7 Şubat 2015

Ne Okudum #18

Gerçek yaşanmış olayların hikayeleştirilmesine bayılıyorum! Bu kitap da onlardan biri. Açıkçası düşük bir beklentiyle okumaya başlamıştım fakat oldukça sardı. 

Son 100 sayfaya kadar kitabın adı bence "Hacı Nine&Hasan" , yanlış basılmış diye düşündüm, cidden bi anlam veremedim kitabın adına. Son 100 sy anladım=)

Çok dramatik, çok üzücü şeyler var, tarih,aşk, kader tamamen iç içe geçmiş. Ne yazık ki hayatın gerçekleri hala ülkemizin hatta dünyanın bir kısmında böyle, erkek hegamonyasında yaşıyoruz, kadınlarımız 2.plandan daha da geride.

Kitabın arkasını da paylaşıyorum:
"Abla."
"Efendim."
"Biliyor musun?"
"Neyi?"
"Senin kaderin benimkini de yazmış…"
Savrulan Hayatların Hikâyesi
1900'lü yılların başı, Biga…

Savaştan yorgun düşmüş bir millet, bir çiftlik ve zengin bir aile. Bir yemin ve o yeminle vicdanı arasında sıkışıp kalmış bir baba... Gün gelir kader zarını atar ve hayatlar savrulur dört bir tarafa.


Sonu havada kalmış onu pek beğenmedim. Onun dışında gayet güzel bi kitap herkese öneririm.

Puanım 8.8/10

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose