8 Şubat 2015

Ne İzledim #37 (Yenigiller)

Bunları izleyeli 1 ay rahat oldu ama işte teknolojisizliğin gözü kör olsun yazamadım uleeaayn:(

Hobbit 3: Beş Ordunun Savaşı( The Battle of Five Armies): Hobbit 1-2 izleyenler bunu izler diye düşünüyorum ama bence diğerlerinin yanında sönük kaldı. Biraz saçmalamışlar. Hele Legolas'ın havada uçan yürüyen adımları..-.- Sonlara doğru uyukladım resmen. Ama yine de izlenebilir. Puanım 7.6/10



Son Umut (The Water Diviner): Özetini aktarayım beyazperde'den "Avustralyalı bir çiftçi olan Connor (Russell Crowe), 1919 yılında Çanakkale Savaşı'nın ardından Türkiye'ye gelir. Gelibolu'da savaşta kaybolan üç çocuğunu bulmak için arayışa koyulur. Arazide su bulma konusunda bir usta olan Connor, oğullarına ait bir iz bulabilmek için her şeyi yapacaktır".Savaş sahnelerini yetersiz buldu bu konudaki bilirkişi uçuçböcüü. Yabancılara Türkçe dublaj yapıldığını görmek çok ilginçti:) Yılmaz Erdoğan'ı pek sevmem ama oyunculuğu harikaydı, ödül de almış zaten, hakkıdır:) Beğendim ben. Sonunda bişiyi beğenmedim sadece. Onu da izleyenleriniz varsa onlara diyim:) Puanım 8.4/10


Siz izlediniz mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose