9 Şubat 2015

Roseroseshop alışveriş #1

Herkese günaydııııın ve sendromsuz pazartesiler:)

Geçen hafta bi kutu mutluluk geldi Kore'den:) Bi türlü fırsat olmadı yazmaya. Şimdi sizlerle=)

Beautywiththeobromine ve Tekderdimnegiysem in etkisi altında kalarak roserosehop'tan alışveriş yaptım. Acayip tatlı şeyler var kendinizi tutmak çok zor oluyor baştan uyarayım!:)


**Paketlenmesine, satıcının ilgisine bayıldım! "Kutunun üstüne hediyelik eşya tutarı da 30$ filan yazın" demiştim. Aynen öyle yapmışlar. İtiraf etmek gerekirse çanta boyu parfüm şişesi dışında hiçbiri ihtiyacım değildi:/ :) Ama fiyatlarını ve şirinliklerini görünce aha bu da olsun ay bunu da alayım derken birikti:) 
**Penguenli el kremi ve cupcake dudak balmını dekoratif amaçla kullanıcam:) 
**Avu'nun ojesi 11$ dan 1$ a düşmüş görünce vardır bir hikmet diyip aldım. Zeytin yeşili renginde. Hiç o renk ojem yoktu napiim:) Tek başına kış için uygun değil ama siyahla karıştırıp yarattığım haki yeşil müthiş oldu! Sizle de paylaşcam.
**Kedili törpü çok minnak çok tatlı^^
**El kremi olayını abartmışım kargo gelince fark ettim:/ :)
**Foklu olan da gıdık maskesi:D
**Holika holika'nın göz kalemlerine bayıldım! Denedim hemen. Hiç akmadı, kalıcılığı süper
Fiyatlarına gelince..Ekranı aynen çektim sizin için:



Aldığınız ürünlerin tutarı arttıkça kargo tutarı da artıyor ne yazık ki. Tek kötü yanı bu sitenin:(
Elimdeki zımbırtıları biraz tüketince bi alışveriş daha yapıcam burdan:)

Kore kozmetiğinde hangi markanın nelerini tavsiye edersiniz??

22 yorum :

  1. Memnun kalmana çooook sevindim tatlışım. It's skin in makaron dudak kremini, Skin Food 'un cilt bakım ürünlerini, Nature Republic 'in Aloe Vera jelini (blogumda yazmıştım) kesinlikle öneririm. Tony Moly ve Etude Hose olmazsa olmazlardan zaten :* Holika Holika 'nın göz kalemi cidden çok iyi , bende 15 Burgundy Garne rengi var. Bugün ikimiz de alışveriş yazısı yazmışız! Her şey çok güzel duruyor, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuu ne güzel önerileeer^^ Çok teşkürler bebişim , öpüldün:-*

      Sil
  2. Ay çok şirin şeyler almışsın :) Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  3. Ambalajlarına bayıldım ya çok tatlışlar güle güle kullan canım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleleeeer^^ Çok teşekkürler canım:-*

      Sil
  4. ay ne güzel şeyler, bayıldım. Açmaya, kullanmaya kıyamam valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de ikisini biblo niyetine ayırcam:p :)

      Sil
  5. Aman allahım çok tatlılar. daha büyük resimler lütfen. Fokun üstündekiler ne? Lens kutusu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar cupcake dudak balmı canım:)
      Tamamdır ara ara postlara serpiştireyim büyük fotolarını;) :-* Teşekkür ettiiiim

      Sil
    2. Koreyi seven biri olarak bu urunlere ba-yil-diiim 😄 gule gule kullan canim, banada beklerim 😊 www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

      Sil
    3. Yaa çok teşkür ederiim! Bu siteye mutlaka gözatmalısın o zaman;)

      Sil
    4. Gfc ilede googlepluslada takip ettim bilee ^-^ sayenizde bende alisveris yapicamm

      Sil
    5. Yapınca mutlaka yazı bekliyoruuuum^^

      Sil
  6. Ürünler çok tatlı ve fiyatları çok uygun almışsın. Kargo kaç günde geldi ben de alışveriş yaptım ama daha ses soluk yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamıyorum tam ama 2 hafta civarıydı sanırım. Çok gecikmemişti azıcık sabır istiyor ama:) Güle güle kullan sen de şimdideeeen:)

      Sil
  7. Merhaba ben de Roserose shopdan alışveriş yapmak istiyorum gümrükte takılmaması için tavsiye edeceğiniz herhangi bir şey var mı.Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not kısmına mutlaka tutarı düşük gösternesini ve içeriğe kozmetik dılşında bir şey yazmasını isteyebilirsiniz yazımda da belirttiğim gibi^^

      Sil
    2. tamamdır çok teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  8. Merhaba. Ben de roseroseshop'tan alışveriş yapmak istiyorum fakat paypal ülkemizden kalktığı için yapamıyorum sanırım. Bu konuda bir bilginiz var mı? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:/Ben bi süredir roseroseshoptan alışveriş yapmayı bıraktım. Nedenini belki başka bi yazıda anlatırım o yüzden bilmiyorum canım alışveriş yapabiliyor muyuz durum nedir. İstersen bi mail at hemen dönüyorlar

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose