10 Şubat 2015

O.p.i Peace&Love&Opi Duochrome Oje

Sephora indiriminden merakla, aşkla aldığım bu ojenin yazısını Nilayım istemişti. Ona ithaf ediyorum :-* :)

15 ml devasa bir boyutu var
Fırçası ne ince ne kalın
Yapısı ne ince ne kalın:) Sürümü kolay
Kuruma süresi kısa
3. gün tırnak uçlarından çıkmaya başladı azıcık^.^
Işığa göre mor veya yeşil gözüküyor, metalik görünümde
İçeriği market ojelerine göre daha iyi

O.p.i Peace&Love&Opi Duochrome Oje

Kısacık tırnaklarımda duruşu böyle. Gerçek rengini yansıtmaya çok çalıştım her odada, ışıkta denedim anca bu kadar oldu:/ Uçuçböcüü hala benle dalga geçiyor, ellerini balık gibi hareket ettirip "baak duochrome, bak böyle mooor, şöyle yeşil" diyip duruyo -.- Ne kadar gösterdiysem artık:/ :D Çok sevdiysem demek ki..

O.p.i Peace&Love&Opi Duochrome Oje

Tek kötü yanı fiyatı, indirimsiz 40küsür, indirimde 25 tl idi. Değer mi? Bence böyle farklı renkler için değer. Arada bi kendimizi şımartabiliriiiz;)

8 yorum :

  1. Güzelcim unutmamış yazmış bir de bana ithaf etmiş şirinem benim öperim kız seni :)) Şişede de güzel duruyordu ama tırnaklarında süpper olmuş güzel günlerinde kullan canıımm :)) Napalım bu duochrome ojelerin esprisi bu ışığa göre bakcaz diye komik olabiliyoruz bazen :) Nasıl sevimlisiniz öyle Allah nazarlardan korusun sizi bu arada enişte de kapmış işi valla helal olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh canımmm benim çok sağol, öpüyoruuum^^ Ayy evet ya benimki çok dalga geçiyo böyle şeylerimle, malzeme veriyoruz ister istemez:))

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş çok beğendim canım.Güle güle kulllan.

    YanıtlaSil
  3. Rengini çok beğendim canım çokta yakışmış.Bence de böyle değişikler renkler için 25 tl'ye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok sağol tatlım, senin gibi bi oje canavarından bunu duyduysak tamamdır;)

      Sil
  4. rengi harika ama çok pahalı geldi bi ojeye o kadar par verilir mi ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyosun valla pahalı:/ Ama bu renk hiç daha önce görmediğim için, boyutu, performansı, içeriği, kalıcılığı oldukça iyi olduğu için verdim gitti:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose