11 Şubat 2015

Lacivert Göz Makyajı

Günaydın kankitellalarrrr

Lapa lapa kar yağışlı bir sabahtan herkese merhabalar efenim:) İşi gücü bırakıp dışarda kar oynayasım var da, neyse, ağırlığımızı koruyalım:P :p

Bayadır göz makyajı paylaşmıyorum. Öyleyse aylaaar öncesinde yapıp fotolarını çektiğim lacivert göz makyajım sizlerle;)

Kullandıklarım:
-Lorac Pro Palette 2
- Essence Gel Waterproof Around Midnight göz kalemi
- Maybelline Colossal Kajal
- Elite Volumizes Up to 6x rimel

*Üst ve alt kirpik dibine lacivert kalemi sürdüm, üzerinden paletteki Navy rengini geçerek sabitledim.
*Temiz bir karıştırma fırçasına Nectar rengini alıp katlanma kısmını sürdüm
*Başka bir temiz karıştırma fırçasıyla lacivert kısmı göz kapağına doğru dağıttım ve alt kirpik dibini de dağıtarak daha buğulu bir görünüm elde ettim.
*Üst kirpik dibinin içine Maybelline siyah kalemi sürdüm
*Rimeli tek kat sürdüm
Ve sonuç:)

lacivert goz makyaji


Muck :-*


8 yorum :

  1. Çoook güzel olmuş canım, kahverengi gözlülere bu rengi yakıştırıyorum. Gözler de güzel olunca tabii :* Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkür ederim tatlışıım o senin gözlerinin güzelliği <3

      Sil
  2. Bu renkle bir makyaj bekliyordum senden sonunda geldi :)
    harika olmuş canım ellerine sağlık, ayrıca tek kat rimelle bile o hale gelen kirpiklerini fena kıskanıyorum haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ayıpsın bebeyim aylar önce de yaptım tabi gece makyajı oldu bu : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/11/aksam-gece-goz-makyaj.html
      Heheh teşekkür ederiiim seninkiler de çok güzelkiiii^^

      Sil
  3. Çok yakışmış canım ellerine sağlık :) Bende günlük olarak Maybelline'in lacivert eyelinerini kullanıyorum. Kahve gözlere çok yakışıyor bu renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlııım=)
      Jel eyelinerı mı kullanıyosuun? Tavsiye ediyosun?:)

      Sil
  4. Bu renk gerçektem çok yakışmış, gözlerini ön plana çıkarmış :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose