14 Şubat 2015

Ne Okudum #19

Sevgilisi olanların günü kutlu olsun, olmayanlar da üzülmesin lakin gereksiz bir gün, biz de formaliteden kutluyoruz işte anacım:)
"Kedi sahiplenicem, onu incitmeden nasıl en mutlu en uzun şekilde yaşatırım öğrenmeliyim" diye D&R'ın sitesinden bir sürü kediyle ilgili kitaplar almıştım. Tedarik süreci 2 haftayı buldu:/

Kötü Kedi adlı kitabın da kabı ve arkasında yazanlar bana "sorunlu kedilerle baş etme yollarına dair bir kitap" imajı uyandırmıştı. Lakin kitabı eline alan uçuçböcüü "aaa çocuk kitabı almışsın hayatııım:)" diyince bi mor oldum. 


Aşağıda nedenini daha iyi anlicaksınız -.-  :)




Kitap tamamen böyle. Her sayfada komik bir kedi resmi var ve altında, üstünde komik birkaç satır bişiler. 1 günde bitti bile diyemem. Bir iki saatte bitti:)

Komik mi? Evet, cidden güldüğüm baya yer oldu.
10küsür lira eder mi? Kesinlikle hayır.
Çocuk kitabı mı? Hayır. Çünkü esprilerin yaklaşık arısı içki, esrar, bel altı şeylerle ilgili.


Online alışveriş mağduruyum yani:( :/ Gezip dokunup içini açsaydım mağazada kesinlikle almazdım, 3-4 tl bence ederi:) Puanlamak istemiyorum:)




2 yorum :

  1. Bende gördüm alıp almama arasında kararsızdım almama kararı aldım artık :)
    Sizi takibe aldım bende bloguma beklerim.
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok isabetli bi karar olmuş:)
      Ne güzelsin sen öyleee maşallah size:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose