28 Şubat 2015

Şubat Bitenler #15

Canlaaaaar! Ya ne güzel yorumlar yazdınız öyle önceki yazıya, ne kadar aydınlattınız mutlu ettiniz beni! İyi ki varsınız!:-*

Lafı duygusala bağlamadan hemmen şu kısa şubat ayında neler bitirmişim-atmışım bakıverelim haydi:)


Her telden var diyebilirim. Az ama öz yaneeeee:)




Cosmed Hair Guard Canlandırıcı Saç Kremi : Seda ve Sena'nın etkinliğinde verilmişti. 1 ayda bitti. Paraben ve fenoksietanol olmaması iyi, içeriği fena değil, yurdum ürünü üstelik. Saç kremlerini biraz manasız bulduğumdan almam ama iyi gibiydi.

Amie Bright Eyes Göz Makyaj Temizleyici : Detaylı yorumlarım burda. Sevdim. Deneyin anacım!

Burt's Bees Dudak Balmı : Kaaaç yıl gitti. Resmen bitmeyen dudak balmı yapmışlar. Etkisi iyiydi, içeriği çok iyi ama sıkıldım başka şeyler deniyorum denicem:)


Farmasi Perfect Volumizing Rimel : Çabuk bitti sanki. Farmasi ürünlerine aşırı bi ilgim yok. Daha denicek çoook rimel var. Yorumlarım için tıktık

Spectraban t Color Base Compact Spf39 : Çooook severek kullandım. Birdaha alırım bulursam

Essence Waterproof Gel Göz Kalemi : "İşte aradığım lacivert bu!" demiştim amma bozudu mu noolduysa gözün altına da üstüne de sürmek mümkün değil. Acayip sert, rengini de vermiyor. Çöpe gidiyo..


Freeman Kömürlü Siyah Şekerli Maske : Yüzümü tahriş etti ve komedon gözlemledim o yüzden kullanmayı bıraktım. Hassas olmayan karma, yağlı ciltlere tavsiye ederim ama

Freeman Goji Berry Nemlendirici Maske : Nemlendirmesi benim cildim için yeterli değildi. Baskın da bi kokusu var, değişik. I-ıh tam boyunu almam

Dermokil El Kremi: 25 ml boyutuyla minnak, at çantaya çık. Nemlendirmesi eh işteydi. Bir sürü el kremi var denenmeyi bekleyen o yüzden almam

Fendi L'aquarossa EDT tester : Bayıldım! Turunçgil, çiçek ve sandal ağaçlı. Benim için fazla ferah ama bembeyaz tenlilere şiddetle öneririm.



Frizz Ease Şampuan ve Saç Kremi : Elektriklenmeyi önleyip yatıştırdılar cidden saçımı. Ama sönük de oluyo tabi. O yüzden almam

Seranem Saç Bakım Şampuanı ve Vücut Bakım Şampuanı : 4'er tane kullandım sanırım bunlardan. Fena değiller

The Face Shop testerlar: Roseroseshop'tan aldığım ürünlerin yanında geldi bu testerlar ama hiçbir yerinde kendi dilleri dışında bir şey yazmıyor o yüzden ne idüğü belirsiz bu şeyleri hiçbir yerime süremem şekerim. Çöp.

10 yorum :

  1. İkimizin de aynı gün bitenler yazısı yazmamızı geçtim, Dermokil 'in aynı el kremini bitirip yazmamıza ne dersin? Bir önceki yazına yorum yapamayan bekar arkadaşın olarak bir sürü bir sürü tebrik ediyorum seniii. Freeman maskeler aklımdaydı, yazdığın çok iyi olmuş tatlım. Amie aklımda, elimdekiler bitsin hemen alacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh hemen okicam seninkini de benimki planlanmıştı:)Amie'yi bence de al çok tatmin etmeyecektir ama içeriği iç hafifletici. Çok teşkür ediyorum darısı başına diyorum:)

      Sil
  2. Nekadar cok sey bitmis! Gelsin yeniler haha :D

    YanıtlaSil
  3. İnsan bir yerlerine İngilizce birkaç açıklama yazar yahu! :D Eğer istersen ürünün arkasında yazılanlarının fotoğrafını çek, bana gönder, korece bilen arkaşıma hemen çevirttireyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa sanki herkes Korece bilmek zorunda -.- Attım çoktan tatlışım:( Çok sağol ama düşünceli arkadaşım:-*

      Sil
  4. güzel ürünler bitirmişsin. Gelsin yenileri^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karar verdiniz mi balayına?

      Sil
    2. Hayır:( Sona kalan dona kalır gibi olcaz sankim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose