişlerinin yolculuklardan filan biraz büküldüğünü görünce dedim kapaklı compact versiyonunu alayım bide. istek listeme eklemiştim. Kendisi £11.08. Ben çok sevdiğim için evet fiyatı değer.

Macadamia Healing Oil Treatment : Hakkındaki yorumlar resmen derya deniz olmuş. Elseve ve Loreal'in yağları hakkında da kötü yorumlar okudukça onlardan vazcaydım bunun 30 ml ini bi deneyeyim denedim. Şimdilik gayet iyi;) Fiyatı £8.35

Urban Decay 24/7 Shadow Pencil Blender Brush : Kalem dağıtan bi fırça isterken gördüm bunu da. Yorumları da çok iyiydi. Kalem dağıtmada, crease bölgesinde, karıştırma da çok güzel oluyormuuuş. £9.87 fiyatı.

9 Mart 2015

Günlük #7

Ankara'da 3 gün o kadar güzel geçti kiii..Ne doyabildim ne tadını alabildim..

Perşembe akşamı epey rötarla vardım. Annem babamla sohbete doyamadan gecenin bi vakti yattım. Cuma sabahı pür neşe yükseklisans, ardından gezip tozmaca. Kızılay bile özlenebiliyormuş! Biricik dostumla buluştuk. Sohbete bi başladık zaten..Lazere gitmem gerekiyordu o da odaya girdi sohbet kesintiye uğramadan devam etti:)

Cumartesi günü 4 avm gezdik. Konu: İsteme için elbise bakmaca. Ted Baker, Max&Co ve Network'te beğendiklerim oldu. Ama haftaya İstanbul'a gidicez "ya daha güzelini görürsem?" korkusuyla denemedim bile.

Canım deli gibi boza istiyordu, akşam da dostumla Mado'ya boza, salep filan  içmeye gittik (Van'da boza hiçbir yerde yok:/ ) Pazar günü de öğleden sonraydı biletim. Yine 2 avm ye baktık. 2 günde epey alışveriş yaptım. Biraz kozmetik bolca giyim.. İnsan burda alışveriş yapmayı da çok özlüyor..

Van Gölü'ne karşı ben -.- 

Kimse anlam veremese de çok bağlıyım ben bu şehre. Doğduğum yer değil, kısmen büyüdüğüm yer evet. Ama kendimi bildim bileli en mutlu, en huzurlu, en üzgün, "en" anlarım Ankara'da geçti. Sırtımı döndüğüm an özlediğim bi şehir Ankara. Bir hafta tatile gittiğimizde bile şehre girdiğimiz an pencereleri açıp kokusunu içime çektiğim..Hayır Ankara gri, memur şehri değil. Sadece sahil kentleri gibi renkli, oynak, kıpır kıpır değil. Daha ağırbaşlı, vakur, kendi halinde..

Pazar günü hava o kadar güzeldi ki montu filan fırlatıp attım, neşeyle sektim yollarda. Havaalanına da resmen sürünerek gittim. Utanmasam baba bırakma beni havaalanına diyeceğim..Uçağı beklerken Ankara sanki saçlarını nazla savurdu bana. "Hıh sen kaybedersin" dercesine. Bu güzelliği bırakıp gittim ya nasıl canım acıdı. Sanki yeni sevgilim Bülent Ersoy'a karşı Adriana Lima'yı terk etmişim gibiymişçesine bi his..:)
Van'da da hava güzeldi, göl ışıl ışıldı ama ı-ıh. Uçuçböcüüm de yok bu hafta, bu Van çekilir mi..



Dipnot: Görsel alıntıdır.

China Glaze Glittering Garland

Herkese günaydııııın!

Bu haftaya ekstra enerjik başladım^^

Konumuz China Glaze Glittering Garland oje;)

China Glaze Glittering Garland

Yeşil başlı ördek yeşili, içinde açık yeşil simler var. Ama oldukça şık duruyor

5 Mart 2015

La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli

Günaydın kankitellalarrr

Harika bi gün bugün! Çünkü Ankara'ya geliyoruuuum^^

Neysem, yüzümüzü temizlemeden gün geçirmiyoruz diiiimiiiiii?

İster krem ister jel ister köpük ister yağ formunda olsun, cildi mutlaka kirden arındırmak gerekiyor. 
Sabah kalkar kalkmaz yüzümü jelle temizlerim. Gece sürdüğüm kremlerden, sebum salgısından kurtulmak için. Gece de yatmadan mutlaka yıkarım. Günün kiri pası yorgunluğu bi aksın gitsin diye. Kesinlikle size de tavsiyem budur.

Gelelim La Roche Posay Effaclar yüz temizleme jeline.Aylardır kullanıyorum kendisini. Günde 2 defa kullanmama rağmen yarısına anca gelmişimdir. 1-2 ayda jel bitirenlere hayranım o yüzden:)

La Roche Posay Effaclar Yuz Temizleme Jeli

Sabun içermez yazmış da canım SLS ne geziyor içerikte hı?
Parabensiz , renklendiricisiz, alkolsüz oluşu doğru ama tamam ona bişi demicem tamam.

3 Mart 2015

Toni&Guy Leave In Conditioner - Durulama Gerektirmeyen Saç Kremi

Günaydın kankitellalarrrr!

Haftasonu saçımı kestirdim. Bel çukurumda düz küt kesim samara saçlarımdan fazlasıyla bunalmıştım. Çooook da beğendim yeni saç kesimimi. Uzun yine, uzun katlı, hacimli. Buaralar saçım fazlasıyla yumuşak bir de. Nedenini çok sevdiğim Toni&Guy saç maskesine (yazısı burda) ve bu durulanmayan saç kremine bağlıyorum efenim^^






Prensibi zaten yukarda yazıldığı gibi. Lakin ben saç kremlerine uyuzum bikaç aydır. O yüzden duşta şampuan ve saç maskesi uyguluyorum sadece. Saç maskesi uygulamadığımda da nemli saçlarıma bu ürünü uygulayıp bi güzel tarıyorum.

  • Saçları gerçekten yumuşacık yapıyor
  • Yağlandırıp ağırlık yapmadı ama tabi ben sadece yarım ceviz büyüklüğünde kullanıyorum
  • Elektriklenme, kabarma olayını bitirdi
  • 100 ml ürünün indirimsiz fiyatı 35 tl. Kimbilir ne zaman bitircem ama bitirdikten sonra tekrar alabilirim


Sizin böyle kurtarıcı ürünleriniz var mı?



Elegant Rose