26 Şubat 2015

Söz tepsisi, elbisesi, düğün, balayı sorularıııı, yardım!!

Kızlar yardım!!!

1) Söz için tepsi arıyorum. Bildiğiniz, şık, aşağıdakine benzer söz-nişan tepsisi satan yerler var mı? Fiyatı 120'den fazla olmasın bence:)
Bu yaz evleniyoruz güya ama ben hiç sevmiyorum böyle ıncık cıncık olayları yaa. O kadaaaaar çok ıvır zıvır varmış ki!! Kına, nişan vs istemiyorum o yüzden olmayacak.



2) İsteme-söz için şık bi elbise istiyorum hemen diz üstünde. Aklımda Machka, MaxMara, Forever New, BCBG Max Azria, Max&Co var. Fiyat kısıtlaması yok. Sizin önerileriniz? Butik filan da olur İstanbul'da Ankara'da.

3) Düğün de kokteyl tarzı olsun istiyorum. Hala yer ayarlamadık o ayrı o.O Ankara'da önerebileceğiniz açık hava, kır düğünü için mekan, müzik grubu, kuaför vs var mı?

4) Yurtdışına balayına gittiniz mi ya da giden yakınınız var mı? Nereyi önerirsiniz?

Yardımlarınızı, önerilerinizi bekliyorummmmmm:)


42 yorum :

  1. aynı telaşlar beni de bekliyor ve benim de hiçbir fikrim yok... Bolca paylaşım ki senin gibilere de fikir olsun canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa senin nerde ne zaman??:) Konuşalım yazışalım beybi

      Sil
  2. öncelikle hayırlı olsun. Ankara'da yerler şimdiden dolmaya başladı. elinizi çabuk tutun derim çünkü istediğiniz tarihe boş yer bulamayabilirsiniz. Ramazan ayı yaz mevsimine denk geldiği için öncesi ve sonrası hemen hemen doluymuş. Bir arkadaşımın düğünü var da oradan biliyorum :) Onlar da mayıs ayında hafta sonuna yer bulamadılar bu yüzden hafta içi yapıyorlar düğünlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ühühühüh:"( Evet Ramazan öncesi düşünüyoruz biz de hatta annem 13 Haziran cumartesi doğum gününde olsun diye tutturdu ama şunun şurasında ne kaldı ki:( Düğün için yer var gibi İncek, Gölbaşı taraflarını soruyoruz biz. Ama nikah memuru kısmı aşırı muallak:(((

      Sil
  3. Hic bir soruya cevap veremesemde seni cook tebrik ediyorum vay bea sende benim gibi oynamayi sevmeyenlerden misin yoksa dugunler hep iskence gibi gelmistir herkes oynamak icin bahane ariyor gibi cok mutlu olursun umarim simdiden tebrik ederim canim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederimmm! Evet düğünlerde oynamayı hiiç hem de hiç sevmiyorum, benim ki de hiç sevmiyor o yüzden en mantıklısı kokteyl gibi geldi=)

      Sil
  4. Ben 14 Şubatta kız isteme söz ve nişan'ı bir arada yaptım. Çok stresli oluyor farkındayım :) Ben tepsimi internetten sipariş vermiştim benimkisi uygun fiyatlıydı fakat bu satış kapanmış. Gittigidiyor.com 'a isterseniz bir bakın derim güzel tepsiler var bir de madame coco'yu önerebilirim..Kıyafet konusuna gelince benimkisi evde yapılacağı için ve son 1 hafta da nişan yapma kararınıda aldığım için mağaza mağaza gezdim kendime uygun olarak batik'ten sade balık desenli bir elbise almıştım. Kadıköy bölgesine gelirseniz Boğa'nın orada Ayşe's store var güzel abiyeler bulabilirsiniz.Fiyatlar 350'den başlıyor. Son olarakta benim yurtdışı hayalim olarak Maldivler var :) Ama bütçe bir düğün parası kadar olabiliyor. Fakat İtalya'ya balayına giden çok arkadaşım vardı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de güzel bi günde olmuş gördüüüm:) Hofyaa niye kapandı kii:( Gittigidiyor dan hiçbir şey almadım daha önce. Onu da bi inceleyim canım sağol. Madame coco da hiç aklıma gelmemiştiiii, ona da baktım hemen internetten güzel tepsiler varmışama ben onu süsleyemem ki:(
      Kadıköy Ayşe's Store tamam yazdım aklıma. İstinye'de bulup almazsam mutlaka gideriz. Düğün yerini ayarladınız mı siz? Balayı ne zaman ayarlancak? (benim için düğünün en güzel ve ilgi çekici yanı balayı:D )

      Sil
    2. Biz düğünü seneye düşünüyoruz canım.. Biraz uzun bir süreç olcak ama biz beklemeye razıyız anca toparlarız diye düşündük. Düğün yeri olarak Üsküdar Evlendirme dairesinin kır düğünü alanı var. Orada düşünüyoruz fakat kokteyl tarzında olmasını istiyoruz. Balayı şu an için muallakta :) Gönül ister Maldivler ama bu aralar yurt içi Bodrum yurt dışı İtalya'ya gidenleri duydum :)

      Sil
    3. Evet rahat rahat her şeyini hazırlarsın yaa ne güzel:) Kokteyl tarz en iyisiii^^
      Evet Maldivler epey pahalı ama ben bi tur şirketleriyle konuşcam. Ülkemizde de Fethiye, Kalkan, Marmaris'i öneririm;) İtalya'da da Sicilya aklımızda

      Sil
  5. Ay canım benim hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  6. Hayırlısı olsun :) hazırlık detaylarını de paylaşabilirsen harika olur, bana da fikir olur. Söz tepsisi en kestirme yol kendin yapman çünkü genel olarak pek şık tepsiler bulunmuyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kına ve nişan yapmayacağımız için pek bi hazırlığım olmayacak aslında:) Ama var olanları paylaşırım tabi:) Sen de paylaş lütfeeen, Ankara'da mıydın sen de? Ya ben çok beceriksizim hiç süsleyememki:"( Instagram da çok güzel tepsiler buldum ama fiyatları 180-190:/ :(

      Sil
    2. hazırlıklara başlamayı becerebilirsek ben de paylaşacağım :) İzmirdeyim canım ben. 180 190 falan çok fazla ya :/ tarih belli mi söz için?

      Sil
    3. 4 Nisan olcak tarih inşallah=) Ama daha hiçbir şey yok ortada fikirlerimiz hariç:) Sizin?

      Sil
    4. bizim daha 1 seneye yakın vakit var :) eğer yardımcı olabileceğim birşey olursa söylemekten çekinme lütfen. bi de eğer istediğine benzer bir tepsi bulursam hemen haber veririm ;)

      Sil
    5. Oooh daha size varmış rahat rahat her şeyi halledersin tatlım;) Çok sağooool:-*

      Sil
  7. ben de hiç sevmiyorum böyle şeyleri evlenip güzel gün olsun derken telaşından olan gelinle damata oluyor. yalnız ben görseldekileri çok beğendim yaa. İnstagramda @sistaevent hesabında güzel şeyler var balayına da tanıdığım var Tayland'a gitmişlerdi Phuket falan zaten moda oldu bu Phuket :) Allah mutluluğunuzu daim etsin hep güzel günleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa. Bu hazırlıklar zımbırtılar yüzünden olan çiftlere oluyo cidden yıpranıyolar saçma sapan tartışmalar filan. Neyse ki biz kına ve nişan istemedik daha az o yüzden telaşımız. Eveeeet sistaevent cidden güzel onla da konuştum ama pahalı dedi o da:(
      Phuket <3 Ezgi ! Ben de çok istiyorum. Turla mı gittiler peki kendileri mi ayarladı?
      Çok teşekkür ederim^^

      Sil
    2. kendileri gittiler turizm firmalarının uygun paketlerinden secmiş olabilirler :)

      Sil
    3. tamam tatlım ben de inceleyim;) çok teşkür

      Sil
  8. Canım çok sevindim senin adına...Bunlar tatlı telaşlar :) Forever New'de söz için güzel elbiseler olabiliyor.İstanbul'da bir sürü yer var nereyi söylesem ki bilemedim.Kuzenim 3 sene önce balayına Venedik'e gitmişti,beğenmişlerdi...Benim önerilerim bu kadar...İnşallah herşey gönlünce olur.Bir ömür mutluluklar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlııım <3 Darısı başına
      Evet Forever New benim de hep aklımda ^.^
      Venedik'e ben gittiğim için biraz bencilce de olsa gitmediğim bi yer olsun istiyorum:P Bir de tabi turkuaz deniz- beyaz kum temalı:D

      Sil
  9. hiiiii tebrik ederrriim :) bu stresler çok güzel bence tadını çıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesliiii teşekkür ederiiim, senin de yok mu hani bu streslerden telaşlardan :p :)

      Sil
  10. Tatlı telaşlar yaşayacağınız güzel hazırlıklar :) Mutluluklar dilerim şimdiden canım :))) İlk üç madde beni aşan konular olduğundan bilemiyeceğim ama konu gezmek olunca Güney Fransa (Nice ve St Paul De Vence özellikle) balayı için güzel olabilir gibi geldi bana.İtalya ile birleştiren güzel turlar var tercih ederseniz tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol^^ Darısı başına mı diyim ne diyim:)
      Ayy Güney Fransa'da bak çok iyi doğru dediiin! Ama benimki soğuk suyu hiç sevmiyo oralar soğuk olur:( Yine de bunu araştırıcam çok teşkür ettim:-*

      Sil
  11. Öncelikle tebrik ederim, mutluluğunuz daim olsun. Benim de birkaç önerim olacak yeni evli sayılabilecek biri olarak :)
    Tepsi modelleri için gittigidiyor, sanalpazar gibi yerlere bakmanızı öneririm. Oldukça farklı modeller var.
    İkinci olarak Ankara'da kokteyl düğünü için Cermodern'e bakabilirsiniz. Hem merkezi olması açısından güzel. Onun dışında bir de cadde hare var ama çoook uzak; yine de burada kokteylli bir düğüne katılmıştım ve oldukça güzel olmuştu.
    Saç ve makyajımı magic touch kuaförde yaptırmış oldukça da memnun kalmıştım.
    Balayı için ise biz Paris'e gitmiştik ama gittiğimiz an anladık insanların niye deniz kenarında dinlenmeli balayı yaptığını :) kesinlikle gezme değil dinlenme odaklı balayı tavsiye ederim, çünkü başka türlü düğünün yorgunluğu çoook uzun süre çıkmıyor üzerinizden.
    Tekrar tebrik ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece=) Ayy blogunu beğendiiim tarzlarımız da epey benziyo hemen takibe aldım;)
      Gittigidiyor dakileri beğenmedim ama sanalpazar a hemen bakıyorum:)
      Cermodern kokteyl için iyi duruyo ama kır nikahı için alakasız kalıyo:/ :) Ayy Cadde Hare! İyi hatırlattııııın! Ben de geçen yıl bi arkadaşımın havuzbaşı düğününe gitmiştim oraya, güzel cidden. Ama dediğin gibi çoook uzak:(
      Uuu bu öneriye bayıldım saç makyaj^^ Saç makyajın belli olduğu Bi fotoğrafını mail adresime atabilir misin rica etsem? Makyajda hangi ürünleri kullanıyorlar peki?
      Eveeet kesinlikle ben de o yüzden deniz kenarı istiyorummm! Ama Paris çok güzel şehir^^
      Çok teşekkür ederiiim

      Sil
  12. tebrik ederim :))))) Ne güzel heyecanlar bunlar. Hayatımın en güzel dönemleriydi <3 Sen de tadını çıkarmaya bak.

    Nişan tepsisi benim zamanımda bu kadar popüler diildi ve olanlar da çok varoş işiydi, o yüzden bir bilgim yok.

    Kıyafet konusunda da hiç olmayacak yerlerden birşeyler çıkabiliyor karşına. Benim isteme Roman'dandı, nişan ise abiye giymiştim.

    Yaza düşünüyorsunuz anladığım kadarıyla, aman sakın geç kalmayın. Bir önceki seneden yerler doluyor İzmirde! Resmen evlilik tarihine, düğünü yapacağın yer karar veriyor :)))

    Gelelim balayına. O kadar yorgunluktan sonra insanın kolunu kaldıracak hali kalmıyor. Kaldı ki gezmeler tozmalar falan çok zor... Biz Antalya Belekteki Rixosa gittik. bu şekilde lüks bir otele giderseniz hem iyi dinlenirsiniz, hem de keyif yaparsınız. Zaten artık her yere birlikte gideceğiniz için bir sonraki seyahatinizi böyle planlarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim yanıtlar için^^
      Aaa bak Roman tamamen aklımdan çıkmış, oraya da mutlaka bakayım;)
      Hala bazı tepsiler aşşırı varoş:/ :))
      Evet Haziranda düşünüyoruz ama öğlen düşünüyoruz o yüzden aradığımız yerler hep pozitif dönüş yaptı.
      Gezmeli tozmalı çok yorucu olur bence de, en iyisi deniz güneş kum olacak:) Belek Rixos a daha önce gitmiştim güzel yer cidden ama ben turkuaz su diye tutturuyorum:))

      Sil
  13. Aynı telaşları yaşıyorum, herkes tatlı telaş diyor da çalışan insan için baya baya gergin telaş oluyor bu işler :)
    Tepsi ve makas için Karum'un en üst katında Sarev var, benim nişan tepsim oradan alındı.
    Kır düğünü için de Hacettepe Beyaz Ev'le konuşabilirsin, biz düğün planladığımız için bakmadık ama geçen yaz arkadaşımızın kokteyl ve nikahı oldu, çimlerin üzerinde Ankara manzaralı, bembeyaz sadalyeler filan, tam Amerikan filmlerindeki nikah sahnesiydi :) Beytepe kampüsünün içinde.
    Saç, makyaj için bana da tavsiye lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç renk vermiyosun neşeli zebra yaa:))
      Sarev dekiler de güzelmiş cidden^^ Çok teşekkürler
      Hacettepe Beyaz Ev'i de hemmen yarın arıyoruz tam istediğim gibi bişi tarif ettin!!
      Söz, isteme oldu mu senin? Elbise nerden aldın?

      Sil
    2. Evet hiç renk vermiyorum :)
      Bence nişan ve düğün depresyonu diye bir şey olmalı tıp literatüründe, ya da bende bir problem var bilemiyorum :))
      Bizim söz ve isteme oldu, evde yaptık. Elbisemi Fabrika'dan almıştım, saks mavisi, kalem etek formunda, sırtı açık filan. Söz için biraz iddialıydı yani.
      Nisan ayının sonunda da nişan olacak, yeri filan tuttuk. Ama nişan elbisemi alamadım hala, bakınıyorum.
      Herkes mart ayında yeni modeller gelir bekle bekle diye gazı verdi, inşallah nişana kadar bulurum.
      Sen bir konuş Beyaz Ev'le olmadı ben sana arkadaşımın nikahındaki fotoğrafları bulup mail atarım.
      Bir de Sarev'de satılanların aynıları Ulus'daki Samanpazarı'nda Çıkrıkcılar Yokuşu'nda çok daha uygun fiyata var, biz daha sonra keşfettik, yani vaktin varsa oralara bir bak.

      Sil
    3. Tebrik ederim sizi de^^
      Sana da katılıyorum literatürde mutlaka böyle bişiler olmalı, tedavisi ne acaba:/
      Uuuv evet azcık iddialıymış sankim. Ama Fabrika-Network'e de bakayım;)
      Nişan elbisesi Tunalı'da yol üstündeki butiklerde çok güzel şeyler çıkabiliyor. Fiyat kısıtlaman yoksa Pronovias'ın karşısında azıcık yukarsında bi butik vardı orda da çok güzel tuvaletler vardı. Hem balo hem nişan düğün olayları dolaysıyle sürekli yeni modeller gelir içini ferah tut neşeli zebraaa:)
      Beyaz Ev'den mail aldık. Fiyat ve pazarlık için yarın aricak benimki bakalım;) Çok iyi olur fotolar!
      Zaten o Ulus derya deniz, arasan neler bulunmaz ki ama sanıyorum ki vaktimiz olmayacak:( Ben Ankara'da değilim malum anca ayda 1-2 defa haftasonları gidebiliyorum, annemler de sıkça Ankara dışında:/ :( Tepsi bana pahalıya patlicak onu kabullenip sindirdim .. :))


      Sil
  14. Aneeammmm evleniyor musuunn:))Ah canım benim çok sevindim..Ayy çok heyecanlıııı yaaa:))Bayılırım bu düğün hazırlıklarıdır çeyizdir çanaktır bu tür şeylere.Her ayrıntıdan bizi haberdar et olur mu zevkle okuyacağımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiiyy evleniyorum vallahi ben de inanamıyo olsam da:/ :)) Çok sağol tatlımmm!
      Tamam tabiki haber ederim böyle güzel dönüşler almışken^^
      Elbet her genç kızın başından geçecek sana da belki yol gösterir bişiler ilham verir belli mi olur^^

      Sil
  15. Tatlım, hayırlı olsun şimdiden tebrik ederim. Yazdıklarını ve yorumları okudum bu arada. Haziran için çok üzgünüm ama biraz geç kalmışsınız. Biz, 7 Haziran'da evlendik, Ocak ayında başvurduk ve o tarihi zor bulmuştuk Türk-Japon Vakfı'nda. Nikahtı, bir de düşün. Orada kokteyl de var bu arada, netten bakabilirsiniz.

    Nikah memuru bulmakta da zorlandık, 3 belediye gezdik, 4. belediye ok ledi.

    Balayında İtalya'ya gitmiştik ama düğün/kokteyl/nikah ve hazırlıklar derken gerçekten çok yoruluyor çiftler. Belki klasik olacak ama Maldivler ve bir arkadaşın dediği gibi Phuket tarzında deniz, kum, güneş üçlüsünü de barındıran, balayı nedeniyle özel hizmetlerde bulunan yerleri tercih etmek daha iyi gibi sanki...

    Diğerleri de fasa-fiso yahu, fotoğrafta bişiy beğeniyorsun, onu almaya gittiğinde başka bişiy beğenip dönüyorsun :)) Kasma kendini, herşey planlı ve düzenli olarak hazırlandığında, çorap söküğü gibi geliyor.

    Tarihi ayarlayın önce...

    Kolaylıklar dilerim, sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim güzel dileklerin ve upuzun bilgi dolu bu yorum için İlknuur^^
      Evet haziran için geç kaldık epey farkındayız ama kır nikahı için konuştuğumuz yerler öğleden sonrasının problem olmayacağını söyledi. Akşam hep dolu tabi.. Türk-Japon Vakfı'na da baktık da benimki öyle bişi istemiyormuş beyfendi..İnşallah nikah memuru bulabiliriz:((

      Evet gezmeli tozmalı bi balayı düşünmüyoruz hiç o yüzden. Deniz güneş kum uzanıp yatmalı bişiler olsun. Biraz biraz şekillendi hatta düşüncemiz Maldivler, Bali, Phuket, Koh Samui civarında. Turlara bakıyoruz öncelikle onlarla görüşcez

      Doğru diyosun bakalım neler olcak zaman neler göstercek getircek:) Öpüyoruum

      Sil
  16. Canım, öncelikle çooookkk tebrik ediyorum! Ömür boyu mutluluklar!!!! Her şey gönlüne göre olur inşallah :) Allah ağınızın tadını hiç bozmasın! Nasıl sevindim, mutlu oldum anlatamam... Hayırlı, uğurlu olsun! Çok mutlu ol, gülmek sana çok yakılıyor çünkü :)

    1) Tepsi için Paşabahçe'ye bakabilirsin, şık ve sade modeller var :)

    2) Bahsettiğin mağazalar dışında İstanbul'da Bakırköy'deki ara sokaklarda bir sürü butik var, vaktin olursa mutlaka bakmanı tavsiye ederim :)

    3) Ankara'da yaşamadığım için malasef bir şey öneremiyorum :(

    4) Yurt dışında balayı için Yunanistan ya da İtalya ideal olabilir diye düşünüyorum :)

    Heyecanı güzel tatlı telaşlar bunlar :) Tadını çıkar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel dileklerin için Özleeem^^
      Paşabahçe'de çok güzel tepsiler var hatta teyzemin ordan çok orjinal şık bi tepsisi var o da teklif etti ama ben daha cicili bicili dallı güllü bişiler bakıyorum:) Hiç olmadı ona tavım zaten^^
      Butiklerde neler neler vardıııır vaktimiz olsa da dolaşsak bakalım haftaya İstanbuldayım 2gün
      Yunan ve İtalyan adaları da merceğim altında!! İstediğim gibi bi tropik yer ayarlayamazsak oralara bakıcaz;)
      Çok sağol tekrar tatlışım:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose