24 Şubat 2015

Mua Cupcake Allık

Çok sevgili Beautywiththeobromine im bana yılbaşı paketi göndermişti. Nasıl sevinmiştiiim^^ İçinde birsürü tatlış şey, bir dee daha önce hiç denemediğim MUA markasına ait bir allık vardı. Adı gibi minnoş : Cupcake.


mua cupcake blush

Burda biraz koyu çıkmış ama kendisi oldukça ten rengine yakın bi şeftali-pembe. Çok esmerler hariç herkese çok yakışacağından eminim. Joker bi renk çünkü.

Pigmentasyonu gayet başarılı lakin açık, doğal bi tonu olduğundan cildimde pek belli olmayacağını düşünürken çok tatlı bi şeftali rengi bıraktı^^

Dağıtması, uygulaması da oldukça kolay

Çok yumuşak, tozutma problemi var ama olsuuuun:)

Sim, sedef içermiyor, mat

Kalıcılığı da başarılı 5 saat kadar rahat durdu

2.4 g boyutu

İçeriği pek iyi değil : Mica, Talc, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Palmitate, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, +/- CI 77891, CI 77491, CI77492, CI 77499, CI 15850, CI 19140, CI 16035.

Paketlemesi çok başarılı değil kırılacakmış gibi geliyor her seferinde ama şimdilik iyiyiz^^

mua cupcake blush

Ne yazık ki ülkemizde yok ama kendi sitesinden veya başka internet sitelerinden online sipariş verebilirsiniz. Tavsiye edilir;)

Çok teşekkür ederim Bea Theo tekrar:-* :)

6 yorum :

  1. Bugün Mua ürünlerine 4. rastlayışım nette :) Zaten merak ediyordum iyice arttı merakım.. Bende bloguma beklerim, ayrıca Keşif etkinliğimede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bi işaret olmuş o zaman sana:)
      Hemen bakıyorum canım;)

      Sil
  2. Sen mutlu olacaksan her gün hediye göndereyim kuzucum :* Ben de senin paketini aldığımda çok sevinmiştim :)) Çok doğal durmuş, çok beğendim :* İçeriğini siteden alırken görme şansım yoktu, keşke markalar bu konuda daha duyarlı olsalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm tekrar çok teşekkürler:-* Evet içerik konusunda ne yazık ki çoğu firma duyarsız:(

      Sil
  3. Cok dogal durmus canim, boyle alliklari sabah acelem oldugunda falan kurtaricim oluyo. Cok renk uygulayip rezil olma ihtimali olmuyo :) Bu arada ne yazikki Mua Turkiye'ye gonderim yapmayi birakmis :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım evet ben de aynen acelem olduğunda kurtarıcı gözüyle bakıyorum^^
      Yaaaa bi indirim yaptı o zaman Mua alışverişlerinde patlama yaşandı o yüzden mi ki:/ Pişman mı ettik ki:/ :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose